Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Niet weer een anti :sleep:
Krijg het gevoel dat het enige wat Ran-D nog kan en waarom die zo hard zou zijn is omdat hij alleen met anticlimaxjes op komt dagen, @ Hardbass team blue was dat ook erg duidelijk.


Zet Inner Child maar eens op. Harder dan B-front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Niet weer een anti :sleep:
Krijg het gevoel dat het enige wat Ran-D nog kan en waarom die zo hard zou zijn is omdat hij alleen met anticlimaxjes op komt dagen, @ Hardbass team blue was dat ook erg duidelijk.


Zet Inner Child maar eens op. Harder dan B-front :D


Inderdaad :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Dit facking dik is voor een Tentfeest (L)

:love:

Rare zenuwtrek
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



^^

komt nog een verbeterde versie (proberen om wat dubstep elementen in de intro te pompen), maar daarvoor moet ik met axe de studio in en aangezien ik morgen op vakantie ga, gaat dat nu niet meer lukken. Komt dus na de vakantie, vandaar Test-Mashup
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Was wondering why it suddenly was so quiet here at the office.. hmm.. B-Front managed to blow up his speakers :(

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
netjes

tnx man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Dit facking dik is voor een Tentfeest (L)

:love:


Die organisator is mijn held, hij wil een goede timetable, hij organiseert goed, hij laat b-front & ran-d het anthem maken en de prijs is maar 20 euro. Ik zeg: DOEN :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone's Twitter

Citaat:
Fifth collaboration confirmed! Laat je dan godverdomme horen! 1, 2,...... DEEPACK!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:33 
 
Donateur

technoboyYNWA27 schreef:
Coone's Twitter

Citaat:
Fifth collaboration confirmed! Laat je dan godverdomme horen! 1, 2,...... DEEPACK!!!

Was ook wel te verwachten :) Maar zeer vet, al die bonzai tributes zijn heel vet, dus hopelijk deze collab ook :D (Hopelijk doen ze nog wat met Bonzai Tribute III)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:34 
 

p-stylez schreef:


^^

komt nog een verbeterde versie (proberen om wat dubstep elementen in de intro te pompen), maar daarvoor moet ik met axe de studio in en aangezien ik morgen op vakantie ga, gaat dat nu niet meer lukken. Komt dus na de vakantie, vandaar Test-Mashup

waarom begint iedereen toch zo laat pas met het inmixen van de dub samples... zat mooiere timings om dr in te knallen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:


^^

komt nog een verbeterde versie (proberen om wat dubstep elementen in de intro te pompen), maar daarvoor moet ik met axe de studio in en aangezien ik morgen op vakantie ga, gaat dat nu niet meer lukken. Komt dus na de vakantie, vandaar Test-Mashup


Dubstep -1
Hardstyle & Dubstep -1

Doe dit nou niet.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
p-stylez schreef:


^^

komt nog een verbeterde versie (proberen om wat dubstep elementen in de intro te pompen), maar daarvoor moet ik met axe de studio in en aangezien ik morgen op vakantie ga, gaat dat nu niet meer lukken. Komt dus na de vakantie, vandaar Test-Mashup

waarom begint iedereen toch zo laat pas met het inmixen van de dub samples... zat mooiere timings om dr in te knallen -.-



ik snap geen wat mensen er in zien >.>
ik vind het echt niks dat debstep.

dan heb ik nog liever brennan heart >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
k snap geen wat mensen er in zien >.>
ik vind het echt niks dat debstep.

dan heb ik nog liever brennan heart


Ik snap jou nederlands ook niet, haha :P
is een kwestie van smaak he.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het graag een beetje nuttig. Persoonlijke dingen zijn niet echt de bedoeling hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 22:16 
 

technoboyYNWA27 schreef:

wat een faal stukje van frontliner xd die van bfront is wel nice :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LionStyle nieuwtje
Ook prijsvraag toegevoegd nu voor alle hardtrackers: (Zie onderaan beginpost)

off-topic/26-februari-2011-the-tribute-show-v-i-p-t12722.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
LionStyle nieuwtje
Ook prijsvraag toegevoegd nu voor alle hardtrackers: (Zie onderaan beginpost)

off-topic/26-februari-2011-the-tribute-show-v-i-p-t12722.html

Antwoord opsturen als die surpriseact begint? Beetje raar toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Technoboy
Citaat:
TNT: Technical Narcotic Team! TNT: TBY & @djTuneboy!! Who wants to listen to a sneak preview of three random traxx from our upcomin album?


Zou leuk zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
FRArnold schreef:
LionStyle nieuwtje
Ook prijsvraag toegevoegd nu voor alle hardtrackers: (Zie onderaan beginpost)

off-topic/26-februari-2011-the-tribute-show-v-i-p-t12722.html

Antwoord opsturen als die surpriseact begint? Beetje raar toch? :P


Het is geen tribute set, gewoon random, dus het is de uitdaging te ontdekken wie er draait!
De naam zal ook in de intro niet worden aangekondigd! Spreek hier verder over in het desbetreffende topic! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:38 
 
Hardtraxx Addict

Jor-D een held is: hardstyle/promo-beleid-t13952.html
Eindelijk, of het ligt aan mij of ik zag het aantal promo's de laatste 2 weken ineens om de oren vliegen in setjes :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Jor-D een held is: hardstyle/promo-beleid-t13952.html
Eindelijk, of het ligt aan mij of ik zag het aantal promo's de laatste 2 weken ineens om de oren vliegen in setjes :huh:

We hebben de regel al een tijdje staan hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
WZY schreef:
Jor-D een held is: hardstyle/promo-beleid-t13952.html
Eindelijk, of het ligt aan mij of ik zag het aantal promo's de laatste 2 weken ineens om de oren vliegen in setjes :huh:

We hebben de regel al een tijdje staan hoor.

maar niemand las het en lapte alles aan zun laars, nu word het weer ff duidelijk gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D Twitter:

Citaat:
had a good day in the studio with @bioweaponmusic , now we've got a date with the couch!! Chilltime

Ben benieuwd wat voor moois hier uit komt rollen! :drool:
Vorige  1 ... 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen