Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is Fenix niet diegene die de vocals van Mr. Ego doet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Digital Punk
Citaat:
Just recieved the fckn MASSIVE Remix of 'Bringing the Funk' by @DJZatox ... Thx, HERO!!!


Zoow dat maakt me heel nieuwsgierig zeg!

oeh erg benieuwd naar deze remix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Digital Punk
Citaat:
Just recieved the fckn MASSIVE Remix of 'Bringing the Funk' by @DJZatox ... Thx, HERO!!!


Zoow dat maakt me heel nieuwsgierig zeg!

Oke, interessant, origineel is al bijna onovertrefbaar denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou er een release komen met de Zatox en Waverider mix? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Zou er een release komen met de Zatox en Waverider mix? :p


Oehh dan wordt ik echt blij :) Die Waverider remix is echt fucking dik, en heb ook hoge verwachtingen van de Zatox remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden die niet eerder op het album van Digital Punk komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Digital Punk
Citaat:
Just recieved the fckn MASSIVE Remix of 'Bringing the Funk' by @DJZatox ... Thx, HERO!!!


Zoow dat maakt me heel nieuwsgierig zeg!

Vet! Bringing the Funk is echt een favoriet van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
freddyadu8 schreef:
Digital Punk
Citaat:
Just recieved the fckn MASSIVE Remix of 'Bringing the Funk' by @DJZatox ... Thx, HERO!!!


Zoow dat maakt me heel nieuwsgierig zeg!

Vet! Bringing the Funk is echt een favoriet van mij!


Kansje is ook dat het verpest wordt he, achja zullen we er maar op vertrouwen dat dat goedkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die plaat is ook een van mijn favorieten allertijden, en ik ben bang dat Zatox hem nu met zijn kicks etc. verpest heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Die plaat is ook een van mijn favorieten allertijden, en ik ben bang dat Zatox hem nu met zijn kicks etc. verpest heeft


Zatox verpest het nummer met zn kicks, maar je hebt wel een plaatje van zn label en je naam is een nummer van hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:23 
 
Artiest

wootum schreef:
KickinAzz schreef:
Die plaat is ook een van mijn favorieten allertijden, en ik ben bang dat Zatox hem nu met zijn kicks etc. verpest heeft


Zatox verpest het nummer met zn kicks, maar je hebt wel een plaatje van zn label en je naam is een nummer van hem :P


Sssh, zo meteen geef je z'n cover vrij dat ie werkelijk een kudde volger is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had laatst nieuwe kicks twitterde hij, ik hoop dat die in deze track zitten. En anders maar de kicks uit de tweede climax van The future :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
KickinAzz schreef:
Die plaat is ook een van mijn favorieten allertijden, en ik ben bang dat Zatox hem nu met zijn kicks etc. verpest heeft


Zatox verpest het nummer met zn kicks, maar je hebt wel een plaatje van zn label en je naam is een nummer van hem :P


Sssh, zo meteen geef je z'n cover vrij dat ie werkelijk een kudde volger is :$

Owned. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan alleen maar dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

..er een hele dikke gratis track aan komt :D

zonder youtube, facebook of wat dan ook actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Donkey Rollers mash-up dinges of die Axe Loves Reverse Bass Remix ergens van of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:53 
 
Hardtraxxer

Zatox: If u still don't know I just finsh a rmx! Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) .. Rawstyle Stuff Baby!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Zatox: If u still don't know I just finsh a rmx! Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) .. Rawstyle Stuff Baby!!!


Als die net zo Rawstyle is als de plaat Raw Style, nou zoek dan maar dekking. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al een idee van die track: zowel de intro sytnh als de lead synth in de climax vervangen door screeches..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.ustream.tv/channel/scantraxxswat2011 SWAT stream nu on air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buffert zwaar kut, en wat ene drama overgang van proppy.. zelfs ik kan dat op een cdj beter, en dat wil toch wat zeggen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



geen lelijke dame ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
KickinAzz schreef:
Die plaat is ook een van mijn favorieten allertijden, en ik ben bang dat Zatox hem nu met zijn kicks etc. verpest heeft


Zatox verpest het nummer met zn kicks, maar je hebt wel een plaatje van zn label en je naam is een nummer van hem :P


Sssh, zo meteen geef je z'n cover vrij dat ie werkelijk een kudde volger is :$

Bijna grappig.. als je af en toe mijn posts leest bij releases, etc. zie je dat ik duidelijk een eigen mening heb ;)

En ja ik ben een fan van Italian Hardstyle, maar dat vooral vanwege The R3bels en de wat oudere tracks van Zatox + Raw Style en Oldskool :)

Die dongs waren even leuk, maar ben me er naar verloop gaan tijd aan gaan irriteren omdat het lange tijd steeds hetzelfde was. En desondanks ben ik een fan van Italian Hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:49 
 

Ravenwood schreef:


geen lelijke dame ^^

is dat serieus nikkita? :huh:
en idd geen lelijke dame!
had niet verwacht dat ze er zo uit zou zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Addict

Dan hebben jullie toch een totaal andere smaak qua vrouwen als mij! :S
Vorige  1 ... 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen