geen idee wat hier uit gaan komen maar toch wel benieuwd naar deze plaatwrote:djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!
Ja ik ook wel. Vind Coone wel grappige plaatjes maken. En B-Front, tja.wrote:geen idee wat hier uit gaan komen maar toch wel benieuwd naar deze plaatwrote:djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!
erg vet dat het nu 3 dagen duurt
zeker een optie dit jaar.
zeker een optie dit jaar.
Heeeeerlijk gwn!
Altijd een zekerheid, 2 dagen feesten, en nu worden het gwn 3 dagen!
Twitter Kold Konexion:
This sunday i'll do a set @DJLuna1 presents Minus is More.. @Q_dance radio tune in at 20.00u @minusismore
Oeh lekker hoor!wrote:Twitter Kold Konexion:This sunday i'll do a set @DJLuna1 presents Minus is More.. @Q_dance radio tune in at 20.00u @minusismore
Bij Freaky boven in Bob z'n studio toen k weer wat platen ging halen vorige week. Zal wel niet zo heel lang duren voordat ie op feesten wordt gedraaid. Zijn op het DP album aan t wachten, maar ik geloof dat dat niet zo heel lang meer duurt. Die 2 tracks samen zijn gewoon af iig.wrote:Waar heb je For The Girls gehoord?
Vet dat die zo gastvrij is.wrote:Bij Freaky boven in Bob z'n studio toen k weer wat platen ging halen vorige week. Zal wel niet zo heel lang duren voordat ie op feesten wordt gedraaid. Zijn op het DP album aan t wachten, maar ik geloof dat dat niet zo heel lang meer duurt. Die 2 tracks samen zijn gewoon af iig.wrote:Waar heb je For The Girls gehoord?
Kijk enorm uit naar DP z'n album, altijd een zwak voor die gast z'n producties gehad dus verwacht er veel van.
DPs album word echt te geniaal :wrote:Vet dat die zo gastvrij is.wrote:Bij Freaky boven in Bob z'n studio toen k weer wat platen ging halen vorige week. Zal wel niet zo heel lang duren voordat ie op feesten wordt gedraaid. Zijn op het DP album aan t wachten, maar ik geloof dat dat niet zo heel lang meer duurt. Die 2 tracks samen zijn gewoon af iig.wrote:Waar heb je For The Girls gehoord?
Kijk enorm uit naar DP z'n album, altijd een zwak voor die gast z'n producties gehad dus verwacht er veel van.
Digital Pukn solo platen zijn altijd dik in orde als je het mij vraagt. Die vorige combi met B-Front ook erg geslaagd. Dat, plus de Waverider remix van Intoxication, Blue Horizon en nog wat aangekondigde collabs zegt mij wel genoeg als ik het zo mag zien.
D
DP heeft nog niet veel solo's, erg jammer wil eigenlijk wel eens zijn echte stijltje horen inplaats vn al die samenwerkingen, niet dat die slecht zijn maar zie liever wat meer solo'swrote:Digital Pukn solo platen zijn altijd dik in orde als je het mij vraagt. Die vorige combi met B-Front ook erg geslaagd. Dat, plus de Waverider remix van Intoxication, Blue Horizon en nog wat aangekondigde collabs zegt mij wel genoeg als ik het zo mag zien.
@ Twitter Geck-O
geckoNL Rik van Dam / Geck-o
Finished a new Oldskool Remix... almost too energetic, breaking it down with some scratching and breakbeats
Luister naar Keep it Bouncing en Warriors Redemption, dat is waarschijnlijk zijn stijltje.wrote:DP heeft nog niet veel solo's, erg jammer wil eigenlijk wel eens zijn echte stijltje horen inplaats vn al die samenwerkingen, niet dat die slecht zijn maar zie liever wat meer solo'swrote:Digital Pukn solo platen zijn altijd dik in orde als je het mij vraagt. Die vorige combi met B-Front ook erg geslaagd. Dat, plus de Waverider remix van Intoxication, Blue Horizon en nog wat aangekondigde collabs zegt mij wel genoeg als ik het zo mag zien.
Jawelwrote:dp heeft zelfs nog geen solo's
Op Tremble Tracks welwrote:dp heeft zelfs nog geen solo's
En Keep it Bouncing/Warriors Redemption kun je op zich ook wel solos noemen, alleen de vocals komen van de MC mag ik aannemenwrote:Op Tremble Tracks welwrote:dp heeft zelfs nog geen solo's
oja die helemaal vergetenwrote:En Keep it Bouncing/Warriors Redemption kun je op zich ook wel solos noemen, alleen de vocals komen van de MC mag ik aannemenwrote:Op Tremble Tracks welwrote:dp heeft zelfs nog geen solo's
Zijn ook zeker solo's als ik het goed heb, MC Jeff doet alleen de vocals.wrote:En Keep it Bouncing/Warriors Redemption kun je op zich ook wel solos noemen, alleen de vocals komen van de MC mag ik aannemenwrote:Op Tremble Tracks welwrote:dp heeft zelfs nog geen solo's
Twitter berichten:
wrote:I have changed my name into 2sideznl soon more info About That.
(Over Normandland)wrote:@djpulsenl Ik krijg toch steeds weer kippvenvel als ik die plaat hoor. Daar moet toch echt eens wat me gaan gebeuren.
wrote:@Rik_fsc ja komt goed....
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Q-dance twitter:
geen wildstylez in die broadcast
RoflThis Saturday the livesets of #Qountdown2010 will be broadcast at Q-dance Radio! Check the timetable here: http://bit.ly/eQ7zCD