Volgens mij is Kswoosh er daar 1 vanwrote:wist je dat... er van de 4882 users 2435 die nog nooit een bericht geplaatst hebben
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Met coone voor z'n album, dat zou wat zijnwrote:oeh erg benieuwd naar met wie dit keerwrote:B-FrontWorking on a cool co up
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Begint 1 Maart hewrote: Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Die plaatst ze niet, die spamt zewrote:Volgens mij is Kswoosh er daar 1 vanwrote:wist je dat... er van de 4882 users 2435 die nog nooit een bericht geplaatst hebben
Headhunterz?wrote: The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle
Die denk ik ja... die heeft net 4 jaar lang dubsteb en breakcore gemaakt en gaat nu eindelijk weer hardstyle producerenwrote:Headhunterz?wrote: The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle
Was een binnenkoppertje (met zijn reputatie op dit forum), niet te veel achter zoekenwrote:Die denk ik ja... die heeft net 4 jaar lang dubsteb en breakcore gemaakt en gaat nu eindelijk weer hardstyle producerenwrote:
Headhunterz?
Het is eerder dat ie een bepaalde reputatie heeft bij sommige gebruikers. Staat voor de rest helemaal los van het forum hoorwrote:Was een binnenkoppertje (met zijn reputatie op dit forum), niet te veel achter zoekenwrote:Die denk ik ja... die heeft net 4 jaar lang dubsteb en breakcore gemaakt en gaat nu eindelijk weer hardstyle producerenwrote:
Headhunterz?
Inderdaad, want ik deel die mening niet namelijk 
Klopt, dat bedoelde ik ook. Ben het er trouwens ook niet mee eenswrote:
Het is eerder dat ie een bepaalde reputatie heeft bij sommige gebruikers. Staat voor de rest helemaal los van het forum hoor
De mening van sommigen schijnt de laatste tijd iets de boventoon te hebben. Kan, maar goed.wrote: Het is eerder dat ie een bepaalde reputatie heeft bij sommige gebruikers. Staat voor de rest helemaal los van het forum hoor
High Voltage?wrote:The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle
Nagoom zou vet zijnwrote:High Voltage?wrote:The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle
Last edited by wootum on , edited 2 times in total.
-
A
Drokzwrote:High Voltage?wrote:The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:]The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle
Ik dacht juist hetzelfdeNagoom zou vet zijn
Coone
Second collaboration confirmed, I'm heading to Norway!!!....DA TWEEKAZ!
Nee die is al bezig , gisteren was de collab met zatoxwrote:Begint 1 Maart hewrote: Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Die is zover ik weet echt helemaal gestopt.wrote:wrote:]The Visionow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyleIk dacht juist hetzelfdeNagoom zou vet zijn
Als ie t nu maar niet zo heeft gefixt dat zatox e.d. het grootste gedeelte van de tracks uitwerkenwrote:Nee die is al bezig , gisteren was de collab met zatoxwrote:Begint 1 Maart hewrote: Met coone voor z'n album, dat zou wat zijn