Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:48 
 

Kevin-Raw schreef:
Hoe noemde de term "raw" toch ook al bij de productie van From Within ? :/

als dat zo is dan kan die beter nooit proberen om Raw te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Kevin-Raw schreef:
Hoe noemde de term "raw" toch ook al bij de productie van From Within ? :/

als dat zo is dan kan die beter nooit proberen om Raw te maken

haha idd want die track is alles behalve 'raw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die italiaanse kicks en sounds :loving: zal dit album 10 years of TBY overtreffen?...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo Countdown :D :D Wat een track :drool:

Ik ga zoiezo ontzettend genieten van dat album, TNT-stijltje ligt me zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punk Fanatic, klinkt niet slecht. Countdown is heerlijk! Tn Who? Moet ik even aan wennen, vind er nog niet heel veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"For me they are..... bigger than....GOD" :lol: :lol:
Die kicks klinken trouwens nog een beetje leeg. Voor de rest wel een leuke preview :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit een heel vet album gaat worden! Punk Fanatic klinkt gewoon lekker energiek en Countdown is echt een bazentrack! :woot: TN...Who? heeft een beetje de typische TNT sound, ook vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat wordt dit een dik album.. Had punk fanatic behoorlijk minder verwacht, maar gelukkig is het niet zo.. Countdown is echt bruut en die laatste is lekker TnT achtig.. Wat een helden ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:55 
 
Hardtraxxer

Whooo Countdown Damn!!! :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ze doen met de kick in Punk Fanatic maar ik vind het vreselijk klinken :/ Pitched er ook nog eens naast zo lijkt het :/ Verder klinkt het wel prima.

Die andere twee klinken veelbelovend :D Vooral Countdown :drool:

DarkSymphony schreef:
Kevin-Raw schreef:
Hoe noemde de term "raw" toch ook al bij de productie van From Within ? :/

als dat zo is dan kan die beter nooit proberen om Raw te maken

Welnee.

Hij zei een keer dat ie was begonnen met een raw track... Toen kwam een paar dagen later from within op youtube en toen ging iedereen van die domme overhaaste conclusies trekken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Countdown heeft een Walt bassline nodig :drool:
Punk Fanatic is vreselijk sorry, wat een irritante kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:39 
 
Artiest

Vind het pitchen van Punk Fanatic wel wat toevoegen, als het wat beter uitgewerkt wordt. Terwijl ik helemaal niet een giga fan ben van kicks die op en neer stuiteren vind ik het wel harmonie toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Punk Fanatic en TN who klinken heel erg als technoboy tracks. Doe mij maar meer van de Tuneboy variant :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die punk fanatic klinkt een beetje wazig met die rare pitch kicks. Die andere 2 zijn wel bazig, vooral Countdown ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Countdown! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kodex dit jaar o.a. op Dance Valley staat? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TNT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:44 
 

Die kicks in Punk Fanatic vind ik vreselijk. Misschien dat ze me live wel overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag van 17.00 tot 18.00 uur een setje van mij bij Refuze Invites @ Fear FM :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:05 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:12 
 
Hardtraxxer

Die preview van a2records album laat wel lang op zich wachten zeg :P
Hij zou gisteravond al komen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Die preview van a2records album laat wel lang op zich wachten zeg :P
Hij zou gisteravond al komen. :(


nee ze zouden er aan gaan werken... dat hoeft niet te betekenen dat het a la minute klaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:24 
 
Artiest

Titatovenaar schreef:
Kodex dit jaar o.a. op Dance Valley staat? :thumbsup:


lijkt me logisch als het label waar hij bij zit een eigen area host ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De "geweldenaar" Scul zijn kindje offline gehaald heeft!
Vorige  1 ... 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen