Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iszo, stuur toch maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stuurtie de tracklist :P wel lekkere tracklist :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zojuist mijn set heb opgenomen voor A.S. maandag!
De halve finale van de battleshow, beloofd wat te worden :yay: :clap: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik zojuist mijn set heb opgenomen voor A.S. maandag!
De halve finale van de battleshow, beloofd wat te worden :yay: :clap: !!!

Ik ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DBSTF
Citaat:
Really happy how our new track with @djisaac sounds!!

Citaat:
Name of the track: D-Block & S-te-Fan vs. Isaac - In the air
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
DBSTF
Citaat:
Really happy how our new track with @djisaac sounds!!

Citaat:
Name of the track: D-Block & S-te-Fan vs. Isaac - In the air

Handjes in de lucht misschien? :P Dacht dat het een totaal vernieuwende track was. :P Mja afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
wootum schreef:
DBSTF
Citaat:
Really happy how our new track with @djisaac sounds!!

Citaat:
Name of the track: D-Block & S-te-Fan vs. Isaac - In the air

Handjes in de lucht misschien? :P Dacht dat het een totaal vernieuwende track was. :P Mja afwachten.

Als het een Supernova gehalte heeft ben ik dik tevreden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djrandofficial
Citaat:
Yes yes, it's finished!! Rebirth anthem 2011 is a fact, ready to launch this track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 23:38 
 

wootum schreef:
DBSTF
Citaat:
Really happy how our new track with @djisaac sounds!!
Name of the track: D-Block & S-te-Fan vs. Isaac - In the air

Put your hands up, in the air, put your hands up in the air!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wootum schreef:
DBSTF
Citaat:
Really happy how our new track with @djisaac sounds!!
Name of the track: D-Block & S-te-Fan vs. Isaac - In the air

Put your hands up, in the air, put your hands up in the air!

:lol:

Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o - It's What We Are (THER050)

is alweer geleakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 01:43 
 
Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Geck-o - It's What We Are (THER050)

is alweer geleakt


oowja?
waar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 01:47 
 
Hardtraxx Veteran

bartjuh2000 schreef:
Oxbow schreef:
Geck-o - It's What We Are (THER050)

is alweer geleakt


oowja?
waar dan?

op internet duh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
stuurtie de tracklist :P wel lekkere tracklist :bomb:



5 euro dan krijg je de set erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 06:18 
 

dennis schreef:
djrandofficial
Citaat:
Yes yes, it's finished!! Rebirth anthem 2011 is a fact, ready to launch this track :P

Hij klinkt erg vet, eerst een reverse introotje, gevolgd door een harde kick, zangbreak en een lekkere climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
dennis schreef:
djrandofficial
Citaat:
Yes yes, it's finished!! Rebirth anthem 2011 is a fact, ready to launch this track :P

Hij klinkt erg vet, eerst een reverse introotje, gevolgd door een harde kick, zangbreak en een lekkere climax :)

Ik dacht dat je toen al weg was? :P

Maar hij is echt heerlijk. Sample komt wel online, heb hem (met bagger kwaliteit) opgenomen :P

EDIT: Bericht van Rebirth Festival:

Citaat:
Houdt onze social media kanalen in de gaten voor een HQ-preview van het officiƫle Rebirth Festival anthem, deze volgt later vandaag...!

Volg ons op hyves, twitter en facebook en ben zo als eerste op de hoogte van al het nieuws omtrent het anthem en Rebirth Festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="dennis"]djrandofficial
[quote]Yes yes, it's finished!! Rebirth anthem 2011 is a fact, ready to launch this track :P[/quote][/quote]
Nu wordt ik toch wel nieuwsgierig naar deze plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter Headhunterz

Citaat:
djheadhunterz
My facebook page reached 200.000 fans!! Unbelievable really. When I get home, I will send my gift to you. Love you all!


Twitter Wildstylez

Citaat:
wildstyleznl
@djheadhunterz please send Antifact - Warfigure!!


Wie kent dat nummer :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Twitter Headhunterz

Citaat:
djheadhunterz
My facebook page reached 200.000 fans!! Unbelievable really. When I get home, I will send my gift to you. Love you all!


Twitter Wildstylez

Citaat:
wildstyleznl
@djheadhunterz please send Antifact - Warfigure!!


Wie kent dat nummer :huh: ?

Nog nooit van gehoord, maar ik vind zijn tracks uit die tijd wel vet! :P Dus als hij die ff online gooit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was dat niet gewoon die Psychedlic Sunshine dinges die hij weg zou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Was dat niet gewoon die Psychedlic Sunshine dinges die hij weg zou geven.

volgensmij wel, leuk voor de verzameling maar daar blijft het bij! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Twitter Wildstylez

Citaat:
wildstyleznl
@djheadhunterz please send Antifact - Warfigure!!


Wie kent dat nummer :huh: ?


Miss gaat tie er een edit/remix van maken en dan samen releasen met die remix/edit van 'Antifact - Path Of Righteousness' :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Wildstylez

Citaat:
wildstyleznl
@djheadhunterz please send Antifact - Warfigure!!


Wie kent dat nummer :huh: ?[/quote]

http://www.youtube.com/watch?v=Y2sab1ZVMFE&feature=player_embedded

3:15 min. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:

Juist. :P Vette melodie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft zojuist The Story Unfolds gratis weggegeven en Psychedelic Sunshine :thumbsup:

Hier kun je hem vinden:
http://www.facebook.com/djheadhunterz
Vorige  1 ... 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen