Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil je zeggen dat ze lelijk is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze is niet lelijk maar ze is ook zeker niet knap nee.
Hazengebit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon goed te doen imo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz HEEL MISSCHIEN Scantraxx Rootz met frontliner gaat remixxen voor ze album :P

Citaat:
xWesz
Dear Mr.Headhunterz. I Challenge you to do a 2011 remix for your album of Scantraxx Rootz with Frontliner. Old times huh? @djheadhunterz


Citaat:
djheadhunterz
@xWesz Good idea!! Let's see what I can do.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Headhunterz HEEL MISSCHIEN Scantraxx Rootz met frontliner gaat remixxen voor ze album :P

Citaat:
xWesz
Dear Mr.Headhunterz. I Challenge you to do a 2011 remix for your album of Scantraxx Rootz with Frontliner. Old times huh? @djheadhunterz


Citaat:
djheadhunterz
@xWesz Good idea!! Let's see what I can do.


Zou wel super vet zijn, hele dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop niet dat ze hem verkrachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Headhunterz HEEL MISSCHIEN Scantraxx Rootz met frontliner gaat remixxen voor ze album :P

Citaat:
xWesz
Dear Mr.Headhunterz. I Challenge you to do a 2011 remix for your album of Scantraxx Rootz with Frontliner. Old times huh? @djheadhunterz


Citaat:
djheadhunterz
@xWesz Good idea!! Let's see what I can do.

haha dat zou wel vet zijn maar was Reloaded Part II ook niet zn soort nieuwe remix van die track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou echt helds zijn! (alleen er kwamen geen collabs op zen album toch?) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner draaide afgelopen zaterdag al een edit/remix van Scantraxx Rootz.
Die klonk aardig leip, dikke reverse bass eronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Frontliner draaide afgelopen zaterdag al een edit/remix van Scantraxx Rootz.
Die klonk aardig leip, dikke reverse bass eronder.


:drool:

Misschien gaat ie het origineel dan wel overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
haha dat zou wel vet zijn maar was Reloaded Part II ook niet zn soort nieuwe remix van die track?


Dat was "End Of My Existence"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Die Donkey Rollers mash-up dinges of die Axe Loves Reverse Bass Remix ergens van of zo?

You are right :P gratis-tracks-hs/donkey-rollers-immeasurably-axe-loves-the-donkey-bass-edit-t14440.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Intervention schreef:
haha dat zou wel vet zijn maar was Reloaded Part II ook niet zn soort nieuwe remix van die track?


Dat was "End Of My Existence"

Neen, dat was Scantraxx Roots en End of my existence samengevoegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Headhunterz HEEL MISSCHIEN Scantraxx Rootz met frontliner gaat remixxen voor ze album :P

Citaat:
xWesz
Dear Mr.Headhunterz. I Challenge you to do a 2011 remix for your album of Scantraxx Rootz with Frontliner. Old times huh? @djheadhunterz


Citaat:
djheadhunterz
@xWesz Good idea!! Let's see what I can do.


Voor ze album zou die het niet doen, want hij zei in een interview dat ie geen collaps ging doen ;)
misschien een leuke free release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude Headhunterz/aliassen tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:14 
 

Kevin-Raw schreef:
Voor ze album zou die het niet doen, want hij zei in een interview dat ie geen collaps ging doen ;)
misschien een leuke free release :D

klopt idd, tijdens dat interview in de Monday Bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is trouwens de release datum van zijn album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:27 
 
Artiest

Kepro schreef:
Wat is trouwens de release datum van zijn album?

Is dr niet. Einde van het jaar ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En zo hoort het ook, als je echt een samenhangend album wil hebben, dan kun je beter geen last hebben van enige tijdsdruk. Als je dan een goede plaat maakt, maar die niet echt bij het album past, dan kun je die ook gewoon releasen terwijl je nog met je album bezig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zany
Citaat:
Studio time with Slim Shore today!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nice :yay: , ben wel een fan van slim shore, op de collab met The Pitcher na dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:44 
 

freddyadu8 schreef:
Zany
Citaat:
Studio time with Slim Shore today!

vet :thumbsup: ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Zany
Citaat:
Studio time with Slim Shore today!

Beniewd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zany & Slim Shore :')

Album van Coone gaat wel een lekkere worden heb ik zo het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

...technoboy scooter gigantisch afzeikt omdat ie alles jat van hem (en terecht!)
maar dat hij dat zelf ook doet met zn saifam groep

Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen