dawasiknie schreef:
Wie zegt dat dan? Frequencerz zijn alles behalve rauw ingestelde artiesten, dat gaat heus niet gebeuren.
Nouja oke, het is een collab met B-Front, maar dat is toch echt geen B-Front kick.
De laatste tijd is er eindelijk weer wat echt interessant is voor mij op wat meer melodieus gebied, zou jammer zijn als hun nu ook richting de rauwere kant gaan.
Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Xpand, Driver en Phaser waren niet melodieus??

Xpand zoiezo niet... die heeft een dikke anticlimax en helemaal geen 3 melodieuse climaxen.
Vind X-Pand misschien wel duister, maar lang niet 'rauw', die kicks in X-Pand zijn echt héel zwak.