Gangsterdwerg schreef:
Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
lekker boeiend die awards. facking bullshit.
waarom?...als artiest is dat toch wel heel vet als je zoiets wint lijkt me.
Nou vet hoor als je verkozen wordt door mensen die er totaal geen verstand van hebben.
Totale onzin, alleen omdat er veel mensen zijn die HHZ goed vinden betekend nog niet dat ze er geen verstand van hebben. Gebeurt redelijk vaak dat op Hardtraxx mensen volgens mij denken dat hier op het forum mensen er verstand van hebben en de rest niet, maar vergeet niet dat muziek (dus ook de manier van draaien) altijd een kwestie van smaak is. Ik vind het dus wel erg kort door de bocht om te roepen dat iedereen die op HHZ heeft gestemd geen verstand heeft van de muziek.
Ook moet je bedenken hoe producers en DJ's die hier (op t forum) zo gewaardeerd worden, zoals B-Front, nog helemaal niet de internationale status hebben zoals Headhunterz.