Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:16 
 
Hardtraxx Addict

...Ran-D naast de vernieuwde versie van fanatics die die gaat maken, ook de ouwe versie online gaat zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:22 
 

WZY schreef:
...Ran-D naast de vernieuwde versie van fanatics die die gaat maken, ook de ouwe versie online gaat zetten :thumbup:

F-F-F-Fanatics! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
...Ran-D naast de vernieuwde versie van fanatics die die gaat maken, ook de ouwe versie online gaat zetten :thumbup:

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin schreef:
hoe heet dat laatste nummer? :drool:

Nosferatu & Evil Activities - Sick of it all
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
WZY schreef:
...Ran-D naast de vernieuwde versie van fanatics die die gaat maken, ook de ouwe versie online gaat zetten :thumbup:

F-F-F-Fanatics! :woot:

:love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 09:33 
 
Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Wesz91 schreef:
Raw Hardstyle, hosted by Theracords :oh:


Ik wou Theracords nou niet echt Raw noemen, met enkele uitzonderingen van platen daargelaten.


Raw kan je ook weer verschillend opvatten. Er zijn mensen die sommige platen rauw vinden terwijl het een melodieuze vrolijke hardstyle plaat is. Maar ook de meest harde plaat kan weer door iemand anders gezien worden als mainstream. Dus iedereen definieert de term "Raw Hardstyle" weer anders... achjah ;) Volgens mij op Ground Zero voor ieder wat wils te vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 10:43 
 

TheDizZorder schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wesz91 schreef:
Raw Hardstyle, hosted by Theracords :oh:


Ik wou Theracords nou niet echt Raw noemen, met enkele uitzonderingen van platen daargelaten.


Raw kan je ook weer verschillend opvatten. Er zijn mensen die sommige platen rauw vinden terwijl het een melodieuze vrolijke hardstyle plaat is. Maar ook de meest harde plaat kan weer door iemand anders gezien worden als mainstream. Dus iedereen definieert de term "Raw Hardstyle" weer anders... achjah ;) Volgens mij op Ground Zero voor ieder wat wils te vinden ;)

ben het eens met Dizzorder en ja Theracords is niet altijd even hard maar ze hoeven niet alleen hun eigen platen te draaien ;)
dus er zulle genoeg harde platen voorbij komen :thumbup: ik ben er zeker bij op Ground Zero vind Raw stage wel erg vet namelijk :D ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik wou Theracords nou niet echt Raw noemen, met enkele uitzonderingen van platen daargelaten.

Er is een verschil tussen Raw en Hard he...

Ik vind Theracords geweldig onder de noemer Raw passen. Veel meer dan artiesten als Psyko Punkz, Ran-D & Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyko Punkz is gewoon ronduit kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind jij misschien ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:27 
 

Nando schreef:
Vind jij misschien ja.

kijk wat ze de laatste tijd produceren, dat is gewoon kut.. en ja dat is voor mij een mening maar ik weet zeker dat er meer mensen zegge dat PP kut is dan dat ze goed zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Nando schreef:
Vind jij misschien ja.

kijk wat ze de laatste tijd produceren, dat is gewoon kut.. en ja dat is voor mij een mening maar ik weet zeker dat er meer mensen zegge dat PP kut is dan dat ze goed zijn


Hier op het forum ja, maar dit forum zijn meer mensen die van Raw hardstyle houden. Als jij gaat kijken naar de populariteit op nationaal en internationaal gebied tussen een B-front en PP, dan zal PP er dik van winnnen. Alleen op dit forum niet. ;)
Ik vind ze ook niet 1 van de beste, maar dat is gewoon smaak. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Nando schreef:
Vind jij misschien ja.

kijk wat ze de laatste tijd produceren, dat is gewoon kut.. en ja dat is voor mij een mening maar ik weet zeker dat er meer mensen zegge dat PP kut is dan dat ze goed zijn

Is idd een mening. Vind hun nieuwe tracks van Hard Bass en zo bv ook niet verkeerd klinken. Ze hebben gewoon een stijltje ontwikkeld en niet iedereen kan dat vet vinden (vooral niet hier). Ik vind het zelf best vet met die vocals en aparte geluidjes altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:55 
 

Nando schreef:
DarkSymphony schreef:
Nando schreef:
Vind jij misschien ja.

kijk wat ze de laatste tijd produceren, dat is gewoon kut.. en ja dat is voor mij een mening maar ik weet zeker dat er meer mensen zegge dat PP kut is dan dat ze goed zijn

Is idd een mening. Vind hun nieuwe tracks van Hard Bass en zo bv ook niet verkeerd klinken. Ze hebben gewoon een stijltje ontwikkeld en niet iedereen kan dat vet vinden (vooral niet hier). Ik vind het zelf best vet met die vocals en aparte geluidjes altijd.

vind de nieuwe tracks vn HB ook niet bepaald goed ofso.. het lijkt gewoon te veel op elkaar, altijd dezelfde opbouw qua vocals.. bassline altijd hetzelfde. hun stijltje begint gewoon net zo hard te vervelen als het stijltje vn NC imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:38 
 

:aww:

Psyko Punkz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-ano ... l-rawstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een krakende kicks :/ De rest is wel nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Krijg je hulp van die 3 vocale wonderen komt er dit uit.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een krakende kicks :/ De rest is wel nice :thumbup:

Idd die kick kraakt bijna net zo erg als die in Dead of the Night. Maar de rest is wel erg dik! Hoop dat ie nog een beetje wat aan de kick veranderd, maar iig wel een stuk beter dan die standaard zatox-dong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ziet wel dat ie er flink mee bezig is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig dat hij zelf nu ook het woord "Rawstyle" gebruikt.. Klinkt zeker niet verkeerd! Kan me niet zo storen aan die krakende kicks.. Benieuwd naar de vocals, aangezien Nikkita ,Ran D & Ruffian hebben meegewerkt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg lekkere plaat vind ik dit :woot:
moet zeker vet worden met die vocals..ben benieuwd naar langere versie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
wist je dat...

ISense


ghehe, jaa ik zag ze staan en dacht, die moet verneukt worden! :P
hoort hier niet he (A) maar in OffTopic :list: :D
Toch vindt ik het vet dat je hem hier geplaatst hebt, anders had ik hem niet gevonden :P

[OT]
wisten jullie dat op het Land of Confusion festival ipv Crypsis, Frontliner en Ran-D draaien! :D
Crypsis heeft afgezegd zover ik weet, maar barry en randy zijn evenduur als crypsis dan :O of :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan Chart March

Titan - Remember Me
Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
Mean Machine - Again We Will Rise
Deepack & Luna - I Wanna C Ya
Degos & Re-Done - Outside the Box
Zany & Ran-D ft. Nikkita - Son of Torture
Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night
Mean Machine - Act Of Rage

Alpha Twins vs. Seizure - Drop the Beats Out
Zatox & Zany - Bring It Back To The Oldskool
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Josh & Wesz
Citaat:
Thanks for all the bday wishes everyone!!! Maybe its cool 2 give something away? Any suggestions? ;-)
Vorige  1 ... 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen