Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hem ook niet open.

(IE7)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:18 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Krijg hem ook niet open.

(IE7)


Mss dan eens ff updaten? we zijn al bij IE9 en IE7 wordt zelfs niet meer ondersteund.

Maargoed ik ga ff kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik zit op me werk en daar willen ze nog niet aan ie8/9 gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette site!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:26 
 
Artiest

p-stylez schreef:
haha ik zit op me werk en daar willen ze nog niet aan ie8/9 gaan :P

Triest werk dan :D
Maar ik ben even aant kijken maar het lijkt weer onverklaarbaar waarom IE8 niets doen want hij ontvangt wel de data :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

http://www.djbfront.nl

Hele vette site!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
p-stylez schreef:
haha ik zit op me werk en daar willen ze nog niet aan ie8/9 gaan :P

Triest werk dan :D
Maar ik ben even aant kijken maar het lijkt weer onverklaarbaar waarom IE8 niets doen want hij ontvangt wel de data :)

Tja.. Ministerie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:56 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Nego schreef:
Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

http://www.djbfront.nl

Nice! Alleen de discography krijg ik niet te zien als ik die open :P


Fixed :) Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup werkt! Top werk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:11 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Jup werkt! Top werk! :thumbsup:

Kan wel wat hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Twitter. DJZatox The rmx is finish!! In gonna play it saturday!! ;) it's 100% Rawstyle ... The midintro is insane o/ ... :)

zeer benieuwd! :drool: (Zal het een remix zijn van een R3bels plaat, aangezien hun Tanz Electric hebben geremixed?) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk B-Front online! Ziet er ook netjes uit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Djenz schreef:
Twitter. DJZatox The rmx is finish!! In gonna play it saturday!! ;) it's 100% Rawstyle ... The midintro is insane o/ ... :)

zeer benieuwd! :drool: (Zal het een remix zijn van een R3bels plaat, aangezien hun Tanz Electric hebben geremixed?) :worship:


The R3bels - Bionicle (Zatox Remix) ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop Growl :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Punk
Citaat:
Just recieved the fckn MASSIVE Remix of 'Bringing the Funk' by @DJZatox ... Thx, HERO!!!


Zoow dat maakt me heel nieuwsgierig zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus wel van Zatox, vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Coone: On my way to Holland for my next collaboration...It's more then 2 hours driving! Who will it be? ;)

Coone & Psyko Punkz
Coone & Zatox

Coone & Scope DJ
Coone & B-Front
Ambassador INC (DE?)
Coone & Da Tweekaz
Coone & Deepack
Coone & Ruthless(BE?)


Scope DJ of B-Front lijkt mij? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Twitter Coone: On my way to Holland for my next collaboration...It's more then 2 hours driving! Who will it be? ;)

Coone & Psyko Punkz
Coone & Zatox

Coone & Scope DJ
Coone & B-Front
Ambassador INC (DE?)
Coone & Da Tweekaz
Coone & Deepack
Coone & Ruthless(BE?)


Scope DJ of B-Front lijkt mij? :woot:

Ik lees ergens anders dat het Scope is, is dit al bevestigd? Ben erg benieuwd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Twitter Coone: On my way to Holland for my next collaboration...It's more then 2 hours driving! Who will it be? ;)

Coone & Psyko Punkz
Coone & Zatox

Coone & Scope DJ
Coone & B-Front
Ambassador INC (DE?)
Coone & Da Tweekaz
Coone & Deepack
Coone & Ruthless(BE?)


Scope DJ of B-Front lijkt mij? :woot:


Ruthless en Fenix zijn beide ook in nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Maximum schreef:
Twitter Coone: On my way to Holland for my next collaboration...It's more then 2 hours driving! Who will it be? ;)

Coone & Psyko Punkz
Coone & Zatox

Coone & Scope DJ
Coone & B-Front
Ambassador INC (DE?)
Coone & Da Tweekaz
Coone & Deepack
Coone & Ruthless(BE?)


Scope DJ of B-Front lijkt mij? :woot:


Ruthless en Fenix zijn beide ook in nederland


Haha oke weer wat geleerd, dacht zelfs dat Fenix Duits was (Door die Duitse vlag die achter hem hangt in die Ambassidor Inc. previeuw filmpjes op Youtube)! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope zei op twitter dat het Collab time is dus lijkt me het meest logische!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Maximum schreef:
Twitter Coone: On my way to Holland for my next collaboration...It's more then 2 hours driving! Who will it be? ;)

Coone & Psyko Punkz
Coone & Zatox

Coone & Scope DJ
Coone & B-Front
Ambassador INC (DE?)
Coone & Da Tweekaz
Coone & Deepack
Coone & Ruthless(BE?)


Scope DJ of B-Front lijkt mij? :woot:


Ruthless en Fenix zijn beide ook in nederland


Fenix is naar mijn weten ook een Belg, Ruthless is idd een Nederlander ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fenix is toch echt een NL-er
kijk maar bij de ambassidor inc filmpjes.
daar heb je een nederlandse en belgische vlag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Addict

douwe141 schreef:
fenix is toch echt een NL-er
kijk maar bij de ambassidor inc filmpjes.
daar heb je een nederlandse en belgische vlag


En die belgische vlag is voor onze grote vriend Coone zelf ;)
NL vlag is voor Fenix.

Duidelijk lijkt me :P
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen