Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:10 
 
Hardtraxx Newbie

Festuca schreef:
Ik nu live draai @ http://www.razorfm.nl



Mensen kunnen ook naar mij luisteren @ http://www.radiodeltainternationaal.nl

The Element Of The Harder Styles will shake the earth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is geen adverteer topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:57 
 
Artiest

Nooit geweten dat Zatox' platen op de radio kwamen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RT @DJZatox @djrandofficial next week ? We start? - Next week is a good idea man ;) Let's make another bomb!!

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
RT @DJZatox @djrandofficial next week ? We start? - Next week is a good idea man ;) Let's make another bomb!!

:cool:

erg vet...hopelijk nog beter dan Indoctrination :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:14 
 

JefQ schreef:
RT @DJZatox @djrandofficial next week ? We start? - Next week is a good idea man ;) Let's make another bomb!!

:cool:

nieuwsschierig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh shit, nog een Zatox & Ran-D! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Oh shit, nog een Zatox & Ran-D! :woot:

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat wordt weer genieten denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:07 
 

wootum schreef:
Fear FM
Citaat:
We have some cool news to tell you. Working on the last pieces to get the #2dangerousshow back online. We are almost there!

:yay:

dan hebben ze 2 dikke shows: COTHS en 2D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...er een fout staat op de hard bass cd. er staat namelijk Headhunterz - rockin' ur mind ipv D-block & S-te-fan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
...er een fout staat op de hard bass cd. er staat namelijk Headhunterz - rockin' ur mind ipv D-block & S-te-fan. :P

Waar zie jij dat staan dan, bij mij staat er gewoon D-Block & S-Te-Fan hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
oostzaner schreef:
...er een fout staat op de hard bass cd. er staat namelijk Headhunterz - rockin' ur mind ipv D-block & S-te-fan. :P

Waar zie jij dat staan dan, bij mij staat er gewoon D-Block & S-Te-Fan hoor?


Bij mij staat er ook geen Chris One - Psycho maar Max Enforcer - Submarin :p

http://yfrog.com/gzgxyhdj
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet als je kijkt bij msn en die neemt het over van WMP. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh, ik dacht op de CD hoes zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je veranderen bij eigenschappen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:06 
 
Donateur

Antraxus schreef:
Festuca schreef:
Ik nu live draai @ http://www.razorfm.nl


Je draait Scrap Attack :/

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat de Hardtraxx Community Session van aanstaande woensdag keihard wordt? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gokje: Kodex, Thera, Jack of Sound of iemand anders :P Haha ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wist je dat de Hardtraxx Community Session van aanstaande woensdag keihard wordt? ^^

Oeeeee, curious ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Livesetje van Drokz vs Akira? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Livesetje van Drokz vs Akira? :P


Wut? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Drokz vs Akira :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
The I's schreef:
Livesetje van Drokz vs Akira? :P


Wut? :P

Dikke terror BAM :lol:
Vorige  1 ... 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen