Edwinn schreef:
douwe141 schreef:
het is ook nooit goed he,
moet je kijken hoeveel keus er in in stages en alles
voor iedereen is er wel een aantal artiesten die goed zijn.
elke stroming, vind beetje raar om te zeggen dat de line up minder is maja dat is mijn mening
Behalve Early Hardstyle dan, op 1 act op de grey na.. Maar er staan inderdaad wel een paar aardige artiesten, maar om daar nou 60 euro voor neer te tellen..
Dat is je persoonlijke afweging. Defqon zit gewoon goed in elkaar. De line-ups zijn meestal de grotere namen en de stages, geluid en zaken als muntjes, barren, WC's en vuurwerlk gewoon dik in orde zijn. En ja, dat kost inderdaad een hoop geld.