Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat klinkt dat anthem slecht zeg. Had niet verwacht dat het een goede track zou worden maar dit is zelfs beneden mijn verwachtingen :thumbdown: .

dennis schreef:
Wat had je dan anders verwacht van een anthem???? Dat ze hard/duister maken. Dat pas totaal niet in een anthem zoals deze!! Dit is voor een event wat voor 3000 man wordt gegeven en voor de 3de keer wordt gehouden. Dit is ook nog een het minste stukje van het anthem!! Als je hem live hoort is het anders. En Ran-D heeft het ook al gezegt dat het een experiement is!!


Als je B-front & Ran-d vraagt om een anthem te maken ga ik ervan uit dat het de bedoeling dat het een harde/duistere track wordt.

En het maakt trouwens niet uit hoeveel man er komen, Loudness waren er ook maar 1500. En natuurlijk klinkt live alles anders, maar dat maakt een track nog steeds niet beter. Dit eerste stuk is al zo bedroevend dat het voor mij niet veel meer uitmaakt hoe goed dat andere deel klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 13:03 
 

Sainen schreef:
Wat klinkt dat anthem slecht zeg. Had niet verwacht dat het een goede track zou worden maar dit is zelfs beneden mijn verwachtingen :thumbdown: .

dennis schreef:
Wat had je dan anders verwacht van een anthem???? Dat ze hard/duister maken. Dat pas totaal niet in een anthem zoals deze!! Dit is voor een event wat voor 3000 man wordt gegeven en voor de 3de keer wordt gehouden. Dit is ook nog een het minste stukje van het anthem!! Als je hem live hoort is het anders. En Ran-D heeft het ook al gezegt dat het een experiement is!!


Als je B-front & Ran-d vraagt om een anthem te maken ga ik ervan uit dat het de bedoeling dat het een harde/duistere track wordt.

En het maakt trouwens niet uit hoeveel man er komen, Loudness waren er ook maar 1500. En natuurlijk klinkt live alles anders, maar dat maakt een track nog steeds niet beter. Dit eerste stuk is al zo bedroevend dat het voor mij niet veel meer uitmaakt hoe goed dat andere deel klinkt.

oke dat gaat weer nergens over.. je hebt nog niks van het 2e gedeelte gehoord en je gaat er nu al vnuit dat het net zo droevend is als het 1e gedeelte van de track :')
wacht nou maar eerst eens af want misschien is het 2e gedeelte van de track wel heel anders dan jij je had voorgesteld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Sainen schreef:
En het maakt trouwens niet uit hoeveel man er komen, Loudness waren er ook maar 1500.


De concepten van Loudness en Rebirth zijn hetzelfde? Niet echt... kortom die 3000 op rebirth zullen iets anders verwachten dan die 1500 op loudness.


Wat ik niet snap is dat de organisatie deze 2 heren vragen voor een euforische anthem. Je vraagt ScuL toch ook niet voor een nustyle anthem? Kijk wie er nog meer komen draaien, Bioweapon, Freqz, Wildstylez etc. Vraag dan 1 van die gasten en laat met name B-Front niet buiten z'n style produceren want dan krijg je zo'n zaadnummer als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 13:30 
 

Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Sainen schreef:
En het maakt trouwens niet uit hoeveel man er komen, Loudness waren er ook maar 1500.


De concepten van Loudness en Rebirth zijn hetzelfde? Niet echt... kortom die 3000 op rebirth zullen iets anders verwachten dan die 1500 op loudness.


Wat ik niet snap is dat de organisatie deze 2 heren vragen voor een euforische anthem. Je vraagt ScuL toch ook niet voor een nustyle anthem? Kijk wie er nog meer komen draaien, Bioweapon, Freqz, Wildstylez etc. Vraag dan 1 van die gasten en laat met name B-Front niet buiten z'n style produceren want dan krijg je zo'n zaadnummer als deze.

idd.. had eerder Frequencerz of Bioweapon het Anthem laten maken,, zijn veel betere producers voor een Anthem van Rebirth Festival ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder, dit eerste gedeelte is gewoon de hele tijd op repeat gezet, want het is absoluut geen 2 minuten dat je dit hoort. Het stuk wat ik vrijdag hoorde, kwam nog geen minuut voor. Live knalt deze plaat zo hard, die kicks zijn vet en de bass pompt je weg. Verder zijn de vocals ook heel erg vet gedaan. Ik zou zeggen, wacht op een goede preview en hoor deze track live. Geef dan pas een oordeel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
oke dat gaat weer nergens over.. je hebt nog niks van het 2e gedeelte gehoord en je gaat er nu al vnuit dat het net zo droevend is als het 1e gedeelte van de track :')
wacht nou maar eerst eens af want misschien is het 2e gedeelte van de track wel heel anders dan jij je had voorgesteld ;)


Je leest niet goed. Ik bedoel dat het voor mij niet uitmaakt hoe goed dat tweede deel gaat worden, het zal in zn geheel voor mij geen goeie track zijn. Misschien is dat tweede gedeelte echt geweldig, dat maakt de hele track nog niet goed.

Qre8ive schreef:
De concepten van Loudness en Rebirth zijn hetzelfde? Niet echt... kortom die 3000 op rebirth zullen iets anders verwachten dan die 1500 op loudness.


Ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet uit maakt hoeveel man er op een feest komen, maar zoals wat je zegt: het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht wel tot ik 'm live hoor, vind 't tot nu toe ook niet echt geweldig eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:19 
 

G1LL schreef:
Ik wacht wel tot ik 'm live hoor, vind 't tot nu toe ook niet echt geweldig eigenlijk...

idd.. wil m eerst live horen want waarschijnlijk klinkt die dan wel beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu in hoge kwaliteit en de volledige versie: Luister en huiver :thumbsup: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax is echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:54 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Sainen schreef:
En het maakt trouwens niet uit hoeveel man er komen, Loudness waren er ook maar 1500.


De concepten van Loudness en Rebirth zijn hetzelfde? Niet echt... kortom die 3000 op rebirth zullen iets anders verwachten dan die 1500 op loudness.


Wat ik niet snap is dat de organisatie deze 2 heren vragen voor een euforische anthem. Je vraagt ScuL toch ook niet voor een nustyle anthem? Kijk wie er nog meer komen draaien, Bioweapon, Freqz, Wildstylez etc. Vraag dan 1 van die gasten en laat met name B-Front niet buiten z'n style produceren want dan krijg je zo'n zaadnummer als deze.


De artiesten willen het zelf toch? ;) Wat is nu je probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nu in hoge kwaliteit en de volledige versie: Luister en huiver :thumbsup: :love:



Doet me nog steeds niks... vind 'm erg saai eerlijk gezegd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:

De artiesten willen het zelf toch? ;) Wat is nu je probleem?


Qre8ive schreef:

Ik zou scul sowieso nooit vragen >.< . Anyways hun nemen toch zelf die uitdaging aan? Ze bepalen zelf dat zij die anthem willen maken en daarmee een keer wat minder rauw moeten produceren. Dan kun je moeilijk de organisatie de schuld geven?


Kunnen jullie 2 niet beter 1 account aanmaken als Qre8tive Design? >.<

Maar goed, die organisatie had in eerste instantie gewoon na moeten denken over die geschikt zou zijn voor een anthem zoals deze en niet puur voor 2 namen kiezen die het nu toevallig even goed doen bij de liefhebbers want dan krijg je dus dit gedrocht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:22 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Nego schreef:

De artiesten willen het zelf toch? ;) Wat is nu je probleem?


Qre8ive schreef:

Ik zou scul sowieso nooit vragen >.< . Anyways hun nemen toch zelf die uitdaging aan? Ze bepalen zelf dat zij die anthem willen maken en daarmee een keer wat minder rauw moeten produceren. Dan kun je moeilijk de organisatie de schuld geven?


Kunnen jullie 2 niet beter 1 account aanmaken als Qre8tive Design? >.<

Maar goed, die organisatie had in eerste instantie gewoon na moeten denken over die geschikt zou zijn voor een anthem zoals deze en niet puur voor 2 namen kiezen die het nu toevallig even goed doen bij de liefhebbers want dan krijg je dus dit gedrocht. :)


Laat ik dr niet verder op ingaan. Sommige mensen hebben helaas een plank voor hun kop ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Doei Nego.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:29 
 
Artiest

Dakpan schreef:
:lol:

Doei Nego.

Heb ik ooit gezegd dat ik weg ga?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Dakpan schreef:
:lol:

Doei Nego.

Heb ik ooit gezegd dat ik weg ga?


Nee nam het eigenlijk wel aan nadat je zei dat je er niet meer op in ging. Maar dan blijf je nog even, ook best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:36 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Maar goed, die organisatie had in eerste instantie gewoon na moeten denken over die geschikt zou zijn voor een anthem zoals deze en niet puur voor 2 namen kiezen die het nu toevallig even goed doen bij de liefhebbers want dan krijg je dus dit gedrocht. :)

Ik krijg bij jou echt het gevoel dat je je favoriete artiesten wil beschermen omdat je bang bent dat ze een andere style gaan maken dan je van ze gewend bent.. je vergeet alleen 1 ding: zij zijn en blijven artiest omdat ze doen waar ze zin in hebben, niet omdat ze altijd hetzelfde moeten maken, vanwege 1 forum knaapje die het anders niet kan waarderen ;)

zou ook geheel onlogisch zijn, als een artiest continue hetzelfde concept zou aanhouden zou die zichzelf niet evalueren muzikaal gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Dakpan schreef:
Maar goed, die organisatie had in eerste instantie gewoon na moeten denken over die geschikt zou zijn voor een anthem zoals deze en niet puur voor 2 namen kiezen die het nu toevallig even goed doen bij de liefhebbers want dan krijg je dus dit gedrocht. :)

Ik krijg bij jou echt het gevoel dat je je favoriete artiesten wil beschermen omdat je bang bent dat ze een andere style gaan maken dan je van ze gewend bent.. je vergeet alleen 1 ding: zij zijn en blijven artiest omdat ze doen waar ze zin in hebben, niet omdat ze altijd hetzelfde moeten maken, vanwege 1 forum knaapje die het anders niet kan waarderen ;)

zou ook geheel onlogisch zijn, als een artiest continue hetzelfde concept zou aanhouden zou die zichzelf niet evalueren muzikaal gezien.


Je snapt anders het hele punt niet van dit 'forum knaapje'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dus als Ran-D en B-Front een track maken MOET het SOWIESO rauw zijn, en als het dat niet is is het SOWIESO slecht?

'Outside the box thinking' is ook wel eens leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
...veel posts...


B-Front heeft zelf (iig persoonlijk) aangegeven breder te willen produceren dan alleen rauw. Denk dat zo'n anthem erg leuk voor hem (en Ran-D) is om in een andere stijl te produceren dan ze gewend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
...veel posts...


B-Front heeft zelf (iig persoonlijk) aangegeven breder te willen produceren dan alleen rauw. Denk dat zo'n anthem erg leuk voor hem (en Ran-D) is om in een andere stijl te produceren dan ze gewend zijn.


Dan wens ik hem succes want met nummers zoals Rebirth komt die lang niet zo ver als met z'n hardere kant. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon & Zatox een colab gaan maken? :woot:

Citaat:
bioweaponmusic Bioweapon
Today we're having a special visitor in Casa De Weapon: @djZatox! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof Ran-D & B-Front geen melodieuze nummers hebben :lol:

B-Front was ook een onderdeel van 2-sidez, waar ook hele goede melodieuze nummers vanaf kwamen.
Ran-D heeft nummers als Better on the Otherside & Living for the Moment, die melodieus ook zeer goed in elkaar steken.
Altijd dat geklaag als er 1 nummer niet in je straatje past :mad:
Vorige  1 ... 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen