Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Titan - Remember Me
Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks

Benieuwd naar deze 2 en vooral die met Jack Of Sound!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:09 
 
Hardtraxxer

lekker plaatje van Zatox hoor, erg gaaf dat hij weer een beetje aan het experimenteren is. Ook erg slim van hem dat hij het publiek erbij op zoekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Jorea88 schreef:
Grappig dat hij zelf nu ook het woord "Rawstyle" gebruikt..


Zatox was degene die er mee kwam ;)... of heb je nog nooit van Zatox feat. Nikkita - Rawstyle gehoord?


In het Qlimax interview zei hij dat er voor hem geen rawstyle bestaat.. maar alles hardstyle heet. Natuurlijk heb ik gehoord van die plaat.. heb niet onder een steen geleefd of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)


NekenieH :D.. Alleen al om de titel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)


NekenieH :D.. Alleen al om de titel :P


Rubdown, heerlijk euforisch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:18 
 
Donateur

Line Up Fantasy Island 2011:

Mainstage
D-Block & S-te-Fan
Zany
Tatanka
Alpha² vs Luna
B-Front
Crypsis
Digital Punk
Avio live
The Beholder
Anagenetic
MC Da Syndrome
VJ Tunnelvision

Hardporn
Neophyte
Evil Activities
Nosferatu
Vince
Endymion
Mad Dog
Amnesys vs Anime
Rudeboy vs T-junction
Eastside Connection
Tomcat
Masters of Noise
Marlice
MC Apster
MC Syco

Back2theFuture
DJ Rob & MC Joe
Darkraver
J.D.A.
Buzz Fuzz vs Dano
Gizmo
Waxweazle
Dr. Z-Vago
Vinyl Junk
Kristof
MC Da Mouth of Madness
MC Madness

Dirty House
Vato Gonzalez & MC Tjen
Darkraver (dirty house-set)
La Fuente
Kenneth G
Jeremaine S
Stefan Vilijn
Dyna
Funk D
Dilago vs Krokski
MC Lady Bee
MC Iceman

Twidl
Jan Liefhebber
Rick Angel
Zix
Martyro
2Junxion
Gixxer
SynnyS
Update

Commander
ArmenianBoy vs Dualdriven
Mapo vs Nickey
Recklezz vs Planet X
Vecino vs Dimpian

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)


NekenieH :D.. Alleen al om de titel :P

Haha ja! :thumbsup:
Die mogen ze van mij wel online gooien. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette line up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette line up! :bomb:
Zekerheidje dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hele vette line up! :bomb:
Zekerheidje dit! :bomb:


Zeker vette line up! Mss een combikaart aanschaffen met Freshtival :D.

Ben wel benieuwd naar die dirty house set van Darkraver. Heeft hij dit al eerder gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hele vette line up! :bomb:
Zekerheidje dit! :bomb:

voor mij ook :yay:
wel jammer dat het hier niet in oldenzaal is maarja rutbeek is niet zo ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Parvuz schreef:
Hele vette line up! :bomb:
Zekerheidje dit! :bomb:

voor mij ook :yay:
wel jammer dat het hier niet in oldenzaal is maarja rutbeek is niet zo ver


Och hier nog meer mensen uit het OOOOOOOsten :P. Rutbeek trouwens vette locatie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)


Josh & Wesz:
Citaat:
So, euhm.. Rubdown, Qbase/Hardbass Tool, Nekenieh or Dom, Lomp & Famous... What's it gonna be.. Hmmm.. Gonna have dinner first ;P !


Hopen op die 'Hard Bass Tool' :drool: :love:

En anders gewoon allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Doe mij maar die Qbase tool,
Die is echt heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet u mij maar Rubdown dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-Base & Hardbass tool zijn gewoon hetzelfde alleen hoor je bij de een Q-base en de ander Hardbass :P
Is trouwens wel erg lekker dus geef maar vrij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Line Up Fantasy Island 2011:

Mainstage
D-Block & S-te-Fan
Zany
Tatanka
Alpha² vs Luna
B-Front
Crypsis
Digital Punk
Avio live
The Beholder
Anagenetic
MC Da Syndrome
VJ Tunnelvision

Hardporn
Neophyte
Evil Activities
Nosferatu
Vince
Endymion
Mad Dog
Amnesys vs Anime
Rudeboy vs T-junction
Eastside Connection
Tomcat
Masters of Noise
Marlice
MC Apster
MC Syco

Back2theFuture
DJ Rob & MC Joe
Darkraver
J.D.A.
Buzz Fuzz vs Dano
Gizmo
Waxweazle
Dr. Z-Vago
Vinyl Junk
Kristof
MC Da Mouth of Madness
MC Madness

Dirty House
Vato Gonzalez & MC Tjen
Darkraver (dirty house-set)
La Fuente
Kenneth G
Jeremaine S
Stefan Vilijn
Dyna
Funk D
Dilago vs Krokski
MC Lady Bee
MC Iceman

Twidl
Jan Liefhebber
Rick Angel
Zix
Martyro
2Junxion
Gixxer
SynnyS
Update

Commander
ArmenianBoy vs Dualdriven
Mapo vs Nickey
Recklezz vs Planet X
Vecino vs Dimpian

:thumbsup:


hele dikke line-up...kdenk wel dat beste line-up van alle edities :thumbsup:
zeker heen dit jaar :)

patrickjeb schreef:
wootum schreef:
Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)


Josh & Wesz:
Citaat:
So, euhm.. Rubdown, Qbase/Hardbass Tool, Nekenieh or Dom, Lomp & Famous... What's it gonna be.. Hmmm.. Gonna have dinner first ;P !


Hopen op die 'Hard Bass Tool' :drool: :love:

En anders gewoon allemaal :thumbsup:


oeh erg benieuwd welke het worden...doe mij maar Hardbass tool & Nekenieh :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Doet u mij maar Rubdown dan.


Hoop ik ook op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop de hardbass/qbase tool. Er zit namelijk nog een geweldige melodie achter maar alphaverb mixte hem op hardbass al bij de intro uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Misschien moeten we er eens een topic over openen?
Voor alles over zijn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
frankhardenberg schreef:
Line Up Fantasy Island 2011:

Mainstage
D-Block & S-te-Fan
Zany
Tatanka
Alpha² vs Luna
B-Front
Crypsis
Digital Punk
Avio live
The Beholder
Anagenetic
MC Da Syndrome
VJ Tunnelvision

Hardporn
Neophyte
Evil Activities
Nosferatu
Vince
Endymion
Mad Dog
Amnesys vs Anime
Rudeboy vs T-junction
Eastside Connection
Tomcat
Masters of Noise
Marlice
MC Apster
MC Syco

Back2theFuture
DJ Rob & MC Joe
Darkraver
J.D.A.
Buzz Fuzz vs Dano
Gizmo
Waxweazle
Dr. Z-Vago
Vinyl Junk
Kristof
MC Da Mouth of Madness
MC Madness

Dirty House
Vato Gonzalez & MC Tjen
Darkraver (dirty house-set)
La Fuente
Kenneth G
Jeremaine S
Stefan Vilijn
Dyna
Funk D
Dilago vs Krokski
MC Lady Bee
MC Iceman

Twidl
Jan Liefhebber
Rick Angel
Zix
Martyro
2Junxion
Gixxer
SynnyS
Update

Commander
ArmenianBoy vs Dualdriven
Mapo vs Nickey
Recklezz vs Planet X
Vecino vs Dimpian

:thumbsup:


Inderdaad een vette line-up, die moet gewoon gequote worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

Misschien moeten we er eens een topic over openen?
Voor alles over zijn album.


Track klinkt zeker niet verkeerd :D
Alleen dat stuk naar de vocals mag wel een stuk harder >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

Misschien moeten we er eens een topic over openen?
Voor alles over zijn album.

Komt ook allemaal op de voorpagina te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

Misschien moeten we er eens een topic over openen?
Voor alles over zijn album.


Klinkt niet verkeerd, alleen die vocals weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt allemaal wel heel lekker, ben benieuwd naar dit album. Zou wel eens verrassend kunnen zijn :D
Vorige  1 ... 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen