Almighty schreef:
dennis schreef:
djrandofficial
Citaat:
Yes yes, it's finished!! Rebirth anthem 2011 is a fact, ready to launch this track

Hij klinkt erg vet, eerst een reverse introotje, gevolgd door een harde kick, zangbreak en een lekkere climax

Ik dacht dat je toen al weg was?

Maar hij is echt heerlijk. Sample komt wel online, heb hem (met bagger kwaliteit) opgenomen

EDIT: Bericht van Rebirth Festival:
Citaat:
Houdt onze social media kanalen in de gaten voor een HQ-preview van het officiƫle Rebirth Festival anthem, deze volgt later vandaag...!
Volg ons op hyves, twitter en facebook en ben zo als eerste op de hoogte van al het nieuws omtrent het anthem en Rebirth Festival!