Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Je snapt wat ik bedoel. Artiesten hoeven geen contract te hebben om een release uit te brengen op een label.

Trouwens, Cris One had ook alleen een collab, en waarsch. is daarna het contract getekent, met de release van Psycho.


Ja, maar Psycho is nu ook al weer een paar weken terug, dus dat contract had ie waarschijnlijk al. En daar ging de discussie dus over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 17:57 
 
Artiest

marsiascout schreef:
Rik schreef:
Je snapt wat ik bedoel. Artiesten hoeven geen contract te hebben om een release uit te brengen op een label.

Trouwens, Cris One had ook alleen een collab, en waarsch. is daarna het contract getekent, met de release van Psycho.


Ja, maar Psycho is nu ook al weer een paar weken terug, dus dat contract had ie waarschijnlijk al. En daar ging de discussie dus over.


Ik denk dat het informele gedeelte allang besloten was, alleen het papierwerk zal pas net geregeld zijn. Zo vat ik het op althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
marsiascout schreef:
Rik schreef:
Je snapt wat ik bedoel. Artiesten hoeven geen contract te hebben om een release uit te brengen op een label.

Trouwens, Cris One had ook alleen een collab, en waarsch. is daarna het contract getekent, met de release van Psycho.


Ja, maar Psycho is nu ook al weer een paar weken terug, dus dat contract had ie waarschijnlijk al. En daar ging de discussie dus over.


Ik denk dat het informele gedeelte allang besloten was, alleen het papierwerk zal pas net geregeld zijn. Zo vat ik het op althans.


En zo is het ook :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Houdt onze social media kanalen in de gaten voor een HQ-preview van het officiële Rebirth Festival anthem, deze volgt later vandaag...!

Volg ons op hyves, twitter en facebook en ben zo als eerste op de hoogte van al het nieuws omtrent het anthem en Rebirth Festival!


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 21:27 
 

... het A² records album af is, en nu gemasterd word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
... het A² records album af is, en nu gemasterd word?

Me want tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Almighty schreef:
... het A² records album af is, en nu gemasterd word?

Me want tracklist

Me 2 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Almighty schreef:
... het A² records album af is, en nu gemasterd word?

Me want tracklist

:yes: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
TheVisionNL
No booking this weekend.. So.. it's all about finish some tracks.. Now busy with a Zentiments project.. called Strange World 2011!

TheVisionNL
Another track almost finished..! It's a anthem for a small party.. Bass Attack..! Mixing time..

Zentiments Coen & Vincent
finished writing new lyrics for a dark / energetic track! we'll keep you updated!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anthem voor Fusion of Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Anthem voor Fusion of Dance?


Nee Bass Attack, staat er toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tok tok :x :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tok tok :x :surrender:

Klinkt best hol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Live gingen de kicks toch een stukkie harder dan nu lijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zo'n lelijk kaas anthem voor je festival wilt, vraag dan in godsnaam B-Front er niet voor zeg. :sick: Stukje wat je kan horen is nog erger dan ik verwachtte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:
TheVisionNL
No booking this weekend.. So.. it's all about finish some tracks.. Now busy with a Zentiments project.. called Strange World 2011!

TheVisionNL
Another track almost finished..! It's a anthem for a small party.. Bass Attack..! Mixing time..

Zentiments Coen & Vincent
finished writing new lyrics for a dark / energetic track! we'll keep you updated!


Ik ben benieuwd naar die tracks..hopelijk maakt hij er wat leuks van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Als je zo'n lelijk kaas anthem voor je festival wilt, vraag dan in godsnaam B-Front er niet voor zeg. :sick: Stukje wat je kan horen is nog erger dan ik verwachtte.

Het beste stuk laten ze niet horen :( En ook zijn de kicks hier totaal niet zoals ze op het feest te horen waren. Maar goed, live klonk het tenminste wél vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze track vind ik dus geen zak aan... lijkt wel jumpstyle melodietje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha die rebirth anthem :lol:
ver onder het niveau van b-front en ran-d :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet als B-Front noch Ran-D. Heel raar, hoor van beide bijna niets, als ik niet wist van wie de track was had ik het niet kunnen raden. Klinkt nergens naar, heeeeeel erg jammer, de samenwerking in Thorn was gruwelijk. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik erger vindt: het Rebirth Anthem of het nergens op slaande filmpje over een random wijffie dat moet bevallen... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Klinkt niet als B-Front noch Ran-D. Heel raar, hoor van beide bijna niets, als ik niet wist van wie de track was had ik het niet kunnen raden. Klinkt nergens naar, heeeeeel erg jammer, de samenwerking in Thorn was gruwelijk. :cry:

Het enige wat ik hoor terugkomen zijn de kickrolls van B-Front maar voor de rest is het weinig soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 02:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
haha die rebirth anthem :lol:
ver onder het niveau van b-front en ran-d :(

Wat had je dan anders verwacht van een anthem???? Dat ze hard/duister maken. Dat pas totaal niet in een anthem zoals deze!! Dit is voor een event wat voor 3000 man wordt gegeven en voor de 3de keer wordt gehouden. Dit is ook nog een het minste stukje van het anthem!! Als je hem live hoort is het anders. En Ran-D heeft het ook al gezegt dat het een experiement is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 04:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan zijn dat het komt omdat ik een slok te veel op heb, maar ik vind m gewoon chill klinken! xd
Vorige  1 ... 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen