Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoji komt weer eens naar NL! :woot:
Dance Valley 2011 line-up Higher ground

DMW
Showtek
D-Block & S-te-Fan
Alex Kidd & Kutski Experience
Dutch Master
Activator
Toneshifterz
Abyss & Judge
Thera
Nitrouz
Kodex
MC Tha Watcher

HQ
Andy Whitby
Tom Harding
Organ Donors
Yoji
Scot Project
Tidy Boys
Andy Farley
JP
Fausto
MC Da Silva
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, aparte line-up. Maar daarom niet minder lekker. Wat DBSTF er tussen doen, is mij een grote vraag :/
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hmm, aparte line-up. Maar daarom niet minder lekker. Wat DBSTF er tussen doen, is mij een grote vraag :/

DBSTF zitten nu niet meer bij Platinum en consorten, maar weer bij vanderkleij (samen met Isaac, Deepack en Charly & Theo). Misschien konden ze hen daardoor makkelijker contracteren?
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Moooooi, TNT - Countdown :love:


:bomb: :love: :woot:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
roberttt schreef:
Zolang al die lui hier maar niet heen komen.


Beetje autistisch robert? :P

Ach niet veel behoefte aan die lui xd

Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


En ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik lees nog wat nieuws wat interessant kan zijn, over Digital Attack en Sector 01.
Citaat:
Rechtszaak over feest in TT-Hall

04-03-2011

ASSEN - Digital Attack Events en de gemeente Assen staan 4 april tegenover elkaar voor de rechtbank in Assen.

Het organisatiebureau wilde 22 mei vorig jaar een hardstylefeest houden in de Asser TT-Hall. De gemeente gaf hiervoor geen vergunning, uit vrees voor geluidsoverlast. Volgens de Commissie Bezwaarschriften was dat onterecht. Het organisatiebureau wil zijn gelijk halen bij de rechter en een vergoeding voor de kosten die zijn gemaakt in de voorbereiding op het feest.


Bron: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/57819/r ... in-tt-hall (gevonden via twitter overigens)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)

Ik vind dat echt supervet, gewoon een echte liveact, ben wel benieuwd. Volgens mij deze week wat meer info er over ;-)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)

Ik vind dat echt supervet, gewoon een echte liveact, ben wel benieuwd. Volgens mij deze week wat meer info er over ;-)

Ook wel beniewd. De vorige keer dat zoiets geprobeerd werd was het niet zo'n succes geloof ik. En dan doel ik op de Blademasterz-act op Defqon 2008.
Maar wie weet is dit een hele andere opzet. Verder niet al te veel informatie, dus we gaan het zien.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, Slim Shore is echt zo'n Dj die me altijd heeft weten te boeien. Zijn setje op Fusion of Sound Tour zat ook echt goed in elkaar, durft ook oude tracks te draaien! ;)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


:yawn: Wie zit er nou op live-zang te wachten op een hardstyle feest.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


:yawn: Wie zit er nou op live-zang te wachten op een hardstyle feest.


Indd, valt (voor mij) een beetje in het zelfde rijtje thuis als: house draaien op de main bij Defqon.1 2010! :')
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
MovingMadness schreef:
Komt er nog een nieuw forum of iets dergelijks voor terug?

Gok van niet. ScuL geeft aan uitgekeken te zijn op Hardstyle en verder nog wat andere dingetjes.

Ik geloof dat D-nial(1 v/d mods) bezig is met een nieuw forum.

roberttt schreef:
Zolang al die lui hier maar niet heen komen.

Zu spät, ik ben er al. Maar ga aub niet generaliseren. Van mij zul je echt geen last hebben.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


:yawn: Wie zit er nou op live-zang te wachten op een hardstyle feest.


Indd, valt (voor mij) een beetje in het zelfde rijtje thuis als: house draaien op de main bij Defqon.1 2010! :')


Hoe kan je dit nou allemaal al zeggen terwijl je nog niets hebt gezien of hebt gehoord?

Daarbij ben ik van mening dat het "live" tegenwoordig maar bar weinig voorstelt.
Alhoewel Zany er met z'n traktor ding wel z'n best voor doet, maar volgens mij wordt dat niet eens als "live" gepromoot. Bij de rest heb ik het "push play" gevoel met hun vooraf gemaakte edits. Blijkbaar is "live" een begrip wat nogal ruim genomen wordt.

Wellicht dat dit eens iets anders gaat worden.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:03 
 

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


:yawn: Wie zit er nou op live-zang te wachten op een hardstyle feest.

dat live zang op XQ DBSTF was anders wel vet :P
ik zeg niet dat ik het mooi vond, maar het was wel leuk voor de show!

live muziek, zoals rock oid, op hardcore feesten, DAAR heb ik pas een hekel aan!
ga ergens anders die hillbilly crap spelen!
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:04 
 

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


:yawn: Wie zit er nou op live-zang te wachten op een hardstyle feest.

dat live zang op XQ DBSTF was anders wel vet :P
ik zeg niet dat ik het mooi vond, maar het was wel leuk voor de show!

live muziek, zoals rock oid, op hardcore feesten, DAAR heb ik pas een hekel aan!
ga ergens anders die hillbilly crap spelen!


Djs these days they wanna be a rockstar the motherfucking idiots that can't play the guitar.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Slim Shore ook live on stage gaat met onder andere zang? (uit Magic Show)


:yawn: Wie zit er nou op live-zang te wachten op een hardstyle feest.

dat live zang op XQ DBSTF was anders wel vet :P
ik zeg niet dat ik het mooi vond, maar het was wel leuk voor de show!

live muziek, zoals rock oid, op hardcore feesten, DAAR heb ik pas een hekel aan!
ga ergens anders die hillbilly crap spelen!


Dat Music Made Addict? Nu ik er zo over nadenk, dat wijf daar leek verdacht veel op dat wijf met die dikke reet die de 2e helft van Ajax - AZ vertraagde :lol:

Maar nee, ik vond het niks :P
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:47 
 

Chukkels schreef:
Dat Music Made Addict? Nu ik er zo over nadenk, dat wijf daar leek verdacht veel op dat wijf met die dikke reet die de 2e helft van Ajax - AZ vertraagde :lol:

Maar nee, ik vond het niks :P

ja dat ja, kijk, ik vind het leuk dat ze zoiets doen, het was een mooie opener
gelukkig duurde het niet zo lang, dat scheelt een hoop
maar bij hardcore doen ze soms zon live band [met name bij EA] en danrock spelen, en dat duurt dan altijd zoooooo achterlijk lang -.-
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Dat Music Made Addict? Nu ik er zo over nadenk, dat wijf daar leek verdacht veel op dat wijf met die dikke reet die de 2e helft van Ajax - AZ vertraagde :lol:

Maar nee, ik vond het niks :P

ja dat ja, kijk, ik vind het leuk dat ze zoiets doen, het was een mooie opener
gelukkig duurde het niet zo lang, dat scheelt een hoop
maar bij hardcore doen ze soms zon live band [met name bij EA] en danrock spelen, en dat duurt dan altijd zoooooo achterlijk lang -.-


Of bedoel je Masters Of Ceremony?
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Titatovenaar schreef:
Kodex dit jaar o.a. op Dance Valley staat? :thumbsup:


lijkt me logisch als het label waar hij bij zit een eigen area host ;)


Rare opmerking, jij staat toch ook niet op Ground Zero?;)
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 06:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

me set op freshfm niet is uitgezonden.
omdat de set 192kbps was.
en op het laatste moment zeiden ze dat hij 320kbps moest zijn.
nu opnieuw mixen en nieuwe data volgt.

blijkbaar willen ze 192 kbps nie uitzenden.
vaag en raar,
achja info volgt
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 06:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx weer terug online is. :yay:
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 06:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hardtraxx weer terug online is. :yay:

ja merk het :D
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 06:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je voor Sensation nu 80 euro betaald?! En dat is exclusief fees. Ik kreeg net een mailtje dat ik kaartjes kon kopen vóór de reguliere verkoop van start gaat (staan helaas op naam). Maar 80 euro?! En 175 voor een VIP kaart. Waar gaat het heen met de prijzen?

Achteraf had ik dit misschien beter in off-topic kunnen plaatsen, maar goed.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 09:43 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Je voor Sensation nu 80 euro betaald?! En dat is exclusief fees. Ik kreeg net een mailtje dat ik kaartjes kon kopen vóór de reguliere verkoop van start gaat (staan helaas op naam). Maar 80 euro?! En 175 voor een VIP kaart. Waar gaat het heen met de prijzen?

Achteraf had ik dit misschien beter in off-topic kunnen plaatsen, maar goed.


Waar gaat het heen met de prijzen. Het is maar wat de gek dr voor betaald. Als niemand gaat worden de tickets vanzelf goedkoper.

Natuurlijk gaat de prijs omhoog als het in no-time is uitverkocht jaren op rij.
Vorige  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen