Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Roebén schreef:
YOUTUBE
Misschien moeten we er eens een topic over openen?
Voor alles over zijn album.


Klinkt niet verkeerd, alleen die vocals weer :/


De kicks zijn anders ook niet echt best..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

... www.dj-thera.com nu ook helemaal vernieuwd is (dankzij Geck-o die daarvoor nu een geniale engine dus heeft gemaakt :D :D ) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
... http://www.dj-thera.com nu ook helemaal vernieuwd is (dankzij Geck-o die daarvoor nu een geniale engine dus heeft gemaakt :D :D ) :clap:

Gefeliciteerd! :thumbsup: Ziet er netjes uit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:26 
 
Artiest

Moet zeggen klinkt niet verkeerd bij PP en de Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Moet zeggen klinkt niet verkeerd bij PP en de Coone

Idd. Maar vocals van PP beginnen nu wel te vervelen. Waarom halen ze niet keer vocals uit andere track of film ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Moet zeggen klinkt niet verkeerd bij PP en de Coone

Idd. Maar vocals van PP beginnen nu wel te vervelen. Waarom halen ze niet keer vocals uit andere track of film ofzo. :P

ja idd de opzet van de vocals is altijd hetzelfde :/ ...voor de rest dikke vooruit gang op Ra-ta-ta...kvind idd vocals uit film heel vet altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klint zeer goed van Coone en PP !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)


Josh & Wesz:
Citaat:
So, euhm.. Rubdown, Qbase/Hardbass Tool, Nekenieh or Dom, Lomp & Famous... What's it gonna be.. Hmmm.. Gonna have dinner first ;P !


Zal het in het laatste uurtje van de dag nog komen? :$
En anders gewoon morgen ofsooow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het anders toch wel heel lekker klinken, je hoort wel dat het meer psykopunkz is dan coone, hoop dat hij er zelf ook nog wat aan gaat doen en niet dat alle andere het werk doen.
maar we wachten rustig af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Coone & Psyko Punkz track klinkt goed! Vind de vocals ook wel een verbetering ten overstelling van de oudere vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
... http://www.dj-thera.com nu ook helemaal vernieuwd is (dankzij Geck-o die daarvoor nu een geniale engine dus heeft gemaakt :D :D ) :clap:


Ik moet vrijdag op school een kleine presentatie doen over website die ik heb uitgekozen, een analyse van die website dan, en daar gebruik ik Geck-O's site voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok. Ik ben nieuwe met Dance-tunes. Maar ik heb dus al eerder 2 tracks aangeschaft en gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb deze tracks dus verloren.
NU drukte ik bij dance-tunes op download. En nu werden er weer credits afgeschreven. In totaal 4.

Is dit normaal daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Ok. Ik ben nieuwe met Dance-tunes. Maar ik heb dus al eerder 2 tracks aangeschaft en gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb deze tracks dus verloren.
NU drukte ik bij dance-tunes op download. En nu werden er weer credits afgeschreven. In totaal 4.

Is dit normaal daar?


Na een tijdje (een dag ofzo dacht ik) kan je ze niet meer dowloaden. Waarschijnlijk heb je daardoor opnieuw betaald.. Domme regeling overigens want als je pc idd crasht ofzo ben je het kwijt.. Waarschijnlijk tegen het verspreiden van tracks, maarja als je hem toch op je pc hebt kan je dat altijd doen. Handiger was het geweest als je ze altijd gewoon weer kon downloaden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Odyssee schreef:
Ok. Ik ben nieuwe met Dance-tunes. Maar ik heb dus al eerder 2 tracks aangeschaft en gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb deze tracks dus verloren.
NU drukte ik bij dance-tunes op download. En nu werden er weer credits afgeschreven. In totaal 4.

Is dit normaal daar?


Na een tijdje (een dag ofzo dacht ik) kan je ze niet meer dowloaden. Waarschijnlijk heb je daardoor opnieuw betaald.. Domme regeling overigens want als je pc idd crasht ofzo ben je het kwijt.. Waarschijnlijk tegen het verspreiden van tracks, maarja als je hem toch op je pc hebt kan je dat altijd doen. Handiger was het geweest als je ze altijd gewoon weer kon downloaden..


Motiveert mij niet echt om daar nog verdere aanschaffen te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kun je nie een mailtje naar hun toesturen,dan krijg je misschien je credits terug en belangrijker dat ze misschien gaan kijken om dit te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 01:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nekenieh is wel een lekker plaatje van J&W, mogen ze best free weggeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

je hier een interview met noisecontrollers kan lezen:
http://www.apemagazine.com/nl/app#/issu ... age=659018

pagina 19 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 05:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klinkt al belovend de nieuwe coone met psyko punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Ok. Ik ben nieuwe met Dance-tunes. Maar ik heb dus al eerder 2 tracks aangeschaft en gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb deze tracks dus verloren.
NU drukte ik bij dance-tunes op download. En nu werden er weer credits afgeschreven. In totaal 4.

Is dit normaal daar?

Klaarblijkelijk. Ik weet niet precies hoe het zit. Zat er veel tijd tussen? Als dat niet zo was kun je nog proberen te mailen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 09:45 
 

NaarDeQlote schreef:
je hier een interview met noisecontrollers kan lezen:
http://www.apemagazine.com/nl/app#/issu ... age=659018

pagina 19 ;)

Citaat:
Het is geen doel wat wij onze muziek aanpassen om in een andere scene populair te zijn. Je moet maken wwat je leuk vindt en anders zouden we niet eens kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:07 
 

C-Mind schreef:
dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog

ga zeker luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
dat ik volgende week woensdag op fresh fm te horen ben,
om 21:00 of om 22:00 ,
juiste tijd komt nog


:thumbsup:

wordt weer lekker knallen dus! :yay: Herinner me er nog ff aan volgende week :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Kun je nie een mailtje naar hun toesturen,dan krijg je misschien je credits terug en belangrijker dat ze misschien gaan kijken om dit te verbeteren.


Heb de 4 credits weer terug gekregen.

Citaat:
Hey Pim,

Het is beter volgende keer eerst een melding te maken aan de helpdesk.
Dan kan ik de tracks opnieuw voor je activeren.
Ik heb je voor deze keer 4 nieuwe credits gegeven.

Groeten,

Peter.
Vorige  1 ... 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen