Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:01 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
nielstil schreef:
PNXRMX schreef:
Ik vind Coone's jump spul beter dan z'n hardstyle spul eigenlijk... dus doe maar wat jump/tek collabs hoor :P

Coone doet geen Tek ;)


Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet goed wat het verschil is :P


Jump
http://www.youtube.com/watch?v=nrbTUhoaY4g

Tek
http://www.youtube.com/watch?v=ZoZC0cIB0Zk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, dus jump meer melodieus, tek wat kortere kicks (?) en meer om de geluidjes? Soort van 'strak' geluid?

Waar valt zoiets dan onder: Ruthless & Coone - DENS. http://www.youtube.com/watch?v=HFAjUhRclcw
Geen echte melodie maar ook niet dat 'strakke' van tek, dus het is jump?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Coone
Seventh collaboration confirmed. Go tell it to your mamma....PSYKO PUNKZ!

Ook niet verwonderlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter zoekt hij is artiesten buiten zijn stijltje.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Beter zoekt hij is artiesten buiten zijn stijltje.. :sleep:

Waarom? Ik snap wel dat hij een aantal gasten uit zijn label erbij betrekt. Dat zijn mensen in zijn straatje. Hetzelfde zie je iedere artiest doen.
Buiten zijn label dus nu B-Front & Zatox, gewoon twee populaire artiesten. Dikke kans dat Deepack en DBSTF er ook nog wel bijkomen. Zijn ook op ieder Dirty Workz feest te vinden. Dat + eventueel wat eigen werk is toch een mooi geheel of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Beter zoekt hij is artiesten buiten zijn stijltje.. :sleep:

Waarom? Ik snap wel dat hij een aantal gasten uit zijn label erbij betrekt. Dat zijn mensen in zijn straatje. Hetzelfde zie je iedere artiest doen.
Buiten zijn label dus nu B-Front & Zatox, gewoon twee populaire artiesten. Dikke kans dat Deepack en DBSTF er ook nog wel bijkomen. Zijn ook op ieder Dirty Workz feest te vinden. Dat + eventueel wat eigen werk is toch een mooi geheel of niet?

Deepack was al bevestigd dacht ik.
Tot nu toe; B-front, Zatox, Da Tweekaz, Scope DJ, Ruthless, Psyko Punkz, Deepack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo te zien kan het wel eens een mooi album worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Beter zoekt hij is artiesten buiten zijn stijltje.. :sleep:

Waarom? Ik snap wel dat hij een aantal gasten uit zijn label erbij betrekt. Dat zijn mensen in zijn straatje. Hetzelfde zie je iedere artiest doen.
Buiten zijn label dus nu B-Front & Zatox, gewoon twee populaire artiesten. Dikke kans dat Deepack en DBSTF er ook nog wel bijkomen. Zijn ook op ieder Dirty Workz feest te vinden. Dat + eventueel wat eigen werk is toch een mooi geheel of niet?

Het past inderdaad prima in zijn straatje, maar dat vindt ik dus juist zo saai. Zoek is een uitdaging werk met andere mensen doe ervaring op hoe hun iets doen, doe iets creatiefs, niet elke keer hetzelfde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict

...Zatox en davide donar volgende week samen de studio induiken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Citaat:
Coone
Seventh collaboration confirmed. Go tell it to your mamma....PSYKO PUNKZ!

Ook niet verwonderlijk :D

nee idd khoop dat het een beter track wordt dan Ra-ta-ta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Beter zoekt hij is artiesten buiten zijn stijltje.. :sleep:

Waarom? Ik snap wel dat hij een aantal gasten uit zijn label erbij betrekt. Dat zijn mensen in zijn straatje. Hetzelfde zie je iedere artiest doen.
Buiten zijn label dus nu B-Front & Zatox, gewoon twee populaire artiesten. Dikke kans dat Deepack en DBSTF er ook nog wel bijkomen. Zijn ook op ieder Dirty Workz feest te vinden. Dat + eventueel wat eigen werk is toch een mooi geheel of niet?

Het past inderdaad prima in zijn straatje, maar dat vindt ik dus juist zo saai. Zoek is een uitdaging werk met andere mensen doe ervaring op hoe hun iets doen, doe iets creatiefs, niet elke keer hetzelfde..

B-front, Zatox, Scope DJ zijn toch al uit zijn straatje? In principe Deepack ook wel, dus lochisch dat hij ook zijn eigen label artiesten er bij betrekt! Hopelijk komt er ook een collab met The Vision en voor de rest nog wat artiesten buiten zijn straatje! Ben igg zeer benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...Zatox en davide donar volgende week samen de studio induiken :thumbup:

Ben zeer benieuwd met wat voor bom die 2 komen aanzetten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
WZY schreef:
...Zatox en davide donar volgende week samen de studio induiken :thumbup:

Ben zeer benieuwd met wat voor bom die 2 komen aanzetten! :D


x2! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:19 
 

Maximum schreef:
WZY schreef:
...Zatox en davide donar volgende week samen de studio induiken :thumbup:

Ben zeer benieuwd met wat voor bom die 2 komen aanzetten! :D

hoop dat hier iets vets uit gaat komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 21:20 
 

Intervention schreef:
Roebén schreef:
Citaat:
Coone
Seventh collaboration confirmed. Go tell it to your mamma....PSYKO PUNKZ!

Ook niet verwonderlijk :D

nee idd khoop dat het een beter track wordt dan Ra-ta-ta.

idd dat is echt een schijtplaat imo.. hoop dat ze nu is een x met wat anders aankomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die dirty soundz vond ik ook echt niks aan. PP beginnen me de laatste tijd toch al snel te vervelen. Verwacht van deze samenwerking dus ook niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 06:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zal me niet verbazen dat er weer zoiets uitrolt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het niet erg vinden. Ben volgens mij een van de weinige hier die Dirty Soundz wel vet vind, met name de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Die dirty soundz vond ik ook echt niks aan. PP beginnen me de laatste tijd toch al snel te vervelen. Verwacht van deze samenwerking dus ook niet veel.


ja inderdaad, psyko punkz live begint gewoon echt te irriteren. Wat was dat slecht op hardbass :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shortlists en winnaars van de Hard Dance Awards:

1) Best UK Hard DJ
Alex Kidd
Kutski - winner
Mark EG

2) Best European Hard DJ
D-Block & S-Te-Fan
Headhunterz - winner
Showtek

3) Best International Hard DJ
Showtek
Noisecontrollers
Headhunterz – winner

4) Best UK Hard Producer
Technikal - winner
Klubfiller
Kidd Kaos

5) Best European Hard Producer
Headhunterz
Noisecontrollers
Showtek - winner

6) Best Track
Psyko Punkz – Bassboom
Headhunterz – Psychedelic - winner
Showtek – Breakbeat Junkie

7) Best Label
Fusion
Dirty Workz
Scantraxx – winner

8) Best Resident
Jimmy Dean – Storm
Brian M & McBunn – Bionic - winner
Argy - Kiddfectious

9) Best New Face
Toneshifterz
Psyko Punkz - winner
Wasted Penguinz

10) Best Club Night
Good Greef
Bionic - winner
Storm

11) Best One Off Event
Def Qon One - winner
Decibel
Qlimax

12) Best Artist Album
Brennan Heart – Midifiles
Headhunterz – Studio Sessions
The Pitcher – Smack – winner

13) Best Compilation
Showtek – Fuck The System
Hard Dance Awards Euphoria
Tidy Hard Dance Anthems - winner

14) Regional Hero
L.E.D. - winner
Argy
Sykesy

15) Outstanding Contribution
Yoji
Billy Bunter
The Prophet - winner
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ben ik het dus echt niet mee eens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De lijst geeft goed weer waar Hardstyle nu staat op internationaal niveau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ben ik het dus echt niet mee eens :/


Weinig mensen van Hardtraxx zullen het hier mee eens zijn, maar HHZ is toch degene die het nu Internationaal het beste presteert. dus het was toch ook wel te verwachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
De lijst geeft goed weer waar Hardstyle nu staat op internationaal niveau!

Dat. Logische lijst eigenlijk, en ook wel verdiend gezien de populariteit van de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat ik niet snap is dat ze onderscheid maken tussen DJ en Producer, net alsof deze mensen de DJs op hun DJ-kwaliteiten hebben beoordeeld.
Vorige  1 ... 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen