Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:11 
 

patrickjeb schreef:
Citaat:
We get a huge response on our mashup of barbara streisand. Although we made it just for fun its great to play it. Oewhoehoe hoewhowhuu!!

barbaar strijkzand :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
p-stylez schreef:
.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview :woot:

ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zany :drool:

Dan heb je geluk, want zometeen komt mijn nieuwe setje online waar die in zit, en ook de pavo mashup.. nog niet de zany en dr mashup, dies nog niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Intervention schreef:
p-stylez schreef:
.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview :woot:

ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zany :drool:

Dan heb je geluk, want zometeen komt mijn nieuwe setje online waar die in zit, en ook de pavo mashup.. nog niet de zany en dr mashup, dies nog niet af.


Ben benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:21 
 
Hardtraxxer

I got an e-mail about an new upload by "theprophet"? But when i click the link: The movie is privat :(

Afbeelding

The Prophet - Hit The Kick 1997 (Unreleased)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Can't see it either, maybe he forgot to make it public and he will do it soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Q-Lizer schreef:
Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud

Klinkt erg lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
E-Q-Lizer schreef:
Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud

Klinkt erg lekker! :D


Niet verkeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yay: Vindt um zelf ook echt zeer geslaagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:23 
 

E-Q-Lizer schreef:
Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox

Zippyshare

Soundcloud

hij klinkt erg goed mannen! zeer netjes gedaan! :oh:
enigste puntje commentaar is dat er een klein volumeverschil tussen rawstyle en irrep zit. rawstyle is namelijk net een klein beetje harder qua volume.
rawstyle screeches + irrep vocals = :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon tickets €62,50. kosten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Defqon tickets €62,50. kosten. :)

Valt me alles mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Defqon tickets €62,50. kosten. :)

Valt me alles mee!

Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:34 
 
Artiest

Piaaa schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Defqon tickets €62,50. kosten. :)

Valt me alles mee!

Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vind


Krijg je met een 13% BTW verhoging. De prijs is dus in principe omlaag gegaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro! :/ Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:39 
 
Artiest

Diageo schreef:
€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro! :/ Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga :corn:


Tis altijd gewoon 2.50 per ticket ofzo ;) Nu niet dingen gaan roepen die niet waar zijn. Ben blij dat de fysieke ticket prijs eens omlaag is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BTW verhoging gaat pas 4 dagen later in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Diageo schreef:
€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro! :/ Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga :corn:


Tis altijd gewoon 2.50 per ticket ofzo ;) Nu niet dingen gaan roepen die niet waar zijn. Ben blij dat de fysieke ticket prijs eens omlaag is gegaan.


10 euro is ook overdreven, dat weet ik ;) Maar servicekosten zitten volgens mij wel altijd rond de 5-7,50 ofzo :) Mijn punt was in ieder geval dat het flink prijzig is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
10 euro is ook overdreven, dat weet ik ;) Maar servicekosten zitten volgens mij wel altijd rond de 5-7,50 ofzo :) Mijn punt was in ieder geval dat het flink prijzig is :(


nog steeds flink overdreven... vorig jaar was ticket 59.50 en kwam met fee uit op 63.. dus 3.50.. laat t nou op 66/66.50 uitkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de prijs echt meevallen, vooral ten opzichte van Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze verdienen er meer dan genoeg aan en de BTW verhoging is nog niet eens ingegaan dus ben het met Piaa eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hier ook over BTW gaan hebben, word steeds gekker! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
Maar dan alsnog is 62,50 behoorlijk aan de prijs vind ik persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
Maar dan alsnog is 62,50 behoorlijk aan de prijs vind ik persoonlijk.


Dat waar voor je geld want er zijn 13 stages vind ik onzin. Je kan toch maar op 1 stage tegelijk zijn.

En door die extra stages kunnen er ook meer bezoekers op, wat de extra kosten van de stages meteen dekt.
Vorige  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen