Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
3 gratis tracks dus? :oh:

ik vind Nekenieh wel vet, die anderen ken ik volgens mij niet


Rubdown werd op Qlimax 2009 door A-Lusion gedraaid. Lijkt een beetje op The Hose - I Survived.
Wel een lekker nummer trouwens, en vet dat ze drie gratis tracks weggeven! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik wou juist die tool hebben :/


ik ook! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night

die 2 erg vet ...dom Lomp & Famous vind ik echt saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rubdown :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hoor, geven ze 3 van de 4 tracks weg en precies degene die ik niet hoef. Alsof ze het erom doen. Ik had ze speciaal nog getweet. Nouja dan maar hopen dat hij gewoon gereleased wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Zatox Twitter schreef:
Check check the mainpart!!! I love it!! http://snd.sc/eaxOwS

Die 2e climax klapt live wel hard volgensmij! :D

lekker :drool:
een keer iets heel anders van zatox :)
maar deze klinkt ook lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:51 
 

DBSTF schreef:
Busy working on a new Boys van Hardstyle carnaval... HI-LA-RISCH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
PNXRMX schreef:
Ik wou juist die tool hebben :/


ik ook! :mad:


Me 2 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
DBSTF schreef:
Busy working on a new Boys van Hardstyle carnaval... HI-LA-RISCH!

Als hij net zo vet word als vorig jaar beloofd het weer veel goeds :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
tilltrecords Tillt Records
Check out the preview for 'Sasha F - Evil Divine' on our youtube channel! http://bit.ly/dPAwL9 @DjSashaF
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Citaat:
tilltrecords Tillt Records
Check out the preview for 'Sasha F - Evil Divine' on our youtube channel! http://bit.ly/dPAwL9 @DjSashaF

oeh erg benieuwd naar die track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:18 
 

Martin schreef:
Maximum schreef:
Zatox Twitter schreef:
Check check the mainpart!!! I love it!! http://snd.sc/eaxOwS

Die 2e climax klapt live wel hard volgensmij! :D

lekker :drool:
een keer iets heel anders van zatox :)
maar deze klinkt ook lekker :D

ook al te horen in de set @ Zero DB van laatst ;)
zwaar dikke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ow, 3 tracker van J&W! Laat ze maar komen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 20:57 
 
Hardtraxxer

... ik weer eens niets te doen had:D

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arvy schreef:
... ik weer eens niets te doen had:D



Welk programma is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Welk programma is dat?


Gewoon FL lijkt me?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:17 
 
Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Gewoon FL lijkt me?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:34 
 

Atraxisz schreef:
G1LL schreef:
Welk programma is dat?


Gewoon FL lijkt me?!

idd, kijk maar naar de opbouw van de library links en de Fruity dingen links :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:42 
 
Artiest

Wow... PP positief verrast en ook als ik dit samen met de intro hoor denk ik nou... dat ken nog wat worden.
Ik denk dat ik misschien toch nog uit ga kijken naar 't album van onze zuiderbuur :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

reacties vd track aub in het welkebende topic op de frontpage of in new tracks aub.

Rubdown! :thumbsup: Verliefd op die track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 22:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

A-Lusion
Citaat:
Next week making some final changes in the mix of my new track "Angels Dance". After that I'll upload a preview!


TNT
Citaat:
TNT with Brennan Heart 'Punk fanatic' TNT 'Countdown' & TNT 'TN..who?!' on the first of four album teasers! Online Monday next!!! Finally!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 23:40 
 
Hardtraxxer

Titan @ Hardstation.FM This sunday at http://www.hardstation.fm 8PM(GMT+1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
A-Lusion
Citaat:
Next week making some final changes in the mix of my new track "Angels Dance". After that I'll upload a preview!


verwacht hier niet zoveel van aangezien zn vorige release echt bagger was imo
TNT
Citaat:
TNT with Brennan Heart 'Punk fanatic' TNT 'Countdown' & TNT 'TN..who?!' on the first of four album teasers! Online Monday next!!! Finally!

benieuwd naar deze 3 tracks :)
Vorige  1 ... 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen