Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wist je dat...

DjThePitcher
Re-amping a @noisecontroller track at the moment..! :

en dat zany nummertje klinkt wel lekker voor zover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaaa Noisecontrollers bij Magic Show
hopen dat ze blue horizon draaien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
#themagicshow of next wednesday @Q_dance & @dancetunes radio http://bit.ly/fyOW9c @Noisecontroller @djzerosanity @sanmiquelmusic #hardstyle


:thumbsup:

Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Wist je dat...

DjThePitcher
Re-amping a @noisecontroller track at the moment..! :

en dat zany nummertje klinkt wel lekker voor zover.


Benieuwd welke track :D

PS: Spread the world!! @djFrontliner - On The Rise (Live Edit) |-> less than 400 Likes left!! http://t.co/T1tmptG

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
#themagicshow of next wednesday @Q_dance & @dancetunes radio http://bit.ly/fyOW9c @Noisecontroller @djzerosanity @sanmiquelmusic #hardstyle


leukleuk...khoop dat ze wat nieuwe tracks draaien :)
:thumbsup:

[quote="D-Nemacyst"]Wist je dat...

DjThePitcher
Re-amping a @noisecontroller track at the moment..! :

benieuwd welke track het gaat worden :) Re-amp van I Just Cant Stop vind ik zeer geslaagd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
PS: Spread the world!! @djFrontliner - On The Rise (Live Edit) |-> less than 400 Likes left!! http://t.co/T1tmptG
:woot:


gaat er ook nog ooit wat gebeure met die remixes die die voor zn abject tracks heb gedaan toentertijd... blijft 1 van me favoriete setjes afgelope jaar.. uur lang frontliner live (defqon) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
patrickjeb schreef:
PS: Spread the world!! @djFrontliner - On The Rise (Live Edit) |-> less than 400 Likes left!! http://t.co/T1tmptG
:woot:


gaat er ook nog ooit wat gebeure met die remixes die die voor zn abject tracks heb gedaan toentertijd... blijft 1 van me favoriete setjes afgelope jaar.. uur lang frontliner live (defqon) :cool:


Zal op zn album komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad en die edit is heerlijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Zal op zn album komen ;)


I hope so!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ik zeg niet dat ik dat bepaal, maar hij word al te veel gebashed hier. Dus ik denk niet dat het maken van 140 BPM tracks daar tegen gaat helpen.

Mwoah, hij kan heel verrassend uit de hoek komen daarmee. Ben in ieder geval wel benieuwd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Maximum schreef:
Ik zeg niet dat ik dat bepaal, maar hij word al te veel gebashed hier. Dus ik denk niet dat het maken van 140 BPM tracks daar tegen gaat helpen.

Mwoah, hij kan heel verrassend uit de hoek komen daarmee. Ben in ieder geval wel benieuwd! :P


Denk ook niet dat HHZ zich druk maakt over al het gebash :P.. Maar ben wel benieuwd wat hij er van gaat maken. Meer invloeden van andere stijlen gok ik zo. Ook benieuwd naar zijn hardste track EVAAH :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Wist je dat...

DjThePitcher
Re-amping a @noisecontroller track at the moment..! :

en dat zany nummertje klinkt wel lekker voor zover.


godsamme wat hoop ik dat het om Gaia of In the Marine gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
D-Nemacyst schreef:
Wist je dat...

DjThePitcher
Re-amping a @noisecontroller track at the moment..! :

en dat zany nummertje klinkt wel lekker voor zover.


godsamme wat hoop ik dat het om Gaia of In the Marine gaat!

Idd, Aliens mag ook wel ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het om een Killer Clown track gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

hoop op een aliens :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Denk dat het om een Killer Clown track gaat.

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Denk dat het om een Killer Clown track gaat.

Waarom?


Hij Re-Ampt een @Noisecontroller track en dat is Arjen. :)

Kan het ook mis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
D-Nemacyst schreef:
Wist je dat...

DjThePitcher
Re-amping a @noisecontroller track at the moment..! :

en dat zany nummertje klinkt wel lekker voor zover.


godsamme wat hoop ik dat het om Gaia of In the Marine gaat!


Wannabe :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Maximum schreef:
Ik zeg niet dat ik dat bepaal, maar hij word al te veel gebashed hier. Dus ik denk niet dat het maken van 140 BPM tracks daar tegen gaat helpen.

Mwoah, hij kan heel verrassend uit de hoek komen daarmee. Ben in ieder geval wel benieuwd! :P

Das waar, ben ook benieuwd.. had alleen gewoon 150bpm een chiller vooruitzicht gevonden.. maargoed hopelijk maakt hij er wat moois van! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Denk dat het om een Killer Clown track gaat.

Waarom?


Hij Re-Ampt een @Noisecontroller track en dat is Arjen. :)

Kan het ook mis hebben.

Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon een Noisecontrollers-track, maar Silentium of Tormented zou ook geniaal zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is volgens mij op Twitter he, dus @Noisecontroller is een account daar waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja snap ik, maar dan had ie beter kunnen zeggen: re-amping a Killer Clown track. Dan weet iedereen gelijk wat je bedoelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Het is volgens mij op Twitter he, dus @Noisecontroller is een account daar waarschijnlijk.


Ja dat is Arjan, er is ook nog @NC_Bas en dat is.. Bas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja snap ik, maar dan had ie beter kunnen zeggen: re-amping a Killer Clown track. Dan weet iedereen gelijk wat je bedoelt


Arjen zn accound is Noisecontroller en hij verwijsd met die @ naar hem toe. Waarschijnlijk heeft hij geen Killer Clown account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nando schreef:
Het is volgens mij op Twitter he, dus @Noisecontroller is een account daar waarschijnlijk.


Ja dat is Arjan, er is ook nog @NC_Bas en dat is.. Bas.


@noisecontroller = Noisecontrollers
Vorige  1 ... 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen