Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 09:11 
 

Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Xpand, Driver en Phaser waren niet melodieus?? :/ :x

Xpand zoiezo niet... die heeft een dikke anticlimax en helemaal geen 3 melodieuse climaxen.


1e climax = gewone climax
2e climax = anti climax
3e climax = gewone climax

Als je ze allemaal als climaxen wil beschouwen ofc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 09:49 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
lunatix schreef:
Eindelijk releases van Pavelow.


Word je daar zo blij van dan :P ?

Jazeker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de plaat van de Frequenzerz nog niet beluisterd maar wat een onzin kraamt iedereen uit. Ze produceren 1 'raw track' en ze slaan meteen een andere weg in? Wat als een andere artiest dit had gedaan? Kregen we dan ook al die reacties. Al die comments slaan werkelijk nergens op.

Ze gaan misschien ruimer/breder produceren en dat vind ik helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 10:03 
 
Artiest

Kepro schreef:
Ik heb de plaat van de Frequenzerz nog niet beluisterd maar wat een onzin kraamt iedereen uit. Ze produceren 1 'raw track' en ze slaan meteen een andere weg in? Wat als een andere artiest dit had gedaan? Kregen we dan ook al die reacties. Al die comments slaan werkelijk nergens op.

Ze gaan misschien ruimer/breder produceren en dat vind ik helemaal prima.

Nog steeds onzin? Ze doen een co-op met B-Front, wat verwacht je dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat het een co-op is maar iedereen denkt dat ze nu opeens van stijl zijn veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 10:21 
 
Artiest

Kepro schreef:
Ik weet dat het een co-op is maar iedereen denkt dat ze nu opeens van stijl zijn veranderd.

een samenwerking met
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Xpand, Driver en Phaser waren niet melodieus?? :/ :x

Xpand zoiezo niet... die heeft een dikke anticlimax en helemaal geen 3 melodieuse climaxen.


1e climax = gewone climax
2e climax = anti climax
3e climax = gewone climax

Als je ze allemaal als climaxen wil beschouwen ofc.

Een echte anticlimax is het niet hoor, dan vind ik 3 meer een anticlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat korte stukje klinkt iig dik! Heb er totaal geen problemen mee als ze wat rauwer gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel leuk al die reacties na 9sec. materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 11:33 
 
Hardtraxxer


Maddog album interview, word 21 maart gereleased. klik op CC voor engels ondertiteling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Code:
degos_music Thijs Degos de Heer

Tomorrow we play at Hardattack Groningen @Djdeetox invites! We're gonna test some new stuff! Cant wait! Who's with us!



Morgen nieuw spul aanhoren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:

Maddog album interview, word 21 maart gereleased. klik op CC voor engels ondertiteling!


Achtergrondmuziekje wordt na een tijdje zeer irritant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Coone
Citaat:
Make sure to check out tonight's episode (14)! Because we are working on something special.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 14:15 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Blazed schreef:
Maddog album interview, word 21 maart gereleased. klik op CC voor engels ondertiteling!


Achtergrondmuziekje wordt na een tijdje zeer irritant :P

Ja had ik ook al last van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. Chris One nu OFFICIEEL bij Tillt zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo nu? Hij heeft toch al 2 releases gehad? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hoezo nu? Hij heeft toch al 2 releases gehad? :P

Zany heeft nu ook een release gehad bij Italian hardstyle, maar hij zit nu toch ook niet daarbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Jolle schreef:
Hoezo nu? Hij heeft toch al 2 releases gehad? :P

Zany heeft nu ook een release gehad bij Italian hardstyle, maar hij zit nu toch ook niet daarbij?


Dat was een collab, dat is wat anders dan 3 solotracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ook benieuwd naar de officiƫle Rebirth Festival 2011 anthem gemaakt door Bob en Randy? Dit weekend een preview! Stay tuned....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Citaat:
Ook benieuwd naar de officiƫle Rebirth Festival 2011 anthem gemaakt door Bob en Randy? Dit weekend een preview! Stay tuned....

Vanavond hoor ik hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Wel leuk al die reacties na 9sec. materiaal.

Ja jongens, je mag pas met reacties komen na een previeuw van minimaal 15sec. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Rik schreef:
Jolle schreef:
Hoezo nu? Hij heeft toch al 2 releases gehad? :P

Zany heeft nu ook een release gehad bij Italian hardstyle, maar hij zit nu toch ook niet daarbij?


Dat was een collab, dat is wat anders dan 3 solotracks.

Je snapt wat ik bedoel. Artiesten hoeven geen contract te hebben om een release uit te brengen op een label.

Trouwens, Cris One had ook alleen een collab, en waarsch. is daarna het contract getekent, met de release van Psycho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My Taste 11 af is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
My Taste 11 af is :D

Jij die nu naar mij gaat sturen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
My Taste 11 af is :D

Jij die nu naar mij gaat sturen :P



ik moet niks
Vorige  1 ... 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen