G
patrickjeb wrote:
We get a huge response on our mashup of barbara streisand. Although we made it just for fun its great to play it. Oewhoehoe hoewhowhuu!!
barbaar strijkzand :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Intervention wrote:
p-stylez wrote:.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview :woot:
ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zany :drool:
Dan heb je geluk, want zometeen komt mijn nieuwe setje online waar die in zit, en ook de pavo mashup.. nog niet de zany en dr mashup, dies nog niet af.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
p-stylez wrote:
Intervention wrote:
p-stylez wrote:.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview :woot:
ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zany :drool:
Dan heb je geluk, want zometeen komt mijn nieuwe setje online waar die in zit, en ook de pavo mashup.. nog niet de zany en dr mashup, dies nog niet af.
Ben benieuwd :woot:
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud
Last edited by E-Q-Lizer on , edited 1 time in total.
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
I got an e-mail about an new upload by "theprophet"? But when i click the link: The movie is privat :(

Wist je dat ... Topic

The Prophet - Hit The Kick 1997 (Unreleased)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Can't see it either, maybe he forgot to make it public and he will do it soon
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
E-Q-Lizer wrote:Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud
Klinkt erg lekker! :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
BuzzLightyear wrote:
E-Q-Lizer wrote:Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud
Klinkt erg lekker! :D
Niet verkeerd :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
:yay: Vindt um zelf ook echt zeer geslaagd
G

Zippyshare

Soundcloud
hij klinkt erg goed mannen! zeer netjes gedaan! :oh:
enigste puntje commentaar is dat er een klein volumeverschil tussen rawstyle en irrep zit. rawstyle is namelijk net een klein beetje harder qua volume.
rawstyle screeches + irrep vocals = :worship:
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Defqon tickets €62,50. kosten. :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Chukkels wrote:Defqon tickets €62,50. kosten. :)
Valt me alles mee!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Khadber wrote:
Valt me alles mee!
Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vind
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Piaaa wrote:
Khadber wrote:
Valt me alles mee!
Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vind
Krijg je met een 13% BTW verhoging. De prijs is dus in principe omlaag gegaan ;)
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro! :/ Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga :corn:
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Diageo wrote:€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro! :/ Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga :corn:
Tis altijd gewoon 2.50 per ticket ofzo ;) Nu niet dingen gaan roepen die niet waar zijn. Ben blij dat de fysieke ticket prijs eens omlaag is gegaan.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
BTW verhoging gaat pas 4 dagen later in.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Nego wrote:
Diageo wrote:€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro! :/ Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga :corn:
Tis altijd gewoon 2.50 per ticket ofzo ;) Nu niet dingen gaan roepen die niet waar zijn. Ben blij dat de fysieke ticket prijs eens omlaag is gegaan.
10 euro is ook overdreven, dat weet ik ;) Maar servicekosten zitten volgens mij wel altijd rond de 5-7,50 ofzo :) Mijn punt was in ieder geval dat het flink prijzig is :(
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Diageo wrote:10 euro is ook overdreven, dat weet ik ;) Maar servicekosten zitten volgens mij wel altijd rond de 5-7,50 ofzo :) Mijn punt was in ieder geval dat het flink prijzig is :(
nog steeds flink overdreven... vorig jaar was ticket 59.50 en kwam met fee uit op 63.. dus 3.50.. laat t nou op 66/66.50 uitkomen..
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Ik vind de prijs echt meevallen, vooral ten opzichte van Qlimax.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ze verdienen er meer dan genoeg aan en de BTW verhoging is nog niet eens ingegaan dus ben het met Piaa eens.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Het hier ook over BTW gaan hebben, word steeds gekker! xd
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
Maar dan alsnog is 62,50 behoorlijk aan de prijs vind ik persoonlijk.
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Piaaa wrote:Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
Maar dan alsnog is 62,50 behoorlijk aan de prijs vind ik persoonlijk.
Dat waar voor je geld want er zijn 13 stages vind ik onzin. Je kan toch maar op 1 stage tegelijk zijn.

En door die extra stages kunnen er ook meer bezoekers op, wat de extra kosten van de stages meteen dekt.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago