Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Mystyle schreef:
Kun je nie een mailtje naar hun toesturen,dan krijg je misschien je credits terug en belangrijker dat ze misschien gaan kijken om dit te verbeteren.


Heb de 4 credits weer terug gekregen.

Citaat:
Hey Pim,

Het is beter volgende keer eerst een melding te maken aan de helpdesk.
Dan kan ik de tracks opnieuw voor je activeren.
Ik heb je voor deze keer 4 nieuwe credits gegeven.

Groeten,

Peter.

Service is wel oke dus :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Emporium Line-up

Sultan's Palace (main)
Het prachtige paleis van de Sultan is het domein voor de internationale toppers van de dance. Met een Amerikaanse legende, een Britse grootheid, een Italiaanse meester en een Zweedse wereldtopper.

Avicii Zweden
Mark Knight Verenigd Koninkrijk
Riva Starr Italië
Lil' Louis Verenigde Staten
Sidney Samson
Jochen Miller
Hardwell
Koen Groeneveld
Hosted by Miss Bunty & MC Mighty Mike

Flying Fakir (hardstyle)
De Efteling zal jaloers zijn op deze stage. De toppers van afgelopen XXlerators gaan er een sprookjesachtige dag van maken en een lekkere rauwe avond met het unieke Fusion duo als afsluiters.

Zany & B-Front
TnT (Technoboy & Tuneboy - Italië)
Noisecontrollers
Zatox Italië
Alpha² vs Ran-D
Psyko Punkz
Live:: Brennan Heart
Live:: Crypsis
Wildstylez
The Pitcher
Devon K.
Hosted by MC Villain

Harem's Secret (trance/progressive)
Zwoele decors in een opzwepende tent met trancegrootheden uit de hele wereld en drie Nederlandse trancesensatie.

Aly & Fila Egypte
Simon Patterson Verenigd Koninkrijk
Marcus Schössow Zweden
Super8 & Tab Finland
Artento Divini & Fausto
W&W
Marc Simz
Kaeno Verenigde Staten
Hosted by MC Stretch

Fata Morgana (house)
Als een luchtspiegeling gaan de Nederlandse housetoppers de beachstage omtoveren tot een zomerse Oase van heerlijke opzwepende beats.

Sunnery James & Ryan Marciano
Vato Gonzalez & MC Tjen
Billy the Klit
Shermanology
Luciën Foort
Rene Amesz & Brian Loui John
La Fuente
Jaz von D
Firebeatz
Afro Bro's
Indiana
Hosted by MC Lady Bee & MC Mitch Crown
Percussion: Norman Soares

Fourty Thieves (electro/hip-hop)
Vorig jaar ging het dak eraf in deze tent. De 40 rovers van Ali Baba gaan er ook dit jaar weer een rooftocht van maken met in de middag rauwe hip-hop en in de avond dikke electro.

Dada Life Zweden
Don Diablo
Live: ROTTZ: Duvelduvel, VSOP, Steen, Midkade, Opium, DJ Turne & ROTTZ Block
Mightyfools
The Flexican ft. MC Sef
Live: Kleine Viezerik
Guerilla Speakerz
Brutuzz
FS-Green
J-Flava
Hosted by MC Sef & MC Lyrical Tie

The Bazaar (techhouse)
In de bazaar van Duizend en Eén Nacht ga je op zoek naar een mix van Duitse, Amerikaanse, Nederlandse en Oosterse specerijen van groovy techno tot pompende techhouse.

André Galluzzi Duitsland
Dennis Ferrer Verenigde Staten
Matthias Tanzmann Duitsland
Nick Curly Duitsland
Daniel Sanchez
El Mundo & Satori
De Man Zonder Schaduw
Live: Rauwkost
Bas Amro
Hosted by MC Dice

Genie and the Lamp (hardcore)
De geest in de lamp komt alleen tot leven bij meer dan 160 BPM. Met een paar primeurs, een nieuwe live-act en unieke combi's worden wensen in vervulling gebracht.

Tha Playah
Live: The Viper ft. MC B
Nosferatu vs Outblast
Endymion
Live: Mad Dog Italië
Anime Italië
Catscan
Kasparov
Unexist Italië
Negative A
Dyprax
State of Emergency
Hosted by MC Tha Watcher

Sinbad and the Seven Seas (early)
Vorig jaar voor het eerst op Emporium en een groot succes. Dit jaar dezelfde plek maar iets ruimer van opzet worden de zeven zeeën met lekkere early, happy, oldschool en hardcore klassiekers bevaren.

Promo (Files set)
Paul Elstak vs Panic
Darkraver vs Vince
Mental Theo
Live: Bodylotion
Waxweazle
Miss Monica
Hosted by MC Alee
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tartaros
Citaat:
Eindelijk tijd om verder te gaan met mn tracks 'Madness' & 'Avyctnes'.. hopelijk krijg ik ze af voor mn #themagicshow setje!
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog

Doe je goed :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
C-Mind schreef:
dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog

Doe je goed :thumbsup:

:cool:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)

Josh & Wesz (about 2 hours ago via Twitterrific) schreef:
Uploading some stuff today... ;P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog

Zeker vet man, dat word zeker luisteren volgende week! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany & B-Front :drool: :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)

Josh & Wesz (about 2 hours ago via Twitterrific) schreef:
Uploading some stuff today... ;P

Ben benieuwt :cool:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat trouwens 'some stuff', dus misschien zijn het wel meerdere tracks! :woot:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tartaros
Citaat:
Eindelijk tijd om verder te gaan met mn tracks 'Madness' & 'Avyctnes'.. hopelijk krijg ik ze af voor mn #themagicshow setje!

oeh benieuwd khoop beetje track als Last Man Standing :thumbsup:
en die line-up van Emporium erg vet Zany & B-Front :worship:
+ dat ik benieuwd ben welke tracks van Josh & Wesz het nou worden.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

..Dit MC Ruffian is..

LOL :lol:
Afbeelding

Is ze Twitter avatar, of was die al bekend hier?
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
..Dit MC Ruffian is..

LOL :lol:
Afbeelding

Is ze Twitter avatar, of was die al bekend hier?

Niks veranderd die jongen
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruffian ziet er echt nog het zelfde uit. :lol: Babyface! :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 21:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Break vind ik wel echt gaaf klinken, denk alleen dat die climax heel snel gaat vervelen. Standaard melodie, psyko punkz kicks.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track lijkt best wel veel op the music in you. :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke break heel erg rustig
Aan de vocals erger ik me niet zo erg aan zoals sommige mense.. ik vind 't nu goed erbij passen :)
Vind het wel een lekkere track en zeer benieuwd naar het album :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 21:34 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Die track lijkt best wel veel op the music in you. :P


Haha zo'n stukje in de vocals is idd dezelfde legging v.d. klemtoon en ritme als je hoort bij the music in you :P
Vind overigens wat je hoort (hoewel je nog niet goed kunt oordelen) nog aardig klinken.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem tot nu toe heel vet klinken. Opbouw naar de climax is heel vet, vocals vind ik ook echt bruut. Melodie is lekker, zit imo wel gevoel in. Goed begin van het album al zeg ik het zelf! :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:16 
 

eigenlijk vind ik de track zo slecht nog niet.. opbouw naar climax vind ik erg vet.. vocals hebben ook wel wat! en melodie vind ik opzich wel leuk ;)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Heerlijke break heel erg rustig
Aan de vocals erger ik me niet zo erg aan zoals sommige mense.. ik vind 't nu goed erbij passen :)
Vind het wel een lekkere track en zeer benieuwd naar het album :P


Ik erger me wel aan die vocals, veel te veel vocalen en ik vind ze nou ook niet echt heel vet ofzo :P Verder klinkt 't best aardig :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :sick: die pitchen een end omhoog zeg.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vind hem tot nu toe heel vet klinken. Opbouw naar de climax is heel vet, vocals vind ik ook echt bruut. Melodie is lekker, zit imo wel gevoel in. Goed begin van het album al zeg ik het zelf! :)


Helemaal mee eens :D
Vocals zijn goed te doen, erger me der niet super erg aan ^^
Die break klinkt wel :love: (Break zonder vocals had misschien wel beter geweest :$, instumental mix erbij?)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer doen PP een keer vocals die niet op de beat kunnen bouncen. :P Keer wat anders. :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2.35 - Dat was ironie.. toch?
Vorige  1 ... 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen