Wat klinkt dat anthem slecht zeg. Had niet verwacht dat het een goede track zou worden maar dit is zelfs beneden mijn verwachtingen

.
dennis schreef:
Wat had je dan anders verwacht van een anthem???? Dat ze hard/duister maken. Dat pas totaal niet in een anthem zoals deze!! Dit is voor een event wat voor 3000 man wordt gegeven en voor de 3de keer wordt gehouden. Dit is ook nog een het minste stukje van het anthem!! Als je hem live hoort is het anders. En Ran-D heeft het ook al gezegt dat het een experiement is!!
Als je B-front & Ran-d vraagt om een anthem te maken ga ik ervan uit dat het de bedoeling dat het een harde/duistere track wordt.
En het maakt trouwens niet uit hoeveel man er komen, Loudness waren er ook maar 1500. En natuurlijk klinkt live alles anders, maar dat maakt een track nog steeds niet beter. Dit eerste stuk is al zo bedroevend dat het voor mij niet veel meer uitmaakt hoe goed dat andere deel klinkt.