Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:22 
 

Nego schreef:
Maximum schreef:
QonFuzion schreef:
Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm..

Waarom doet hij dat nou weer :/ , maakt hij niet bepaald vrienden mee...

En dat bepaal jij?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Ik vind persoonlijk het 1e Showtek album heel sterk :) Tweede overigens ook niet slecht. Verder bevalt me P1 ook nog wel goed als je hem nu eens luistert.
Meest belangrjike aan een album vind ik dat hij gewoon lekker wegluisterd.


Ja, die vond ik ook erg goed. En het album van Crypsis luister ik nog altijd graag.
Benieuwd wat Willem van zijn album maakt. En vooral naar zijn raw tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:36 
 
Artiest

Catatonic Overload schreef:
Nego schreef:
Ik vind persoonlijk het 1e Showtek album heel sterk :) Tweede overigens ook niet slecht. Verder bevalt me P1 ook nog wel goed als je hem nu eens luistert.
Meest belangrjike aan een album vind ik dat hij gewoon lekker wegluisterd.


Ja, die vond ik ook erg goed. En het album van Crypsis luister ik nog altijd graag.
Benieuwd wat Willem van zijn album maakt. En vooral naar zijn raw tracks!


Ik ben vooral benieuwd naar de variatie. Dat maakt muziek namelijk zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het wel leuk dat die een opbouwende album aan het producen is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...

Mensen moeten hier niet zo zeiken over Defqon. Nu zijn d'r 2 area's bijgekomen en de prijs is welgeteld met 2,50 omhoog gegaan. Boefuckinghoe... Duur is het wel ja, maar relatief gezien gewoon een aardige prijs.

Helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wat je krijgt is de prijs van Defqon gewoon goed te doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
dawasiknie schreef:
Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...

Mensen moeten hier niet zo zeiken over Defqon. Nu zijn d'r 2 area's bijgekomen en de prijs is welgeteld met 2,50 omhoog gegaan. Boefuckinghoe... Duur is het wel ja, maar relatief gezien gewoon een aardige prijs.

Helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wist je dat...

Er voor mensen die zeuren over de prijs ook zoiets als intents festival bestaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ik daar uiteraard gebruik van ga maken, want vind de prijzen tegenwoordig schandalig, en de line-up van intents is ook nog is koning!

maar je houd altijd van die gasten die denken dat hoe groter 't is hoe beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Maximum schreef:
QonFuzion schreef:
Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm..

Waarom doet hij dat nou weer :/ , maakt hij niet bepaald vrienden mee...

En dat bepaal jij?

Ik zeg niet dat ik dat bepaal, maar hij word al te veel gebashed hier. Dus ik denk niet dat het maken van 140 BPM tracks daar tegen gaat helpen. Niet gelijk zo geirriteerd reageren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
dawasiknie schreef:
Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...

Mensen moeten hier niet zo zeiken over Defqon. Nu zijn d'r 2 area's bijgekomen en de prijs is welgeteld met 2,50 omhoog gegaan. Boefuckinghoe... Duur is het wel ja, maar relatief gezien gewoon een aardige prijs.

Helemaal mee eens

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:19 
 

D-Nemacyst schreef:
Wist je dat...

Er voor mensen die zeuren over de prijs ook zoiets als intents festival bestaat?

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:33 
 
Artiest

dit filmpje hier af en toe hier perfect past :)




nu weer ontopic:

dat ik uit zeer betrouwbare bron weet dat 2D bijna van start gaat .. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone
Just finished recording vocals with the guys from Crystal Dream who did the voice of my "U2 - With Or Without You" cover!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Coone
Just finished recording vocals with the guys from Crystal Dream who did the voice of my "U2 - With Or Without You" cover!!!

toch wordt ik steeds een klein beetje benieuwder naar dit album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/

nieuwe anthem??
Of is dit ook oud nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:05 
 
Hardtraxxer

Zany: Check out a short preview of some new stuff I'm working on:
http://www.youtube.com/watch?v=kfNJhZm9 ... r_embedded
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

lenniiii schreef:

kopje koffie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
nu weer ontopic:

dat ik uit zeer betrouwbare bron weet dat 2D bijna van start gaat .. :innocent:



:woot:

Gaan jullie ook proberen om soms vanuit clubs/feesten uit te zenden? Zoiets werd een keer op Fear FM gezegd (volgens mij tijdens de heropeningsshow)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:22 
 

Zany heeft weer haar:P, viel me met carnaval ook al op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:30 
 
Artiest

Josh-T schreef:
TheDizZorder schreef:
nu weer ontopic:

dat ik uit zeer betrouwbare bron weet dat 2D bijna van start gaat .. :innocent:



:woot:

Gaan jullie ook proberen om soms vanuit clubs/feesten uit te zenden? Zoiets werd een keer op Fear FM gezegd (volgens mij tijdens de heropeningsshow)


Altijd veel gedoe vandaar komt het zelden voor :) Maar er komen wel wat leuke dingen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

je luistert nu naar fearfm, we staan hier @ the front bij loudness..... :D :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De boaa schreef:
http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/

nieuwe anthem??
Of is dit ook oud nieuws :P

Haha held. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
#themagicshow of next wednesday @Q_dance & @dancetunes radio http://bit.ly/fyOW9c @Noisecontroller @djzerosanity @sanmiquelmusic #hardstyle


:thumbsup:
Vorige  1 ... 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen