Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

een 2e Magic? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner & Crypsis zou geniaal zijn.
Maar natuurlijk niks mis met B-Front & Frontliner, als het maar niet zoals Auditory Nerve wordt.
Meer zoals Become the Sky of Magic :thumbsup: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
robbinho schreef:

Op zich niet heel gek toch? Als je een uitkering hebt en ineens met je nieuwe auto aan komt rijden snap ik best dat ze even vreemd opkijken.

Conclusie: als je al weet dat ze dat gaat doen pak je een andere auto.. Beetje dom dan om zoiets bekend te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital Punk:
Citaat:
My new solo track is a fact! I only have to mix it properly and then its finished! No name yet :-)


DBSTF
Citaat:
Making a brand new track together with @djisaac! It's gonna be different, but still banging!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:41 
 

Daveytl schreef:
Frontliner & Crypsis zou geniaal zijn.
Maar natuurlijk niks mis met B-Front & Frontliner, als het maar niet zoals Auditory Nerve wordt.
Meer zoals Become the Sky of Magic :thumbsup: :whistle:

ja dus niet xd dat zijn egt 2 super saaie kut nrs xd
totaal niet Frontliner zn beste :lol:
niet zijn stijl iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
DBSTF
Citaat:
Making a brand new track together with @djisaac! It's gonna be different, but still banging!!!!

Jeah, right. -.- :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
Frontliner & Crypsis zou geniaal zijn.
Maar natuurlijk niks mis met B-Front & Frontliner, als het maar niet zoals Auditory Nerve wordt.
Meer zoals Become the Sky of Magic :thumbsup: :whistle:

ja dus niet xd dat zijn egt 2 super saaie kut nrs xd
totaal niet Frontliner zn beste :lol:
niet zijn stijl iig


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
freddyadu8 schreef:

01. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Snooze Mix)
02. Wasted Penquinz - ID (No More)
03. Noisecontrollers - Crump/Shreek Mashup
04. Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
05. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
06. The Prophet - Recession
07. Proppy & Heady - The B-Side
08. The Prophet - Pitch Black (BLACK 2011 Anthem)
09. Zatox & Activator - Oxygen
10. Tuneboy & Stephanie - Music Is
11. Zatox - To The Top
12. Tuneboy - Hear This
13. Zatox & Tatanka - Loops & Things
14. Noisecontrollers - Big Bang
15. D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
16. Zatox & ID - Global Awakening
17. Wild Motherfuckers - Hard Bass
18. The Prophet - Window Of Time
19. The Prophet - Forget About It
20. The Prophet - Counterfeit

die 2 id is wel lekker, en die nieuwe zatox (als het zo is) is ook wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roells schreef:
p-stylez schreef:
freddyadu8 schreef:

01. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Snooze Mix)
02. Wasted Penquinz - ID (No More)
03. Noisecontrollers - Crump/Shreek Mashup
04. Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
05. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
06. The Prophet - Recession
07. Proppy & Heady - The B-Side
08. The Prophet - Pitch Black (BLACK 2011 Anthem)
09. Zatox & Activator - Oxygen
10. Tuneboy & Stephanie - Music Is
11. Zatox - To The Top
12. Tuneboy - Hear This
13. Zatox & Tatanka - Loops & Things
14. Noisecontrollers - Big Bang
15. D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
16. Zatox & ID - Global Awakening
17. Wild Motherfuckers - Hard Bass
18. The Prophet - Window Of Time
19. The Prophet - Forget About It
20. The Prophet - Counterfeit

die 2 id is wel lekker, en die nieuwe zatox (als het zo is) is ook wel lekker!


ID's zijn inderdaad wel aardig, mixwerk is werkelijk om te janken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Line-up van Harmony of Hardcore online is :drool:
Mainstage
Affix
Anime
Buzz Fuzz
D-Passion
Dyprax
Kasparov
Mad Dog
Noize Suppressor
Panic
Promo
System:Overload
Teaser
Viper
Live: Endymion
Live: Evil Activities
Live: Ophidian
MC: Tha Watcher

Ravezone, hosted by X-factor
Affix
Amnesys
DaY-már
Nosferatu
Outblast
Partyraiser
Paul Elstak
Re-Style
Scott Marten
Tha Playah
The Demon Dwarf
Tommyknocker
Live: Chrono
MC: Nolz

Oldschool Gangsters
Darkraver
Leviathan
Miss Zelda
Reza
Ricos
Rob & MC Joe
Ruffneck
s'Aphira
Waxweazle
Yves
Live: Sebastian (live act)

Extreme Darkness
Armageddon Project
Dr. Peacock
Element: Destruction
Radium
The Outside Agency
The Sickest Squad
The Vizitor
Tripped
Tymon
Live: Innovative

Freesytyle Area
Amada
D-Master
Mad
Maniac
Re-set
Reload-R
Sjek
The Beat Controller
MC: PFSquad MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wist je dat je nu kunt stemmen welke track je wil krijgen als Davide Sonar zijn 10k likes bereikt op facebook?

http://apps.facebook.com/my-polls/track4free

Doe mij maar Don't Stop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette actie van Davide :)
Be quiet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Doe mij maar Don't Stop!


Heerlijke sfeer zit er in die plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
De Line-up van Harmony of Hardcore online is :drool:


Partyraiser weer in de Ravezone tent :thumbsup: .
Was echt een geniaal feest vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radium
The Outside Agency
The Sickest Squad
Tymon

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb (Official)
Do you know that feeling, you want to play a track louder and louder?
Untill you reach the limit of your speakers?

Working on a new track called "Overdrive Your Woofers" and that's such a track for me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Dat bass events previews van de reverze dvd online aan het zetten is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Vette actie van Davide :)
Be quiet :love:


Idd Be Quiet, Dont stop is zon schijt plaat, veel te lange break enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Wesz schreef:
Vette actie van Davide :)
Be quiet :love:


Idd Be Quiet, Dont stop is zon schijt plaat, veel te lange break enzo.


Asjeblieft be quiet.. heb geen facebook dus stem daar op!!! w8 al zo lang op die plaat!
edit: oowh je hoeft geen acc te hebbe om te stemme :D
ziet ernaar uit dat t m word :cool:
Don't Stop 58 25 %
Be Quiet 137 59 %
My World (Qlimax Kick) 19 8 %
Believe (Qlimax Edit) 18 7 %
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Hidden Source schreef:
Wesz schreef:
Vette actie van Davide :)
Be quiet :love:


Idd Be Quiet, Dont stop is zon schijt plaat, veel te lange break enzo.


Asjeblieft be quiet.. heb geen facebook dus stem daar op!!! w8 al zo lang op die plaat!


Heb voor je erop gestemd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done een naaaaie track hebben
http://www.twitvid.com/OEBJL
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:00 
 
Artiest

Klinkt als een standaard melo... vind de melodie iig niet boeiend, benieuwd of HQ preview me van mening verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 06:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Degos & Re-Done een naaaaie track hebben
http://www.twitvid.com/OEBJL

mag naar new tracks :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Degos & Re-Done een naaaaie track hebben
http://www.twitvid.com/OEBJL

kvind hem wel leuk klinken maar niet heel erg bijzonder ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Digital Punk:

DBSTF
Citaat:
Making a brand new track together with @djisaac! It's gonna be different, but still banging!!!!


:x Moet ik me hier druk om gaan maken, want de laatste dingen die ik van isaac heb gehoord, is echt gewooon draaamaaaa :')
Vorige  1 ... 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen