Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou erg vet zjin als het een Killerclown plaat zou zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
zou erg vet zjin als het een Killerclown plaat zou zijn :)

Gok er maar niet op. Wacht gewoon even af, krijgen we snel genoeg te horen.

Zou het wat te maken hebben met Knock Out?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Jolle schreef:
Nando schreef:
Het is volgens mij op Twitter he, dus @Noisecontroller is een account daar waarschijnlijk.


Ja dat is Arjan, er is ook nog @NC_Bas en dat is.. Bas.


@noisecontroller = Noisecontrollers

Dat.. Het account mist de s omdat dat dat te lang is voor een Twitter naam. NC_Bas wordt door Bas zelf gebruikt, Noisecontroller voor beide.

Het zou alsnog kunnen, maar denk dat het gewoon om een NC nummer gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Jolle schreef:
Nando schreef:
Het is volgens mij op Twitter he, dus @Noisecontroller is een account daar waarschijnlijk.


Ja dat is Arjan, er is ook nog @NC_Bas en dat is.. Bas.


@noisecontroller = Noisecontrollers


Waarom doen ze dan niet Noisecontrollers :P Die naam is ook niet bezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Daveytl schreef:
Ja snap ik, maar dan had ie beter kunnen zeggen: re-amping a Killer Clown track. Dan weet iedereen gelijk wat je bedoelt


Arjen zn accound is Noisecontroller en hij verwijsd met die @ naar hem toe. Waarschijnlijk heeft hij geen Killer Clown account.

Dat weet ik wel, maar je hoeft niet per sé te '@'en' hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Dat.. Het account mist de s omdat dat dat te lang is voor een Twitter naam. NC_Bas wordt door Bas zelf gebruikt, Noisecontroller voor beide.

Het zou alsnog kunnen, maar denk dat het gewoon om een NC nummer gaat.


Dan heb ik niks gezegt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:

Waarom doen ze dan niet Noisecontrollers :P Die naam is ook niet bezet

Maximale lengte = 15 karakters :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 23:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital punk:
Citaat:
Just heard a fckn kickass awesome incredible remix that 'someone' made for me!!! I'm so happy :-D more info soon..!


Zal wel iets voor zn album zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Beholder bitte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:47 
 
Hardtraxxer

of zatox want die heeft gister een remix afgemaakt. maar lijkt me sterk dat hij het is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:53 
 
Hardtraxx Addict

Profyler misschien :) had ook een korte preview van een zomerse track. Die was een beetje ala gold, wel vet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:54 
 

WZY schreef:
Profyler misschien :) had ook een korte preview van een zomerse track. Die was een beetje ala gold, wel vet ;)

Woher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:57 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
WZY schreef:
Profyler misschien :) had ook een korte preview van een zomerse track. Die was een beetje ala gold, wel vet ;)

Woher?
;)
Die samen met digital punk dark symphony en rock the party heeft gemaakt. Nog eerder ook wel bekend als Marlon S ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:00 
 

I know, maar woher betekend waar :P Van die preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:06 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
I know, maar woher betekend waar :P Van die preview

Ooohw whhaha, op zun Twitter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Denk dat het om een Killer Clown track gaat.

Waarom?


Hij Re-Ampt een @Noisecontroller track en dat is Arjen. :)

Kan het ook mis hebben.

Heeft ook nog wel kans idd, ook omdat het (voormalig) superplastik is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
I know, maar woher betekend waar :P Van die preview

Wo betekent waar. Woher betekent waarvandaan :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:34 
 

Gangsterdwerg schreef:
Almighty schreef:
I know, maar woher betekend waar :P Van die preview

Wo betekent waar. Woher betekent waarvandaan :kiss:

't was al laat, maar dan klopte mijn zin nog wel :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 13:44 
 
Artiest

Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

www.djbfront.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter. DJZatox The rmx is finish!! In gonna play it saturday!! ;) it's 100% Rawstyle ... The midintro is insane o/ ... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

http://www.djbfront.nl


ziet er strak uit!! :D NICE
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

http://www.djbfront.nl

Nice! Alleen de discography krijg ik niet te zien als ik die open :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Nego schreef:
Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

http://www.djbfront.nl

Nice! Alleen de discography krijg ik niet te zien als ik die open :P


Ik ook niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
KickinAzz schreef:
Nego schreef:
Wij net de B-Front website online gezet hebben? :)

http://www.djbfront.nl

Nice! Alleen de discography krijg ik niet te zien als ik die open :P


Ik ook niet :(


Ik wel gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wel, alleen de Fusion releases. Ziet er mooi uit
Vorige  1 ... 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen