wrote:En dat bepaal jij?wrote:Waarom doet hij dat nou weerwrote:Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm.., maakt hij niet bepaald vrienden mee...
E
Ja, die vond ik ook erg goed. En het album van Crypsis luister ik nog altijd graag.wrote: Ik vind persoonlijk het 1e Showtek album heel sterkTweede overigens ook niet slecht. Verder bevalt me P1 ook nog wel goed als je hem nu eens luistert.
Meest belangrjike aan een album vind ik dat hij gewoon lekker wegluisterd.
Benieuwd wat Willem van zijn album maakt. En vooral naar zijn raw tracks!
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Ik ben vooral benieuwd naar de variatie. Dat maakt muziek namelijk zo leuk.wrote:Ja, die vond ik ook erg goed. En het album van Crypsis luister ik nog altijd graag.wrote: Ik vind persoonlijk het 1e Showtek album heel sterkTweede overigens ook niet slecht. Verder bevalt me P1 ook nog wel goed als je hem nu eens luistert.
Meest belangrjike aan een album vind ik dat hij gewoon lekker wegluisterd.
Benieuwd wat Willem van zijn album maakt. En vooral naar zijn raw tracks!
Vind het wel leuk dat die een opbouwende album aan het producen is. 
Helemaal mee eenswrote:Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...
Mensen moeten hier niet zo zeiken over Defqon. Nu zijn d'r 2 area's bijgekomen en de prijs is welgeteld met 2,50 omhoog gegaan. Boefuckinghoe... Duur is het wel ja, maar relatief gezien gewoon een aardige prijs.
Voor wat je krijgt is de prijs van Defqon gewoon goed te doen imo.
wrote:Helemaal mee eenswrote:Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...
Mensen moeten hier niet zo zeiken over Defqon. Nu zijn d'r 2 area's bijgekomen en de prijs is welgeteld met 2,50 omhoog gegaan. Boefuckinghoe... Duur is het wel ja, maar relatief gezien gewoon een aardige prijs.
Wist je dat...
Er voor mensen die zeuren over de prijs ook zoiets als intents festival bestaat?
Er voor mensen die zeuren over de prijs ook zoiets als intents festival bestaat?
En ik daar uiteraard gebruik van ga maken, want vind de prijzen tegenwoordig schandalig, en de line-up van intents is ook nog is koning!
maar je houd altijd van die gasten die denken dat hoe groter 't is hoe beter.
maar je houd altijd van die gasten die denken dat hoe groter 't is hoe beter.
Ik zeg niet dat ik dat bepaal, maar hij word al te veel gebashed hier. Dus ik denk niet dat het maken van 140 BPM tracks daar tegen gaat helpen. Niet gelijk zo geirriteerd reageren!wrote:En dat bepaal jij?wrote:Waarom doet hij dat nou weerwrote:Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm.., maakt hij niet bepaald vrienden mee...
wrote:Helemaal mee eenswrote:Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...
S
wrote:Wist je dat...
T
Artist
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
dit filmpje hier af en toe hier perfect past 
View on YouTube
nu weer ontopic:
dat ik uit zeer betrouwbare bron weet dat 2D bijna van start gaat ..
View on YouTube
nu weer ontopic:
Coone
Just finished recording vocals with the guys from Crystal Dream who did the voice of my "U2 - With Or Without You" cover!!!
Just finished recording vocals with the guys from Crystal Dream who did the voice of my "U2 - With Or Without You" cover!!!
toch wordt ik steeds een klein beetje benieuwder naar dit albumwrote:Coone
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Zany: Check out a short preview of some new stuff I'm working on:
View on YouTube
View on YouTube
L
Hardtraxxer
169 posts member since 2010
last seen Oct 2025
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
kopje koffiewrote:View on YouTube
wrote: nu weer ontopic:
Gaan jullie ook proberen om soms vanuit clubs/feesten uit te zenden? Zoiets werd een keer op Fear FM gezegd (volgens mij tijdens de heropeningsshow)
S
Zany heeft weer haar:P, viel me met carnaval ook al op.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Altijd veel gedoe vandaar komt het zelden voorwrote:wrote: nu weer ontopic:
![]()
Gaan jullie ook proberen om soms vanuit clubs/feesten uit te zenden? Zoiets werd een keer op Fear FM gezegd (volgens mij tijdens de heropeningsshow)
je luistert nu naar fearfm, we staan hier @ the front bij loudness.....

Haha held.wrote:http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
nieuwe anthem??
Of is dit ook oud nieuws
#themagicshow of next wednesday @Q_dance & @dancetunes radio http://bit.ly/fyOW9c @Noisecontroller @djzerosanity @sanmiquelmusic #hardstyle