Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!

geen idee wat hier uit gaan komen maar toch wel benieuwd naar deze plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
modernization schreef:
djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!

geen idee wat hier uit gaan komen maar toch wel benieuwd naar deze plaat :)

Ja ik ook wel. Vind Coone wel grappige plaatjes maken. En B-Front, tja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

...Tomorrowland vanaf dit jaar 3 dagen gaat duren?

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg vet dat het nu 3 dagen duurt :)
zeker een optie dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
...Tomorrowland vanaf dit jaar 3 dagen gaat duren?


Heeeeerlijk gwn! :D
Altijd een zekerheid, 2 dagen feesten, en nu worden het gwn 3 dagen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Kold Konexion:
Citaat:
This sunday i'll do a set @DJLuna1 presents Minus is More.. @Q_dance radio tune in at 20.00u @minusismore
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Twitter Kold Konexion:
Citaat:
This sunday i'll do a set @DJLuna1 presents Minus is More.. @Q_dance radio tune in at 20.00u @minusismore

Oeh lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nice, Minus is More! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kold Konexion, leeft die ook nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Waar heb je For The Girls gehoord?


Bij Freaky boven in Bob z'n studio toen k weer wat platen ging halen vorige week. Zal wel niet zo heel lang duren voordat ie op feesten wordt gedraaid. Zijn op het DP album aan t wachten, maar ik geloof dat dat niet zo heel lang meer duurt. Die 2 tracks samen zijn gewoon af iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Waar heb je For The Girls gehoord?


Bij Freaky boven in Bob z'n studio toen k weer wat platen ging halen vorige week. Zal wel niet zo heel lang duren voordat ie op feesten wordt gedraaid. Zijn op het DP album aan t wachten, maar ik geloof dat dat niet zo heel lang meer duurt. Die 2 tracks samen zijn gewoon af iig.


Vet dat die zo gastvrij is.

Kijk enorm uit naar DP z'n album, altijd een zwak voor die gast z'n producties gehad dus verwacht er veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
Dakpan schreef:
Waar heb je For The Girls gehoord?


Bij Freaky boven in Bob z'n studio toen k weer wat platen ging halen vorige week. Zal wel niet zo heel lang duren voordat ie op feesten wordt gedraaid. Zijn op het DP album aan t wachten, maar ik geloof dat dat niet zo heel lang meer duurt. Die 2 tracks samen zijn gewoon af iig.


Vet dat die zo gastvrij is.

Kijk enorm uit naar DP z'n album, altijd een zwak voor die gast z'n producties gehad dus verwacht er veel van.


DPs album word echt te geniaal : :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Pukn solo platen zijn altijd dik in orde als je het mij vraagt. Die vorige combi met B-Front ook erg geslaagd. Dat, plus de Waverider remix van Intoxication, Blue Horizon en nog wat aangekondigde collabs zegt mij wel genoeg als ik het zo mag zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:46 
 

Khadber schreef:
Digital Pukn solo platen zijn altijd dik in orde als je het mij vraagt. Die vorige combi met B-Front ook erg geslaagd. Dat, plus de Waverider remix van Intoxication, Blue Horizon en nog wat aangekondigde collabs zegt mij wel genoeg als ik het zo mag zien.

DP heeft nog niet veel solo's, erg jammer wil eigenlijk wel eens zijn echte stijltje horen inplaats vn al die samenwerkingen, niet dat die slecht zijn maar zie liever wat meer solo's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Twitter Geck-O

Citaat:
geckoNL Rik van Dam / Geck-o
Finished a new Oldskool Remix... almost too energetic, breaking it down with some scratching and breakbeats ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dp heeft zelfs nog geen solo's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Khadber schreef:
Digital Pukn solo platen zijn altijd dik in orde als je het mij vraagt. Die vorige combi met B-Front ook erg geslaagd. Dat, plus de Waverider remix van Intoxication, Blue Horizon en nog wat aangekondigde collabs zegt mij wel genoeg als ik het zo mag zien.

DP heeft nog niet veel solo's, erg jammer wil eigenlijk wel eens zijn echte stijltje horen inplaats vn al die samenwerkingen, niet dat die slecht zijn maar zie liever wat meer solo's :D

Luister naar Keep it Bouncing en Warriors Redemption, dat is waarschijnlijk zijn stijltje. :) Maar natuurlijk is die erg goed terug te vinden in zijn collabs, hij maakt geen tracks met andere producers waar niets van zijn eigen stijl in terug zou komen. Dus als het tracks zullen zijn als Bringin' the Funk, Dark Symphony of Loose Control ben ik dik tevreden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dp heeft zelfs nog geen solo's :P

Jawel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dp heeft zelfs nog geen solo's :P


Op Tremble Tracks wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
p-stylez schreef:
dp heeft zelfs nog geen solo's :P


Op Tremble Tracks wel ;)

En Keep it Bouncing/Warriors Redemption kun je op zich ook wel solos noemen, alleen de vocals komen van de MC mag ik aannemen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
PNXRMX schreef:
p-stylez schreef:
dp heeft zelfs nog geen solo's :P


Op Tremble Tracks wel ;)

En Keep it Bouncing/Warriors Redemption kun je op zich ook wel solos noemen, alleen de vocals komen van de MC mag ik aannemen :slow:

oja die helemaal vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
PNXRMX schreef:
p-stylez schreef:
dp heeft zelfs nog geen solo's :P


Op Tremble Tracks wel ;)

En Keep it Bouncing/Warriors Redemption kun je op zich ook wel solos noemen, alleen de vocals komen van de MC mag ik aannemen :slow:

Zijn ook zeker solo's als ik het goed heb, MC Jeff doet alleen de vocals. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twitter berichten:

Pulse schreef:
I have changed my name into 2sideznl soon more info About That.


rik_fsc (ik) schreef:
@djpulsenl Ik krijg toch steeds weer kippvenvel als ik die plaat hoor. Daar moet toch echt eens wat me gaan gebeuren.

(Over Normandland)

Pulse schreef:
@Rik_fsc ja komt goed....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Q-dance twitter:

Citaat:
This Saturday the livesets of #Qountdown2010 will be broadcast at Q-dance Radio! Check the timetable here: http://bit.ly/eQ7zCD


Rofl xd geen wildstylez in die broadcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand de feestfabriek DVD al binnen. In de mail van vorige week met excuses stond afgelopen dinsdag.
Vorige  1 ... 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen