Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Piaaa schreef:
Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
Maar dan alsnog is 62,50 behoorlijk aan de prijs vind ik persoonlijk.


Dat waar voor je geld want er zijn 13 stages vind ik onzin. Je kan toch maar op 1 stage tegelijk zijn.

En door die extra stages kunnen er ook meer bezoekers op, wat de extra kosten van de stages meteen dekt.

Daar bedoel ik dan ook mee dat er gewoon genoeg te doen is, en dat je je voor die 62,50 prima kunt vermaken zo'n dagje.
Je kunt ook alles zwart - wit zien ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:11 
 

Piaaa schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Defqon tickets €62,50. kosten. :)

Valt me alles mee!

Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vind

QDance he :( maar je krijgt er ook wel veel voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
QDance he :( maar je krijgt er ook wel veel voor


Met camping kost het 97.50 (ex fee) maar daar krijg je dan ook wel gewoon een campingplek voor + overnachting etc, je kunt BBQ bij je tent, hebt pre party & after party en er komt een mogelijkheid om toegang tot walibi te krijgen (later meer info), gratis toiletten/douches, campingwinkel, oplaadpunten voor je telefoon en genoeg mogelijkheid voor eten en drinken.

Dit lijkt me echt super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
KSwoosh schreef:
QDance he :( maar je krijgt er ook wel veel voor


Met camping kost het 97.50 (ex fee) maar daar krijg je dan ook wel gewoon een campingplek voor + overnachting etc, je kunt BBQ bij je tent, hebt pre party & after party en er komt een mogelijkheid om toegang tot walibi te krijgen (later meer info), gratis toiletten/douches, campingwinkel, oplaadpunten voor je telefoon en genoeg mogelijkheid voor eten en drinken.

Dit lijkt me echt super vet!

Inderdaad, klinkt allemaal erg leuk! Enige minpunt is de line-up van Defqon zelf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is ook nooit goed he,
moet je kijken hoeveel keus er in in stages en alles
voor iedereen is er wel een aantal artiesten die goed zijn.
elke stroming, vind beetje raar om te zeggen dat de line up minder is maja dat is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
het is ook nooit goed he,
moet je kijken hoeveel keus er in in stages en alles
voor iedereen is er wel een aantal artiesten die goed zijn.
elke stroming, vind beetje raar om te zeggen dat de line up minder is maja dat is mijn mening

Behalve Early Hardstyle dan, op 1 act op de grey na.. Maar er staan inderdaad wel een paar aardige artiesten, maar om daar nou 60 euro voor neer te tellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxxer

ik geef met liefde en plezier en genot ruim 200 euro uit voor een onvergetelijk weekend :) heb er zin in!!!
avondje goed zuipen kost trouwens ook zo 50 euro...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
douwe141 schreef:
het is ook nooit goed he,
moet je kijken hoeveel keus er in in stages en alles
voor iedereen is er wel een aantal artiesten die goed zijn.
elke stroming, vind beetje raar om te zeggen dat de line up minder is maja dat is mijn mening

Behalve Early Hardstyle dan, op 1 act op de grey na.. Maar er staan inderdaad wel een paar aardige artiesten, maar om daar nou 60 euro voor neer te tellen..

Dat is je persoonlijke afweging. Defqon zit gewoon goed in elkaar. De line-ups zijn meestal de grotere namen en de stages, geluid en zaken als muntjes, barren, WC's en vuurwerlk gewoon dik in orde zijn. En ja, dat kost inderdaad een hoop geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
douwe141 schreef:
het is ook nooit goed he,
moet je kijken hoeveel keus er in in stages en alles
voor iedereen is er wel een aantal artiesten die goed zijn.
elke stroming, vind beetje raar om te zeggen dat de line up minder is maja dat is mijn mening

Behalve Early Hardstyle dan, op 1 act op de grey na.. Maar er staan inderdaad wel een paar aardige artiesten, maar om daar nou 60 euro voor neer te tellen..

Moet je extended doen. Overdag is er op de camping early :)
En als je dat dan te duur vindt worden voor een paar uurtjes early is defqon gewoon niet het feest voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:13 
 
Artiest

Edwinn schreef:
douwe141 schreef:
het is ook nooit goed he,
moet je kijken hoeveel keus er in in stages en alles
voor iedereen is er wel een aantal artiesten die goed zijn.
elke stroming, vind beetje raar om te zeggen dat de line up minder is maja dat is mijn mening

Behalve Early Hardstyle dan, op 1 act op de grey na.. Maar er staan inderdaad wel een paar aardige artiesten, maar om daar nou 60 euro voor neer te tellen..


Dan ga je niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus.. weet iemand wat leuks? ;-)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rrTK_kqYxr0&feature=channel_video_title[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=rrTK_kqY ... ideo_title

Aan het einde ook nog een stukje over het album van Headhunterz en zijn harde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rrTK_kqYxr0&feature=channel_video_title[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=rrTK_kqY ... ideo_title

Aan het einde ook nog een stukje over het album van Headhunterz en zijn harde track.


:thumbup: zo doe je dat

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 12:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

"In mijn eentje een album maken zonder collabs is uniek"
Activators album was ook volledig solo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
"In mijn eentje een album maken zonder collabs is uniek"
Activators album was ook volledig solo..


over de kwaliteit maar niet te spreken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 13:16 
 

Oxbow schreef:
Lyst schreef:
"In mijn eentje een album maken zonder collabs is uniek"
Activators album was ook volledig solo..


over de kwaliteit maar niet te spreken :x

Idd, die had beter collabs kunnen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Oxbow schreef:
Lyst schreef:
"In mijn eentje een album maken zonder collabs is uniek"
Activators album was ook volledig solo..


over de kwaliteit maar niet te spreken :x

Idd, die had beter collabs kunnen doen :P

Dit meen je niet?

Authentic Style vind ik zonder twijfel het beste artiesten album binnen de Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou dat vind ik best wel meevallen. Vond Project One/Smack stukken beter...

Mensen moeten hier niet zo zeiken over Defqon. Nu zijn d'r 2 area's bijgekomen en de prijs is welgeteld met 2,50 omhoog gegaan. Boefuckinghoe... Duur is het wel ja, maar relatief gezien gewoon een aardige prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Authentic Style vind ik zonder twijfel het beste artiesten album binnen de Hardstyle.


Dat is The Fusion of Sound rik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:00 
 
Artiest

G1LL schreef:
Rik schreef:
Authentic Style vind ik zonder twijfel het beste artiesten album binnen de Hardstyle.


Dat is The Fusion of Sound rik :P


Ik vind persoonlijk het 1e Showtek album heel sterk :) Tweede overigens ook niet slecht. Verder bevalt me P1 ook nog wel goed als je hem nu eens luistert.

Meest belangrjike aan een album vind ik dat hij gewoon lekker wegluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:02 
 

Rik schreef:
Authentic Style vind ik zonder twijfel het beste artiesten album binnen de Hardstyle.

dr zaten wel lekkere nrs bij, maar ook echt slechte [imo natuurlijk]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm..

Waarom doet hij dat nou weer :/ , maakt hij niet bepaald vrienden mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:13 
 
Artiest

Maximum schreef:
QonFuzion schreef:
Begin van het Headhunterz album op 140 BPM.. Hmm..

Waarom doet hij dat nou weer :/ , maakt hij niet bepaald vrienden mee...

En dat bepaal jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rik schreef:
Authentic Style vind ik zonder twijfel het beste artiesten album binnen de Hardstyle.


Dat is The Fusion of Sound rik :P

Nah, het is idd close :P

Oke, kan niet kiezen :P
Vorige  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen