Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
2.35 - Dat was ironie.. toch?

Neem aan van wel. :P Beetje zelfspot is altijd goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Die kicks :sick: die pitchen een end omhoog zeg.

Inderdaad, klinkt echt nergens naar. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het verhaal van Coone aub even in de juiste topics aub.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn die sets van Euphoria al ooit uitgezonden? Neem aan dat het van de laatste editie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qreativedesign
Citaat:
The new @djbfront website is starting to get some shape. Hope to finish it today though. After that.... testing testing and more testing


Mocht tijd worden, heeft een tijdje geduurd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zijn die sets van Euphoria al ooit uitgezonden? Neem aan dat het van de laatste editie is.

Zijn van deze keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
wootum schreef:
Zijn die sets van Euphoria al ooit uitgezonden? Neem aan dat het van de laatste editie is.

Zijn van deze keer!

Zwaar benieuwd naar de set van ran-d!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals: over de tracks kan men in de juiste topics hun ei kwijt.

Ontopic: B2S meldt op Twitter dat Pussy Lounge Matrixx uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Qreativedesign
Citaat:
The new @djbfront website is starting to get some shape. Hope to finish it today though. After that.... testing testing and more testing


Mocht tijd worden, heeft een tijdje geduurd. :)

idd benieuwd hoe de site eruit komt te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 10:36 
 
Hardtraxxer

Hoop nieuwe previews hoop ik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.fusionbv.com/community/viewt ... ?f=4&t=761

I Just Can't Stop (2011 Re-Amp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:10 
 

freddyadu8 schreef:
http://www.fusionbv.com/community/viewtopic.php?f=4&t=761

I Just Can't Stop (2011 Re-Amp)

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog niet kans gehad om hem te luisteren..dus mijn vraag was eigenlijk is hij beter dan het orgineel en is er veel veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:29 
 

Intervention schreef:
Ik heb nog niet kans gehad om hem te luisteren..dus mijn vraag was eigenlijk is hij beter dan het orgineel en is er veel veranderd?

Intro + wat kicks, gelukkig niks aan de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:57 
 
Artiest

Intervention schreef:
wootum schreef:
Qreativedesign
Citaat:
The new @djbfront website is starting to get some shape. Hope to finish it today though. After that.... testing testing and more testing


Mocht tijd worden, heeft een tijdje geduurd. :)

idd benieuwd hoe de site eruit komt te zien :)


Duurt nog wel 1 a 2 weken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 13:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nego schreef:

Duurt nog wel 1 a 2 weken :)


Schiet is op joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 14:36 
 

Ik stop een beetje van die intro kick, maar hij klinkt toch wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 14:44 
 
Artiest

Jor-D schreef:
Nego schreef:

Duurt nog wel 1 a 2 weken :)


Schiet is op joh xd

Waar blijft de nieuwe versie van Hardtraxx :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 14:48 
 

stefaneke schreef:
Ik stop een beetje van die intro kick, maar hij klinkt toch wel lekker.


Overigens wel jammer van die fx in de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 15:30 
 



Die reply van Deepack is gewoon zooo koning :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Immortal Judgement! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Psyko Nerds worden gesloopt door de bazen uit Den Haag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 15:54 
 

Psyko's allemaal zo overdreven doen, Deepack pakt gewoon een iPad xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hahahaha wat een helden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wist je dat die voice over van die b2s filmpjes echt praat alsof hij 2 vuisten in zijn reet heeft :')
Vorige  1 ... 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen