Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:23 
 
Donateur

Jolle schreef:
djrandofficial Randy Wieland
Tonight making a small trailer for the announcement of A2 Records album together with @alphatwins .

Hij is dus al bijna af denk ik :yay:

Eindelijk info over het album :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
djrandofficial Randy Wieland
Tonight making a small trailer for the announcement of A2 Records album together with @alphatwins .

Hij is dus al bijna af denk ik :yay:

Veeeeett!! :woot:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn ook al aardig wat tracks bekend ;)
Wordt echt een ge-wel-dig album :drool:

Son of Torture, Haunter of the Dark, The New Shit, Gangsters Don't Dance, Firebird, ¿Breathe?, Hit you with that bang shit, misschien E-Force platen??
:drool: :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Wordt al met al een behoorlijk bruut album! :D
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Laat maar komen :drool: :drool: :drool:
hopen dat die album samplers daarna dan ook een beetje snel komen!
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Laat maar komen :drool: :drool: :drool:
hopen dat die album samplers daarna dan ook een beetje snel komen!

Dat hoop ik ook! :drool: TNT Sampels en de Free Releases van J&W laten alleen nog op zich wachten! :(
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zijn ook al aardig wat tracks bekend ;)
Wordt echt een ge-wel-dig album :drool:

Son of Torture, Haunter of the Dark, The New Shit, Gangsters Don't Dance, Firebird, ¿Breathe?, Hit you with that bang shit, misschien E-Force platen??
:drool: :drool: :drool: :drool:

Ran-D & Zatox - Indoctrination zoiezo ook en B-front & Alpha Twins- Liberate weet ik niet zeker, maar lijkt me wel! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
djrandofficial Randy Wieland
Tonight making a small trailer for the announcement of A2 Records album together with @alphatwins .

Hij is dus al bijna af denk ik :yay:

oeh eindelijk info over het album :woot:
dit moet wel dik worden kan gewoon niet anders :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk word t een dubbel-album.. van watk tot nu toe gehoord heb zijn t veels te veel tracks voor 1 plaat ^^
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Lionstyle Battleshow waarschijnlijk gewoon wordt vergeten vandaag :/
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter J&W:

Sorry for the delay. I had to find a "decent" version of 'Dom, Lomp & Famous. But i found it! So links will be up sooner or later :) :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Zijn ook al aardig wat tracks bekend ;)
Wordt echt een ge-wel-dig album :drool:

Son of Torture, Haunter of the Dark, The New Shit, Gangsters Don't Dance, Firebird, ¿Breathe?, Hit you with that bang shit, misschien E-Force platen??
:drool: :drool: :drool: :drool:

Ran-D & Zatox - Indoctrination zoiezo ook en B-front & Alpha Twins- Liberate weet ik niet zeker, maar lijkt me wel! :thumbsup:

Oja klopt, ff niet aan gedacht, had het even snel uit mijn hoofd gedaan ;)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Haha, die stem. :P

Edit: Vid is vandaag pas gepost op youtube door AVIO zelf.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Simizle schreef:
Maximum schreef:
Twitter J&W:

Sorry for the delay. I had to find a "decent" version of 'Dom, Lomp & Famous. But i found it! So links will be up sooner or later :) :)


Free releases van J&W:

Josh & Wesz
A free web release with 3 of our unreleased tracks! http://www.multiupload.com/E78ENTJKZ0. Have fun!

Die stond hier al.. :P gratis-tracks-hs/josh-wesz-rubdown-niekenieh-dom-lomp-en-famous-t14228.html
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dus :)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een tijdje geen setjes meer gemaakt te hebben voor mijn uurtje op hardstation (vanwege drukte enzo) ik dit morgen weer ga hervatten met een nieuwe aflevering :D
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Headhunterz @ Facebook:

Album track 3 finished. My first raw track. Raw and robotic.


Ben benieuwd, leuk dat hij het in ieder geval probeert
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 03:29 
 

XtD schreef:
Citaat:
Headhunterz @ Facebook:

Album track 3 finished. My first raw track. Raw and robotic.


Ben benieuwd, leuk dat hij het in ieder geval probeert

zei ie eerst ook al niet dat ie een raw track had?

naja, hij gaat wel een stuk langzamer als coone xd
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 06:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
XtD schreef:
Citaat:
Headhunterz @ Facebook:

Album track 3 finished. My first raw track. Raw and robotic.


Ben benieuwd, leuk dat hij het in ieder geval probeert

zei ie eerst ook al niet dat ie een raw track had?

naja, hij gaat wel een stuk langzamer als coone xd


Hopen dat hij 't dan ook BETER gaat doen. Ben stiekem erg benieuwd naar wat willem neer gaat zetten!
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanavond van 21u tot 22u C-Mind invitez @ Hardstation.fm en van 22u tot 23u @ Fresh.fm Hardhouse Generation :yay:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 09:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
Vanavond van 21u tot 22u C-Mind invitez @ Hardstation.fm en van 22u tot 23u @ Fresh.fm Hardhouse Generation :yay:


luisteren!! :woot:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:30 
 

XtD schreef:
Citaat:
Headhunterz @ Facebook:

Album track 3 finished. My first raw track. Raw and robotic.


Ben benieuwd, leuk dat hij het in ieder geval probeert

ben erg benieuwd naar die raw track die willem gaat maken :D hoop idd op echte raw :)
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Citaat:
Headhunterz @ Facebook:

Album track 3 finished. My first raw track. Raw and robotic.


Ben benieuwd, leuk dat hij het in ieder geval probeert

benieuwd...khoop dat hij zich ook echt aan de term 'raw' houdt.
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij noemde de term "raw" toch ook al bij de productie van From Within ? :/
Vorige  1 ... 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen