Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
KickinAzz schreef:
Die plaat is ook een van mijn favorieten allertijden, en ik ben bang dat Zatox hem nu met zijn kicks etc. verpest heeft
Zatox verpest het nummer met zn kicks, maar je hebt wel een plaatje van zn label en je naam is een nummer van hem

Sssh, zo meteen geef je z'n cover vrij dat ie werkelijk een kudde volger is

Bijna grappig.. als je af en toe mijn posts leest bij releases, etc. zie je dat ik duidelijk een eigen mening heb

En ja ik ben een fan van Italian Hardstyle, maar dat vooral vanwege The R3bels en de wat oudere tracks van Zatox + Raw Style en Oldskool

Die dongs waren even leuk, maar ben me er naar verloop gaan tijd aan gaan irriteren omdat het lange tijd steeds hetzelfde was. En desondanks ben ik een fan van Italian Hardstyle!