Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
wootum schreef:
Digital Punk:

DBSTF
Citaat:
Making a brand new track together with @djisaac! It's gonna be different, but still banging!!!!


:x Moet ik me hier druk om gaan maken, want de laatste dingen die ik van isaac heb gehoord, is echt gewooon draaamaaaa :')

idd khoop dat ze me aangenaam verrassen :P
en benieuwd naar die solo van Digital Punk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar weer eens een Digital Punk solo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
djrandofficial Good night of studio work with @djbfront, we'll finish the rebirth anthem tomorrow! It's not what you would expect from us :) but it rocks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Citaat:
djrandofficial Good night of studio work with @djbfront, we'll finish the rebirth anthem tomorrow! It's not what you would expect from us :) but it rocks!


:yawn:

Zit gewoon echt niet op een Rebirth Anthem van deze 2 te wachten en al helemaal niet meer sinds het is wat we niet van ze verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:17 
 
Artiest

Dakpan schreef:
dennis schreef:
Citaat:
djrandofficial Good night of studio work with @djbfront, we'll finish the rebirth anthem tomorrow! It's not what you would expect from us :) but it rocks!


:yawn:

Zit gewoon echt niet op een Rebirth Anthem van deze 2 te wachten en al helemaal niet meer sinds het is wat we niet van ze verwachten.


Oogkleppen++.
Je hebt het niet eens gehoord? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Oogkleppen++.
Je hebt het niet eens gehoord? ;)


Dus? Dan kan het dat ik er alsnog niet op zit te wachten. :kiss2:

Wil een track zonder restricties van deze 2 maar die volgt vast wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dennis schreef:
Citaat:
djrandofficial Good night of studio work with @djbfront, we'll finish the rebirth anthem tomorrow! It's not what you would expect from us :) but it rocks!


:yawn:

Zit gewoon echt niet op een Rebirth Anthem van deze 2 te wachten en al helemaal niet meer sinds het is wat we niet van ze verwachten.

Ik vind het wel een keertje vet om een andere kant van B-Front & Ran-D te horen. Ik heb hem al een keertje gehoord en klint opzich wel lekker hoor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

B2S
Citaat:
Tonight at 20:00 hrs on #b2sradio: #knockout2010 sets of @djcoone vs @psykopunkz and @crypsis vs @DJLuna1 Tune in http://www.b2s.nl/radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? Loudness sets zouden toch worden uitgezonden ( :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Huh? Loudness sets zouden toch worden uitgezonden ( :drool: )

De week/weken voor Loudness ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vdweek las ik dat ze het donderdag zouden uitzenden, zal volgende week wel zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wist je dat Digital Punk volgende week de 2 collab's met B-front af gaat maken.
Panic attack & For the Girls
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
B2S
Citaat:
Tonight at 20:00 hrs on #b2sradio: #knockout2010 sets of @djcoone vs @psykopunkz and @crypsis vs @DJLuna1 Tune in http://www.b2s.nl/radio


Luna vs Crypsis... Damn dat was echt een beestenset van de bovenste plank. Zelden zo'n vet mixwerk gehoord. Coone vs PP was minder, alleen de edit van Words from the Gang was briljant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Spread the word: A huge release schedule is ready, starts in April! 10 weeks of @DigitalAgeMusic madness...Who is ready for it? #Hardstyle


Eindelijk!!!
Al is inmiddels alles al grijs gedraaid >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
Spread the word: A huge release schedule is ready, starts in April! 10 weeks of @DigitalAgeMusic madness...Who is ready for it? #Hardstyle


Eindelijk!!!
Al is inmiddels alles al grijs gedraaid >.<


Citaat:
Lonelyyw0lf @ Youtube

01-04-2011 ; Stardust, A Different Story, Extraordinary Happiness (The Digital Age Edit) & T.B.A (Special Noisecontrollers Track)
08-04-2011; Back 2 Basics, Huh & Into the Light
15-04-2011; Stella Nova & Big Bang
22-04-2011; Gimme Love & Give it Up



dit staat op youtube, lijkt me een lulverhaal, neem aan dat ze niet al hun tracks in 4 weken online smijten?

en die 1 april bevalt me al helemaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Ja zou een grap kunnen zijn, maar ja. Dan kan alles wel een grap worden.
Ik heb op 1 April ook praktijk examens op school.
Maar even on topic, misschien dat we beter twitter of zo in de gate kunnen houden!


EDIT:

Facebook:
Digital Age
We are ready to reveal the sound of 'Digital Age'. From the beginning of April we will start releasing the long awaited tracks of Wildstylez, Noisecontrollers and Pavelow. 10 weeks of complete madness. Are you all ready for it?

Miscchien dat we hier iets wijzer van worden?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook op twitter:

Spread the word: A huge release schedule is ready, starts in April! 10 weeks of @DigitalAgeMusic madness...Who is ready for it? #Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:12 
 

Nego schreef:
Dakpan schreef:
dennis schreef:


:yawn:

Zit gewoon echt niet op een Rebirth Anthem van deze 2 te wachten en al helemaal niet meer sinds het is wat we niet van ze verwachten.


Oogkleppen++.
Je hebt het niet eens gehoord? ;)


Ik vondt 'm wel puik klinken :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:19 
 
Hardtraxxer

Eindelijk releases van Pavelow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
Eindelijk releases van Pavelow.


Word je daar zo blij van dan :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
lunatix schreef:
Eindelijk releases van Pavelow.


Word je daar zo blij van dan :P ?


Als t "Guerilla" is dan zeker! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook eindelijk Pavelow tracks, vooral die track die guerrilla wordt genoemd idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
lunatix schreef:
Eindelijk releases van Pavelow.


Word je daar zo blij van dan :P ?

Ik wel in ieder geval! Niet per se van Guerilla, maar Beautiful & Rich = :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
lunatix schreef:
Eindelijk releases van Pavelow.


Word je daar zo blij van dan :P ?

Ja, die tracks zijn stuk voor stuk vet :love:
Guerilla op kop :yay:
En eindelijk releases op digital age, werd wel tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-dance mensen aanpakt die in kaartjes handelen :yay:

http://partyflock.nl/topic/1113595:2_no ... ckets.html
Vorige  1 ... 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen