Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jor-D schreef:
The I's schreef:
Livesetje van Drokz vs Akira? :P


Wut? :P

Dikke terror BAM :lol:


Terror kan je toch geen muziek meer noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee dat ben ik met je eens maar jij zei
Jor-D schreef:
keihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:

Terror kan je toch geen muziek meer noemen :P

nope ben ik met je eens :lol: maarja er zijn mensen die het mooi vinden net zoals speedcore >.< snap niet wat er aan is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 04:00 
 

roberttt schreef:
Jor-D schreef:

Terror kan je toch geen muziek meer noemen :P

nope ben ik met je eens :lol: maarja er zijn mensen die het mooi vinden net zoals speedcore >.< snap niet wat er aan is. :lol:

Terror kan ik af en toe nog wel waarderen maar dan ben ik ook niet in de meest vrolijke bui :woot:
Ben benieuwt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 04:24 
 

A2 Album komt in maart volgens Randy, Substream en Realization of a Dream laten nog op zich wachten omdat de remixes nog niet klaar zijn volgens Alphaverb ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wist je dat de Hardtraxx Community Session van aanstaande woensdag keihard wordt? ^^

Donkey Rollers :worship:
B-Front :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat ik binnenkort misschien te horen ben op Fresh Fm ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
Dat ik binnenkort misschien te horen ben op Fresh Fm ;)

Goed bezig C! Hoe heb je dat kunnen regelen dan? En hopelijk wel een portie hardstyle toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 11:37 
 
Hardtraxxer

Wist je dat Coone bezig is met een album?

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
C-Mind schreef:
Dat ik binnenkort misschien te horen ben op Fresh Fm ;)

Goed bezig C! Hoe heb je dat kunnen regelen dan? En hopelijk wel een portie hardstyle toch :)

Ken daar een paar mensen,en we hadden het er zo over :P
en ja een portie hardstyle ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dat is snel met Coone zijn album, iets langer dan een maand nog maar haah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar het album van Coone en of hij ook weer wat tracks zoals Eartquake, Name of my DJ enz. heeft gemaakt.

@C-Mind
Vet om te horen man! hoop echt voor je dat het lukt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Erg benieuwd naar het album van Coone en of hij ook weer wat tracks zoals Earthquake, Name of my DJ enz. heeft gemaakt.

@C-Mind
Vet om te horen man! hoop echt voor je dat het lukt :thumbup:

Earthquake :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel geinig om dat project te volgen. Vind m een best sympathieke gozer eigenlijk, jammer dat z'n muziek zo kut is >.< Wie weet dat hij me weet te verassen maar ben bang dat dit album niet mijn kopje thee wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Coone draaide op Reverze gisteren weer een set waarvan ik spontaan moest kotsen en diarreeen en overgeven maar zijn tracks zijn wel leuk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben totaal geen fan van de coone sounds. Als hij zn tracks nu gaat afraffelen zal ik het wel helemaal niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:34 
 
Hardtraxxer

Als het platen zijn zoals in de aard van Earthquake, hoor je mij niet klagen. Ik hoop maar dat het GEEN platen zijn zoals Million Miles, dat vond ik echt bagger :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Liever doet hij 1 jaar over het album en steekt hij wat aandacht in creativiteit, dan dat hij alles snel snel snel moet doen en we allemaal van die geforceerde 13 in een dozijn plaatjes krijgen. Ach wat zeur ik, ben toch geen fan van Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Liever doet hij 1 jaar over het album en steekt hij wat aandacht in creativiteit, dan dat hij alles snel snel snel moet doen en we allemaal van die geforceerde 13 in een dozijn plaatjes krijgen. Ach wat zeur ik, ben toch geen fan van Coone.

Al geef je m 5 jaar dan gaat er nog niks leuks bij uit de bus komen. Zijn stijl is gewoon niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja ik weet t, maar het ging mij erom dat ik niet snap waarom iemand tegen de klok gaat produceren, daarmee bereik je toch niets... Juist in de tijd waarin iedereen snakt naar vernieuwende dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Erg benieuwd naar het album van Coone en of hij ook weer wat tracks zoals Eartquake, Name of my DJ enz. heeft gemaakt.

@C-Mind
Vet om te horen man! hoop echt voor je dat het lukt :thumbup:

hoop het ook :P

mix is al wel af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zn nummers van de laatste tijd vind ik ook echt niks, hoop dat er nummers op komen als Earthquake en Fuck Your Request :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we hopen op iets moois ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja ik weet t, maar het ging mij erom dat ik niet snap waarom iemand tegen de klok gaat produceren, daarmee bereik je toch niets... Juist in de tijd waarin iedereen snakt naar vernieuwende dingen.

Iedereen = wij mensen op het forum? Wij zijn een te kleine groep dan, de rest zal t geen fuck uitmaken of ie nou vernieuwend doet of nummers volgens oud recept produceert. Coone heeft inmiddels een eigen stijl gevonden die blijkbaar goed aanslaat bij het grote publiek dus op die fiets zal ie wel doorgaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 13:30 
 
Artiest

Album Coone = 1 dikke faal.

Een album moet je zelf toch het gevoel hebben te moeten maken. Dit is gewoon een uitdaging, nu krijg je denk ik veel inspiratieloze nummers. Grappig idee, leuk concept, leuk om te volgen voor de community, maar wat een mega faal van Coone.
Vorige  1 ... 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen