Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nu definitief
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision:

Citaat:
Making a better kick for Dont Be Afraid.. almost done..!
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GHF :D
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:13 
 
Artiest

Franske schreef:
De "geweldenaar" Scul zijn kindje offline gehaald heeft!

Ik moest stiekem toch wel lachen :)

Niet dat het down is maar dat je jezelf zo extreem kunt laten beinvloeden door een mening en/of smaak van anderen.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Prima remix van Low-E. Origineel is wel stuk vetter maar die plaat is ook gewoon echt heeeeeel dik :worship:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moooooi, TNT - Countdown :love:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Almost 200.000 facebook fans. An incredible number and worth a present! When I reach it, I will give away the Psychedelic Sunshine edit!


Headhunterz @ twitter :D
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe maar een andere track als present..
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twitter headhunterz:

djheadhunterz: Almost 200.000 facebook fans. An incredible number and worth a present! When I reach it, I will give away the Psychedelic
.

.net iemand me voor
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:36 
 
Hardtraxxer

Pfff de Gay versie van Psychedelic :P
Voegt echt totaal niets toe..
Doe dan de shreek remix ofzo
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe tracks aub niet meer hier. Daar hebben we tegenwoordig wat anders voor. (nieuwe-tracks-hs/)

GHF is er officieel mee gestopt:
http://globalhardstyle.com/
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:15 
 
Artiest

Dank de goden, tot ziens zeiker forum! >.<
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:22 
 

Komt er nog een nieuw forum of iets dergelijks voor terug?
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Pfff de Gay versie van Psychedelic :P
Voegt echt totaal niets toe..
Doe dan de shreek remix ofzo


Nee man, deze is juist wel lekker, niets gays aan. Shreek is juist waardeloos.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Komt er nog een nieuw forum of iets dergelijks voor terug?

Gok van niet. ScuL geeft aan uitgekeken te zijn op Hardstyle en verder nog wat andere dingetjes.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:31 
 

Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
For your own benefit I recommend you to stay away from the kindergarten scene called hardstyle.


:') :') :') :') :') :') :')
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopeloos persoon
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Achja, als hij zich maar gelukkig voelt! ^^
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht op een nieuw filmpje van Coone :P
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, huilie huilie. :P Zou hij wel weten dat er meer is dan Scantraxx? :P
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij is dit het gevolg van Headhunterz edit van die Gecko track haha.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:05 
 

Khadber schreef:
MovingMadness schreef:
Komt er nog een nieuw forum of iets dergelijks voor terug?

Gok van niet. ScuL geeft aan uitgekeken te zijn op Hardstyle en verder nog wat andere dingetjes.

Was GHF al niet eens gestopt? :') Hopeloos, zielig mannetje die Scul
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zolang al die lui hier maar niet heen komen.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zolang al die lui hier maar niet heen komen.


Beetje autistisch robert? :P
Vorige  1 ... 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen