Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night


about 24 hours ago via Twitterrific :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
A-Lusion
Citaat:
Next week making some final changes in the mix of my new track "Angels Dance". After that I'll upload a preview!


TNT
Citaat:
TNT with Brennan Heart 'Punk fanatic' TNT 'Countdown' & TNT 'TN..who?!' on the first of four album teasers! Online Monday next!!! Finally!

Allebei goed nieuws -0_ Heel erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
freddyadu8 schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night


about 24 hours ago via Twitterrific :(

:cry: nog steeds niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:41 
 
Hardtraxxer

Second Identity: Mixing a CD compilation! More info soon :)

Maybe Bassleader? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

“@djbfront: On my way to @djrandofficial” allready checking the vocals! Sounds pretty good! See you in a minute mate :P

Awesome day in the studio with my mate @djbfront, the rebirth anthem is uplifting and energetic, just did the vocals, tomorrow process them.

Great day in de studio with @djbfront worked on the rebirth anthem and made some good progress, hope to finish it this saturday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer Ran-D Twitter: So what else is new: Made a pretty nice rev bass, really happy with it. And one bad ass kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
“@djbfront: On my way to @djrandofficial” allready checking the vocals! Sounds pretty good! See you in a minute mate :P

Awesome day in the studio with my mate @djbfront, the rebirth anthem is uplifting and energetic, just did the vocals, tomorrow process them.

Great day in de studio with @djbfront worked on the rebirth anthem and made some good progress, hope to finish it this saturday!

heel erg benieuwd naar die track van deze heren :woot:


oeh hopelijk een lekkere rev bass :)
Maximum schreef:
Nog meer Ran-D Twitter: So what else is new: Made a pretty nice rev bass, really happy with it. And one bad ass kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night

Waar blijven die in gods naam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 12:06 
 
Donateur

Nando schreef:
freddyadu8 schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night

Waar blijven die in gods naam...

Dom, Lomp & Famous, kan het gewoon bijna jeugdsentiment noemen haha
laat maar komen die tracks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Nando schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is ;).. Keep an eye on our social media 4 the links later this night

Waar blijven die in gods naam...

Dom, Lomp & Famous, kan het gewoon bijna jeugdsentiment noemen haha
laat maar komen die tracks! :thumbsup:


Ze nemen er wel de tijd voor zeg :x
Maargoed, beter laat dan nooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Low-E nu ook eindelijk facebook heeft en dat hij misschien een paar oude tracks gaat weg geven?
http://www.facebook.com/pages/Low-E/171773426203556
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de eerste mix van onze serie van sets online staat :)

hardstyle/basscontrollers-ft-intervention-dark-menace-1-t14165.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hier dan ook maar: Remember line-up:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
En hier dan ook maar: Remember line-up:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome


toch wel lekkere line-up :thumbsup:
misschien dat ik hier bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:49 
 

Rebirth Anthem klinkt puik! Ran-D kicks, Ran-D vocals. Nog geen echte B-Front elementen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat zijn nu precies de twee elementen waar ik een hekel aan heb in Ran-D's tracks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t maar niks dat zo'n unieke collab voor een anthem is. Je zit dan toch aan een bepaalde stijl vast. Beter gaan ze daarna nog ff samen de studio in en maken ze een track zonder anthem gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat zijn nu precies de twee elementen waar ik een hekel aan heb in Ran-D's tracks :/



Enige waar ik me aan stoor zijn, zijn kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Rebirth Anthem klinkt puik! Ran-D kicks, Ran-D vocals. Nog geen echte B-Front elementen gehoord.

jammer khoop dat B-Front ook zeker nog zijn sound erin gaat verwerken anders krijgen we denk ik zn Gangsters dont dance plaatje :/
daar zit ik nou niet echt op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 11:09 
 

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Dat zijn nu precies de twee elementen waar ik een hekel aan heb in Ran-D's tracks :/



Enige waar ik me aan stoor zijn, zijn kicks.

idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
stefaneke schreef:
Rebirth Anthem klinkt puik! Ran-D kicks, Ran-D vocals. Nog geen echte B-Front elementen gehoord.

jammer khoop dat B-Front ook zeker nog zijn sound erin gaat verwerken anders krijgen we denk ik zn Gangsters dont dance plaatje :/
daar zit ik nou niet echt op te wachten.

Niks tegen gangsters don't dance jonge :P Zaterdag nog gehoord in de Matrixx, gruwelijk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Coone schreef:
Making melodies, making more melodies. Making kicks, screeches, vocals.... Yeah, I have to be prepared for the next weeks! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 13:06 
 
Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Low-E nu ook eindelijk facebook heeft en dat hij misschien een paar oude tracks gaat weg geven?
http://www.facebook.com/pages/Low-E/171773426203556

Low-E :D
Ik vind hem echt geweldig maar je hoort bijna niks van hem. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik gister op t plein het Rebirth anthem nog gehoord.

Als dat m was klonk ie al best lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

deze baas pas 14 jaar is! zit aardig wat potentie in.
Vorige  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen