Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Net als "Times like this" zeker


Ik hoop het :worship:

Dat jij van Hardstyle houd betekent niet dat Coone geen jump meer mag maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Ik hoop het :worship:

Dat jij van Hardstyle houd betekent niet dat Coone geen jump meer mag maken


Dat mag die best... ma dan is t nog wel een fail als je nou een 50/50 album gaat krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

inderdaad onzin, coone heeft ook veel fans in de jump scene, die mag hij toch ook tracks voeren op zijn album :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Net als "Times like this" zeker, ya right :thumbdown:
zou wat zijn dattie na 5 hardstyle collabs nou met een vervolg lijst komt
Dr rude, demoniak, fenix etc.... Epic Fail!

Dat zou ik episch vet vinden, vooral met Dr Rude _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind jump/tek ook geen zak aan. Toch vind ik het juist een goede zet van Coone om ook daar wat van in z'n album te stoppen.

De meeste albums zijn al wat eentonig, dan lijkt me dat dat helemaal gebeurt als je er 1 in 30 dagen maakt. Hij kan het goed gevarieerd houden zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Coone's jump spul beter dan z'n hardstyle spul eigenlijk... dus doe maar wat jump/tek collabs hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik vind Coone's jump spul beter dan z'n hardstyle spul eigenlijk... dus doe maar wat jump/tek collabs hoor :P

Coone doet geen Tek ;) Denk dat het nog wel steeds overwegend Hardstyle gaat worden. Heb ooit in een interview van hem gehoord dat hij enkel nog maar hardstyle gaat draaien, buiten wanneer hij samen met ruthless staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wavolizer
Code:
just spent most of the evening finishing Lake of Pain together with @M0rtenK from Creators Project! Get ready for hardness!


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik refereer terug naar de collab van ruthless met frontliner, daar zijn ook 2 dikke plaatjes uit gekomen, dus ben zeer benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 11:59 
 
Hardtraxx Addict

...josh & wesz zeer snel een 3 tracker gaat Releasen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



van heady
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Protoss schreef:


van heady

stond er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...josh & wesz zeer snel een 3 tracker gaat Releasen ;)

jaaaah :love: hopelijk die anti van hard bass! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
I won 3 awards at the Hard Dance awards! Best european dj, best international dj and best track of 2010! Thanks so much to all my fans!!


Headhunterz op hyves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Citaat:
I won 3 awards at the Hard Dance awards! Best european dj, best international dj and best track of 2010! Thanks so much to all my fans!!


Headhunterz op hyves.

BEST TRACK?! Welke kwibus heeft die genomineerd dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kepro schreef:
Citaat:
I won 3 awards at the Hard Dance awards! Best european dj, best international dj and best track of 2010! Thanks so much to all my fans!!


Headhunterz op hyves.

BEST TRACK?! Welke kwibus heeft die genomineerd dan? >.<

Gewoon Psychedalic. Niet gek, want is gewoon een populair nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een verschil blijft er bestaan tussen de mensen op de fora en de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een verschil blijft er bestaan tussen de mensen op de fora en de massa.

Fora mensen zijn misschien 3% van de hele scene. Plus, kijk eens wat voor een kracht hij heeft in volgers van zijn social media. Zo gek is het allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja dat heb je wel eens dat de massa veel groter is dan de kern. Ik bedoel alleen te zeggen dat er twee totaal verschillende groepen zijn in de scene. De mensen die zich verdiept hebben en de mensen die aan de oppervlakte blijven. En dat de gemiddelde meningen van beide groepen echt totaal verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...josh & wesz zeer snel een 3 tracker gaat Releasen ;)


Ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:29 
 

Maximum schreef:
WZY schreef:
...josh & wesz zeer snel een 3 tracker gaat Releasen ;)

jaaaah :love: hopelijk die anti van hard bass! :drool:

laten we hopen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
PNXRMX schreef:
Ik vind Coone's jump spul beter dan z'n hardstyle spul eigenlijk... dus doe maar wat jump/tek collabs hoor :P

Coone doet geen Tek ;)


Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet goed wat het verschil is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Tek is meer van producers als Teka B, Davoodi, Dr. Phunk, Junior Waxx etc. Met van die springveer kicks en wazige melodietjes. Jump is Demoniak, Ghost enzovoort. Met alle elementen die niet in tek zitten, dus geen poink poink kicks en gewoon 'hardstyle achtige' melodieën en kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wavolizer
Code:
just spent most of the evening finishing Lake of Pain together with @M0rtenK from Creators Project! Get ready for hardness!


:yay:

oeh hier kan zeke iets heel diks uit komen :thumbsup:

...josh & wesz zeer snel een 3 tracker gaat Releasen

kan niet wachten vorige 3 tracker van hun was zeer vet met name Lets Get Dirty & Oblivion:thumbsup:
Vorige  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen