Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Maximum schreef:
Twitter Zatox:

Citaat:
Working with @nikkitatieta and @mcRuffian ... Is really : Another Level !!

dat nummer another level ?

Een nieuw versie ervan, ben benieuwd.
Zatox Twitter:

Citaat:
Working on The new vrs of Another Level... The vocal In The second part is really cool!! I show u a preview soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:


die is zo vet, dat hij die snel gratis weggeeft ofzo :corn:
Werd ook in themagicshow gedraaid door iemand(The Geminizers), zo dik, wist iet wat me overkwam terwijl die op 0.005% geluid stond ofzo op me werk. Laat staan hoe die live is.


Is de Daemon's Dub edit en heeft een tijdje downloadbaar op Soundcloud gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 11:42 
 
Artiest

Citaat:
Ok here it is. Check http://www.heatzone.nl/ for release details about "Hurricane" and the Free download of "We Sail the Seas".


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Waarom altijd maar alles gratis weggeven?


Waarom niet?

de meeste hebben hem vast al gezien maar:

http://www.youtube.com/watch?v=aCkX0KcNwrI

Dachten alle artiesten maar zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 11:57 
 
Artiest

Brainweavers schreef:
Nego schreef:
Waarom altijd maar alles gratis weggeven?


Waarom niet?

de meeste hebben hem vast al gezien maar:

http://www.youtube.com/watch?v=aCkX0KcNwrI

Dachten alle artiesten maar zo


Ik zeg niet dat je het NIET moet doen. Alleen als artiesten iets exclusief willen houden worden ze boos aangekeken. Of als een track niet goed genoeg is voor een release bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aaaaaaaah ok, dan heb ik de klemtoon verkeerd gelezen in jouw berichtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De postbode is geweest met de Feestfabriek DVD :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Citaat:
Coone The deadline is set, the pressure get's bigger! Fourth collaboration confirmed! Househeads, where you at?.........SCOPE DJ!

kdenk dat dit een vrolijke en energieke track gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi zo :D Ik hoop op een zomerse track.

vaak worden "winter" tracks in de lente gereleased en Zomertracks in de herfst, echt irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:52 
 

Intervention schreef:
Kryptica schreef:
Citaat:
Coone The deadline is set, the pressure get's bigger! Fourth collaboration confirmed! Househeads, where you at?.........SCOPE DJ!

kdenk dat dit een vrolijke en energieke track gaat worden :)

ben benieuwd hoop niet op een track als Housheads ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. dat ik bezig ben een re-make te maken van de In for the Dubstep Kill mashup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:56 
 

p-stylez schreef:
.. dat ik bezig ben een re-make te maken van de In for the Dubstep Kill mashup?

vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:


die is zo vet, dat hij die snel gratis weggeeft ofzo :corn:
Werd ook in themagicshow gedraaid door iemand(The Geminizers), zo dik, wist iet wat me overkwam terwijl die op 0.005% geluid stond ofzo op me werk. Laat staan hoe die live is.


Is de Daemon's Dub edit en heeft een tijdje downloadbaar op Soundcloud gestaan.


Was geloof ik gewoon een remake van de Crypsis mashup of niet? Dacht dat de overgang verschilde in beide versies. Of Crypsis heeft t idee daarvan. Weet t allemaal niet zeker eig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
p-stylez schreef:
.. dat ik bezig ben een re-make te maken van de In for the Dubstep Kill mashup?

vet :thumbsup:

en dat dat nog best moeilijk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dit facking dik is voor een Tentfeest (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D & B-Front anthem, vette shit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sws heel erg benieuwd naar het anthem :woot: .. en zeker een optie dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:51 
 

Timmer schreef:
Dit facking dik is voor een Tentfeest (L)

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
p-stylez schreef:


die is zo vet, dat hij die snel gratis weggeeft ofzo :corn:
Werd ook in themagicshow gedraaid door iemand(The Geminizers), zo dik, wist iet wat me overkwam terwijl die op 0.005% geluid stond ofzo op me werk. Laat staan hoe die live is.


Is de Daemon's Dub edit en heeft een tijdje downloadbaar op Soundcloud gestaan.


Was geloof ik gewoon een remake van de Crypsis mashup of niet? Dacht dat de overgang verschilde in beide versies. Of Crypsis heeft t idee daarvan. Weet t allemaal niet zeker eig :P


is gewoon een mashup van die Ran-D en Adaro en de Skrillex Remix ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sws vet die dub edit. Die Deamon's dub edit is ook goed te doen hoor! Die Crypsis versie lijkt wat harder te gaan. :P
In die Crypsis draaide zit deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Citaat:
Ok here it is. Check http://www.heatzone.nl/ for release details about "Hurricane" and the Free download of "We Sail the Seas".


:)

Geen scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:41 
 
Artiest

Anders had dat dr wel gestaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Dit facking dik is voor een Tentfeest (L)

Kunnen ze op de b-kant van die plaat meteen Thorn gooien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Dit facking dik is voor een Tentfeest (L)

:love:


Geluid wat afsterft en reïncarneert, wordt dus een anti-climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:02 
 
Artiest

Niet weer een anti :sleep:
Krijg het gevoel dat het enige wat Ran-D nog kan en waarom die zo hard zou zijn is omdat hij alleen met anticlimaxjes op komt dagen, @ Hardbass team blue was dat ook erg duidelijk.
Vorige  1 ... 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen