Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, die actie van Deepack. :P Ben wel benieuwd naar die battle.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

weet niet of deze er al stond:


vind de vocals wel irritant btw
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
weet niet of deze er al stond:


vind de vocals wel irritant btw


Maar de clip is wel netjes!

En die reactie van Deepack :thumbsup:
Duidelijk de beste reactie tot nu toe :P
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 18:43 
 

stefaneke schreef:
Die reply van Deepack is gewoon zooo koning :lol: :lol:

idd wat een reactie :lol:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:33 
 

Pommer schreef:
weet niet of deze er al stond:


vind de vocals wel irritant btw

Verschrikkelijke Anthem
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox Twitter schreef:
Check check the mainpart!!! I love it!! http://snd.sc/eaxOwS

Die 2e climax klapt live wel hard volgensmij! :D
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt lekker ja, heeft zeker wat die sounds imo
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gruwelijk :woot:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat klinkt best lekker inderdaad! Heerlijke agressieve sounds :woot:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond The Zentiments @ Fausto's Crossover van 20.00 uur tot 22.00 uur :D
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:

Dikke track! Vocals gaan alleen echt he-le-maal nergens over :/
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trackcomments aub niet hier.

Hij ziet er niet al te wakker uit.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:08 
 
Artiest

Khadber schreef:
Trackcomments aub niet hier.

Hij ziet er niet al te wakker uit.


Zeg dan ook dat de Coone filmpjes niet hier mogen worden geplaatst, want die comments komen er toch wel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze hier liever wel
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Deepack wat een helden :worship:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mod, Misschien een idee dan om voor die 30 dagen een apart Coone topic te maken voor die filmpjes+reacties?
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mod, Misschien een idee dan om voor die 30 dagen een apart Coone topic te maken voor die filmpjes+reacties?


Goed idee! Dacht ik ook al aan ^^
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RT @djbfront yeah playing b2b with my Hero @DjZany at @Emporium2011 and made something special for this festival!! :-D it's gonna be great!

Hopelijk een emporium anthem :drool:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Zatox Twitter schreef:
Check check the mainpart!!! I love it!! http://snd.sc/eaxOwS

Die 2e climax klapt live wel hard volgensmij! :D

klinkt erg lekker :woot: ...en eindelijk andere kicks :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 12:55 
 
Artiest

Kevin-Raw schreef:
Mod, Misschien een idee dan om voor die 30 dagen een apart Coone topic te maken voor die filmpjes+reacties?


http://www.hardtraxx.nl/nieuws/coone-th ... tgang.html

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
RT @djbfront yeah playing b2b with my Hero @DjZany at @Emporium2011 and made something special for this festival!! :-D it's gonna be great!

Hopelijk een emporium anthem :drool:

hier echt heel erg benieuwd naar khoop een collab track :woot:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou juist die tool hebben :/
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

3 gratis tracks dus? :oh:

ik vind Nekenieh wel vet, die anderen ken ik volgens mij niet
Vorige  1 ... 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen