Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
wist je dat... er van de 4882 users 2435 die nog nooit een bericht geplaatst hebben :P


Volgens mij is Kswoosh er daar 1 van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
wootum schreef:
B-Front
Citaat:
Working on a cool co up :)

oeh erg benieuwd naar met wie dit keer :)

Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn :D


Begint 1 Maart he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxxer

marsiascout schreef:
The I's schreef:
wist je dat... er van de 4882 users 2435 die nog nooit een bericht geplaatst hebben :P


Volgens mij is Kswoosh er daar 1 van :P


Die plaatst ze niet, die spamt ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision @ Reverze 2011! :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)


Headhunterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)


Headhunterz?


Die denk ik ja... die heeft net 4 jaar lang dubsteb en breakcore gemaakt en gaat nu eindelijk weer hardstyle produceren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Berunda schreef:

Headhunterz?


Die denk ik ja... die heeft net 4 jaar lang dubsteb en breakcore gemaakt en gaat nu eindelijk weer hardstyle produceren :)


Was een binnenkoppertje (met zijn reputatie op dit forum), niet te veel achter zoeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Titatovenaar schreef:
Berunda schreef:

Headhunterz?


Die denk ik ja... die heeft net 4 jaar lang dubsteb en breakcore gemaakt en gaat nu eindelijk weer hardstyle produceren :)


Was een binnenkoppertje (met zijn reputatie op dit forum), niet te veel achter zoeken ;)


Het is eerder dat ie een bepaalde reputatie heeft bij sommige gebruikers. Staat voor de rest helemaal los van het forum hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, want ik deel die mening niet namelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:

Het is eerder dat ie een bepaalde reputatie heeft bij sommige gebruikers. Staat voor de rest helemaal los van het forum hoor :thumbup:


Klopt, dat bedoelde ik ook. Ben het er trouwens ook niet mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Het is eerder dat ie een bepaalde reputatie heeft bij sommige gebruikers. Staat voor de rest helemaal los van het forum hoor :thumbup:

De mening van sommigen schijnt de laatste tijd iets de boventoon te hebben. Kan, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoe bedoel je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ sucks jwz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)


High Voltage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)


High Voltage?


Nagoom zou vet zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:43 
 

PNXRMX schreef:
wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)


High Voltage?

Drokz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
]The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)

Citaat:
Nagoom zou vet zijn :woot:

Ik dacht juist hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

euuhh... Dana misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Coone
Citaat:
Second collaboration confirmed, I'm heading to Norway!!!....DA TWEEKAZ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Roebén schreef:
Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn :D


Begint 1 Maart he ;)

Nee die is al bezig , gisteren was de collab met zatox ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:43 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
wootum schreef:
]The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)

Citaat:
Nagoom zou vet zijn :woot:

Ik dacht juist hetzelfde :)


Die is zover ik weet echt helemaal gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
freddyadu8 schreef:
Roebén schreef:
Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn :D


Begint 1 Maart he ;)

Nee die is al bezig , gisteren was de collab met zatox ;)


Als ie t nu maar niet zo heeft gefixt dat zatox e.d. het grootste gedeelte van de tracks uitwerken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)


High Voltage?

Dacht ik ook aan :)
Vorige  1 ... 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen