Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
freddyadu8 schreef:
Zany
Citaat:
Studio time with Slim Shore today!

Beniewd!

En anders ik wel! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Zany
Citaat:
Studio time with Slim Shore today!


Benieuwd!
Hopelijk zoiets als de collabs met b-front! :drool:
Chemical & Scary Noises :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zatox
I'm busy with a melo .. I think is something that stuck in my head from a really old trance tune.... Anyway I'm gonna do it ! Zatox - Aurora
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
Zatox
I'm busy with a melo .. I think is something that stuck in my head from a really old trance tune.... Anyway I'm gonna do it ! Zatox - Aurora


Een classic dus, ik spit even mn geheugen door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Headhunterz HEEL MISSCHIEN Scantraxx Rootz met frontliner gaat remixxen voor ze album :P

Citaat:
xWesz
Dear Mr.Headhunterz. I Challenge you to do a 2011 remix for your album of Scantraxx Rootz with Frontliner. Old times huh? @djheadhunterz


Citaat:
djheadhunterz
@xWesz Good idea!! Let's see what I can do.

Scantraxx Rootz vind ik echt een hele vette track, misschien beter als hij er van af blijft. Mja, misschien verrast hij wel met een vette remix. Aangezien hij meent wat harder mooi begint te vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:

01. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Snooze Mix)
02. The Prophet - ID
03. Noisecontrollers - Crump/Shreek Mashup
04. Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
05. Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust
06. The Prophet - Recession
07. Proppy & Heady - The B-Side
08. The Prophet - Pitch Black (BLACK 2011 Anthem)
09. Zatox & Activator - Oxygen
10. Tuneboy & Stephanie - Music Is
11. Zatox - To The Top
12. Tuneboy - Hear This
13. Zatox & Tatanka - Loops & Things
14. Noisecontrollers - Big Bang
15. D-Block & S-te-Fan - Loopmachine
16. Zatox & ID - Global Awakening
17. Wild Motherfuckers - Hard Bass
18. The Prophet - Window Of Time
19. The Prophet - Forget About It
20. The Prophet - Counterfeit

die 2 id is wel lekker, en die nieuwe zatox (als het zo is) is ook wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik: @officialb2s Worden de Knockout sets van vorig jaar nog uitgezonden dit jaar? :D

B2S: @Patrickjeb: de sets van #knockout2010 worden donderdagavond om 20:00uur uitgezonden op http://www.b2s.nl/radio


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16. Zatox & Davide Sonar? - Global Awakening???? Zoiezo een bom van een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner
Citaat:
Frontliner vs. #### :x -- Let the speculations begin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Frontliner
Citaat:
Frontliner vs. #### :x -- Let the speculations begin!


Bent me net voor :P
Wie zal het zijn... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
freddyadu8 schreef:
Frontliner
Citaat:
Frontliner vs. #### :x -- Let the speculations begin!


Bent me net voor :P
Wie zal het zijn... ^^


Ik denk B-front, aangezien die 2 tegen over elkaar staan bij Knock Out en er staat vs. ipv, &/Ft./And etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
16. Zatox & Davide Sonar? - Global Awakening???? Zoiezo een bom van een plaat!

WZY schreef:
...Zatox en davide donar volgende week samen de studio induiken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wajoo die nieuwe zatox is echt knakehard
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

wist je dat... http://partyflock.nl/news/19277:OM_denkt_voor_Lowlands_and_Defqon_aan_patseraanpak.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

robbinho schreef:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robbinho schreef:


Oh dan laat ik m'n auto maar thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robbinho schreef:

Op zich niet heel gek toch? Als je een uitkering hebt en ineens met je nieuwe auto aan komt rijden snap ik best dat ze even vreemd opkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:32 
 
Hardtraxxer

The I's schreef:
...technoboy scooter gigantisch afzeikt omdat ie alles jat van hem (en terecht!)
maar dat hij dat zelf ook doet met zn saifam groep


ehh waar heb je dat nou weer vandaan, ik had juist een brief gelezen dat hij scooter zn muziek mooi vond en dat hij goed gebruik van de tracks maakde. (op youtube een keer gezien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
The I's schreef:
...technoboy scooter gigantisch afzeikt omdat ie alles jat van hem (en terecht!)
maar dat hij dat zelf ook doet met zn saifam groep


ehh waar heb je dat nou weer vandaan, ik had juist een brief gelezen dat hij scooter zn muziek mooi vond en dat hij goed gebruik van de tracks maakde. (op youtube een keer gezien)


Die brief was zo sarcastisch als wat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patseraanpak :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel jammer, kan ik geen mooie auto's meer kijken op de parkeerplaats :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wel jammer, kan ik geen mooie auto's meer kijken op de parkeerplaats :(


Dan maar brommers kiek'n
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Henk-Jan schreef:
Wel jammer, kan ik geen mooie auto's meer kijken op de parkeerplaats :(


Dan maar brommers kiek'n


Er zullen toch ook wel mooie auto's staan van mensen die hun geld wel netjes verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
Zatox
I'm busy with a melo .. I think is something that stuck in my head from a really old trance tune.... Anyway I'm gonna do it ! Zatox - Aurora

ben toch wel beetje benieuwd naar zn aankomende solo release

Frontliner:
Frontliner vs. #### :x -- Let the speculations begin!

khoop op B-Front idd :)
Vorige  1 ... 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen