barbaar strijkzandwrote:We get a huge response on our mashup of barbara streisand. Although we made it just for fun its great to play it. Oewhoehoe hoewhowhuu!!
G
Dan heb je geluk, want zometeen komt mijn nieuwe setje online waar die in zit, en ook de pavo mashup.. nog niet de zany en dr mashup, dies nog niet af.wrote:ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zanywrote:.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview
Ben benieuwdwrote:Dan heb je geluk, want zometeen komt mijn nieuwe setje online waar die in zit, en ook de pavo mashup.. nog niet de zany en dr mashup, dies nog niet af.wrote:ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zanywrote:.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview
Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox
Zippyshare
Soundcloud
Zippyshare
Soundcloud
Last edited by E-Q-Lizer on , edited 1 time in total.
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
I got an e-mail about an new upload by "theprophet"? But when i click the link: The movie is privat 

The Prophet - Hit The Kick 1997 (Unreleased)

The Prophet - Hit The Kick 1997 (Unreleased)
Can't see it either, maybe he forgot to make it public and he will do it soon
Klinkt erg lekker!wrote:Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox
Zippyshare
Soundcloud
Niet verkeerdwrote:Klinkt erg lekker!wrote:Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox
Zippyshare
Soundcloud
G
hij klinkt erg goed mannen! zeer netjes gedaan!wrote:Ik en Jolle en mashup hebben gemaakt van "Irreplaceable" & "Rawstyle" van Zatox
Zippyshare
Soundcloud
enigste puntje commentaar is dat er een klein volumeverschil tussen rawstyle en irrep zit. rawstyle is namelijk net een klein beetje harder qua volume.
rawstyle screeches + irrep vocals =
Valt me alles mee!wrote:Defqon tickets €62,50. kosten.
Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vindwrote:Valt me alles mee!wrote:Defqon tickets €62,50. kosten.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Krijg je met een 13% BTW verhoging. De prijs is dus in principe omlaag gegaanwrote:Moet bekennen dat ik het aardig aan de prijs vindwrote:Valt me alles mee!wrote:Defqon tickets €62,50. kosten.
€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro!
Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga 
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Tis altijd gewoon 2.50 per ticket ofzowrote:€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro!Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga
BTW verhoging gaat pas 4 dagen later in.
10 euro is ook overdreven, dat weet ikwrote:Tis altijd gewoon 2.50 per ticket ofzowrote:€62,50 (ex. fee) ja.....komen er ook nog ff 10 euro servicekosten bij, zit je al op meer dan 70 euro!Naja, ik ga ze igg kopen en dan zie ik wel of ik ga
Nu niet dingen gaan roepen die niet waar zijn. Ben blij dat de fysieke ticket prijs eens omlaag is gegaan.
nog steeds flink overdreven... vorig jaar was ticket 59.50 en kwam met fee uit op 63.. dus 3.50.. laat t nou op 66/66.50 uitkomen..wrote:10 euro is ook overdreven, dat weet ikMaar servicekosten zitten volgens mij wel altijd rond de 5-7,50 ofzo
Mijn punt was in ieder geval dat het flink prijzig is
Ik vind de prijs echt meevallen, vooral ten opzichte van Qlimax.
Ze verdienen er meer dan genoeg aan en de BTW verhoging is nog niet eens ingegaan dus ben het met Piaa eens.
Het hier ook over BTW gaan hebben, word steeds gekker! 
Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
Maar dan alsnog is 62,50 behoorlijk aan de prijs vind ik persoonlijk.
Dat waar voor je geld want er zijn 13 stages vind ik onzin. Je kan toch maar op 1 stage tegelijk zijn.wrote:Vind ik ze nog duur Nego, je krijgt natuurlijk wel waar voor je geld met 13 stages en alles derop en deraan.
En door die extra stages kunnen er ook meer bezoekers op, wat de extra kosten van de stages meteen dekt.