Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
roberttt wrote:
Jor-D wrote:
The I's wrote:Livesetje van Drokz vs Akira? :P
Wut? :P
Dikke terror BAM :lol:
Terror kan je toch geen muziek meer noemen :P
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Nee dat ben ik met je eens maar jij zei
Jor-D wrote:keihard
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jor-D wrote:
nope ben ik met je eens :lol: maarja er zijn mensen die het mooi vinden net zoals speedcore >.< snap niet wat er aan is. :lol:
M
roberttt wrote:
Jor-D wrote:
nope ben ik met je eens :lol: maarja er zijn mensen die het mooi vinden net zoals speedcore >.< snap niet wat er aan is. :lol:
Terror kan ik af en toe nog wel waarderen maar dan ben ik ook niet in de meest vrolijke bui :woot:
Ben benieuwt ^^
S
A2 Album komt in maart volgens Randy, Substream en Realization of a Dream laten nog op zich wachten omdat de remixes nog niet klaar zijn volgens Alphaverb ;).
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:Wist je dat de Hardtraxx Community Session van aanstaande woensdag keihard wordt? ^^
Donkey Rollers :worship:
B-Front :yay:
Donateur
last seen Mar 2026
Dat ik binnenkort misschien te horen ben op Fresh Fm ;)
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
C-Mind wrote:Dat ik binnenkort misschien te horen ben op Fresh Fm ;)
Goed bezig C! Hoe heb je dat kunnen regelen dan? En hopelijk wel een portie hardstyle toch :)
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Wist je dat Coone bezig is met een album?

View on YouTube
Donateur
last seen Mar 2026
Hoeksemad wrote:
C-Mind wrote:Dat ik binnenkort misschien te horen ben op Fresh Fm ;)
Goed bezig C! Hoe heb je dat kunnen regelen dan? En hopelijk wel een portie hardstyle toch :)
Ken daar een paar mensen,en we hadden het er zo over :P
en ja een portie hardstyle ja ;)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zo dat is snel met Coone zijn album, iets langer dan een maand nog maar haah :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Erg benieuwd naar het album van Coone en of hij ook weer wat tracks zoals Eartquake, Name of my DJ enz. heeft gemaakt.

@C-Mind
Vet om te horen man! hoop echt voor je dat het lukt :thumbup:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Oxbow wrote:Erg benieuwd naar het album van Coone en of hij ook weer wat tracks zoals Earthquake, Name of my DJ enz. heeft gemaakt.

@C-Mind
Earthquake :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wel geinig om dat project te volgen. Vind m een best sympathieke gozer eigenlijk, jammer dat z'n muziek zo kut is >.< Wie weet dat hij me weet te verassen maar ben bang dat dit album niet mijn kopje thee wordt.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Coone draaide op Reverze gisteren weer een set waarvan ik spontaan moest kotsen en diarreeen en overgeven maar zijn tracks zijn wel leuk ja.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Ben totaal geen fan van de coone sounds. Als hij zn tracks nu gaat afraffelen zal ik het wel helemaal niks vinden.
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Als het platen zijn zoals in de aard van Earthquake, hoor je mij niet klagen. Ik hoop maar dat het GEEN platen zijn zoals Million Miles, dat vond ik echt bagger :/ .
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Liever doet hij 1 jaar over het album en steekt hij wat aandacht in creativiteit, dan dat hij alles snel snel snel moet doen en we allemaal van die geforceerde 13 in een dozijn plaatjes krijgen. Ach wat zeur ik, ben toch geen fan van Coone.
Donateur
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Liever doet hij 1 jaar over het album en steekt hij wat aandacht in creativiteit, dan dat hij alles snel snel snel moet doen en we allemaal van die geforceerde 13 in een dozijn plaatjes krijgen. Ach wat zeur ik, ben toch geen fan van Coone.
Al geef je m 5 jaar dan gaat er nog niks leuks bij uit de bus komen. Zijn stijl is gewoon niks.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja ik weet t, maar het ging mij erom dat ik niet snap waarom iemand tegen de klok gaat produceren, daarmee bereik je toch niets... Juist in de tijd waarin iedereen snakt naar vernieuwende dingen.
Donateur
last seen Mar 2026
Oxbow wrote:Erg benieuwd naar het album van Coone en of hij ook weer wat tracks zoals Eartquake, Name of my DJ enz. heeft gemaakt.

@C-Mind
hoop het ook :P

mix is al wel af :thumbup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Zn nummers van de laatste tijd vind ik ook echt niks, hoop dat er nummers op komen als Earthquake en Fuck Your Request :worship:
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Laten we hopen op iets moois ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Ja ik weet t, maar het ging mij erom dat ik niet snap waarom iemand tegen de klok gaat produceren, daarmee bereik je toch niets... Juist in de tijd waarin iedereen snakt naar vernieuwende dingen.
Iedereen = wij mensen op het forum? Wij zijn een te kleine groep dan, de rest zal t geen fuck uitmaken of ie nou vernieuwend doet of nummers volgens oud recept produceert. Coone heeft inmiddels een eigen stijl gevonden die blijkbaar goed aanslaat bij het grote publiek dus op die fiets zal ie wel doorgaan...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Album Coone = 1 dikke faal.

Een album moet je zelf toch het gevoel hebben te moeten maken. Dit is gewoon een uitdaging, nu krijg je denk ik veel inspiratieloze nummers. Grappig idee, leuk concept, leuk om te volgen voor de community, maar wat een mega faal van Coone.