Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Auditory Nerve me heel veel doet denken aan Cherry moon traxx - acid dream (the prophet rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
wij (Early Hours) vanaf de tweede week van maart gaan uitbreiden van 2 naar 3 uur. :thumbsup:
Naast de huidige residents Crysonic, DP, Silvio Aquila, Ruff J. en DJ Schizo verwelkomen wij nu ook:
K-Cin, Hardman, Noordz en Dj Practice.

K-Cin zal om de 3 weken gaan draaien, in plaats van Crysonic, die straks om de vier weken gaat draaien.
:thumbup:

Dus elke zondag straks 3 uur lang de lekkerste early hardstyle :D


:thumbsup: Om 5 uur beginnen of door tot 9 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.theprophet.nl/

Nieuwe site The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
http://www.theprophet.nl/

Nieuwe site The Prophet.


heel mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, die 'Godfather' foto's van The Prophet, op zijn troon :P Beetje zelfspot is prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Style schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Zeer benieuwd naar hun CD, ik vind hun sound de laatste tijd echt geniaal worden! Lekker veel drive en simpele maar krachtige melodien. Pompende basslines en goeie vocals! Interested :)


Was jij niet diegene die zei dat Dial T for TNT geen hardstyle was? of haal ik je nu met iemand anders door de war?

Nee dawasiknie! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
http://www.theprophet.nl/

Nieuwe site The Prophet.

Het duurde een tijdje maar dan heb je ook wat. :P
Die foto in die stoel. :lol: De oude koning. :worship: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
http://www.theprophet.nl/

Nieuwe site The Prophet.


Zeker nette site!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:01 
 

wel erg vet ja!
allen ziet die achtergrond linksboven er zo raar uit, ipv een kussen meer uitsteeksels fzo xd
wat een foute foto btw:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook zo'n mooiboy foto! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:12 
 
Artiest

Ik zag eerst alleen de achtergrond, ik dacht dat mensen hier geintje uithaalde en een site van Auping hier neer hadden gezet ofzo >.<
Vind het niet bij The Prophet passen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wel erg vet ja!
allen ziet die achtergrond linksboven er zo raar uit, ipv een kussen meer uitsteeksels fzo xd
wat een foute foto btw:
Afbeelding


Proppy kan zo in L'Homo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Zeer benieuwd naar hun CD, ik vind hun sound de laatste tijd echt geniaal worden! Lekker veel drive en simpele maar krachtige melodien. Pompende basslines en goeie vocals! Interested :)

EENS :) Tactical Narcotic Team :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Site van The Prophet vind ik inhoudelijk maar niets, er staan alleen wat nieuwsberichtjes op en verder staat de hele website vol met links naar andere website's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Lyst schreef:
wij (Early Hours) vanaf de tweede week van maart gaan uitbreiden van 2 naar 3 uur. :thumbsup:
Naast de huidige residents Crysonic, DP, Silvio Aquila, Ruff J. en DJ Schizo verwelkomen wij nu ook:
K-Cin, Hardman, Noordz en Dj Practice.

K-Cin zal om de 3 weken gaan draaien, in plaats van Crysonic, die straks om de vier weken gaat draaien.
:thumbup:

Dus elke zondag straks 3 uur lang de lekkerste early hardstyle :D


:thumbsup: Om 5 uur beginnen of door tot 9 uur?

Van 5 tot 8 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Site van The Prophet vind ik inhoudelijk maar niets, er staan alleen wat nieuwsberichtjes op en verder staat de hele website vol met links naar andere website's.


Hebben zoveel sites..

(nieuwe tracks trouwens op zn soundcloud)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het wordt er niet overzichtelijker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fear FM
Citaat:
We have some cool news to tell you. Working on the last pieces to get the #2dangerousshow back online. We are almost there!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Barry,

Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.

Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)

Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.

Hoe werkt het?
- Log in op www.dance-tunes.com
- Klik bovenin op je naam en dan ‘special code’
- Voer deze code in:XXXXXXXXXX (geen spaties mee kopiëren)

..en je tegoed is opgewaardeerd met 5 credits. Heb je meerdere DVD’s besteld? Dan krijg je deze mail ook een aantal keer. Wel met verschillende codes, dus je kunt dan meerdere keren opwaarderen.

Ik hoop dat wij hiermee de zure smaak van het lange wachten een beetje weg kunnen nemen en dat je snel kunt nagenieten van ons jubileumfeestje op DVD.

Alvast een top weekend toegewenst, maak er wat leuks van.

Groeten, Ibo
Q-dance
______________
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Beste Barry,

Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.

Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)

Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.

Hoe werkt het?
- Log in op http://www.dance-tunes.com
- Klik bovenin op je naam en dan ‘special code’
- Voer deze code in:XXXXXXXXXX (geen spaties mee kopiëren)

..en je tegoed is opgewaardeerd met 5 credits. Heb je meerdere DVD’s besteld? Dan krijg je deze mail ook een aantal keer. Wel met verschillende codes, dus je kunt dan meerdere keren opwaarderen.

Ik hoop dat wij hiermee de zure smaak van het lange wachten een beetje weg kunnen nemen en dat je snel kunt nagenieten van ons jubileumfeestje op DVD.

Alvast een top weekend toegewenst, maak er wat leuks van.

Groeten, Ibo
Q-dance
______________


toch wel netjes dat je nog iets erbij krijgt van ze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik nu live draai @ www.razorfm.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Beste Barry,

enz


Ook gekregen, toch wel netjes. Maar ze hadden eerder wel kunnen reageren ipv negeren.. Maargoed, hopen dat hij binnenkort wel hier thuis ligt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Kepro schreef:
Beste Barry,

enz


Ook gekregen, toch wel netjes. Maar ze hadden eerder wel kunnen reageren ipv negeren.. Maargoed, hopen dat hij binnenkort wel hier thuis ligt..


Mosterd na de maaltijd inderdaad, dit wisten ze allang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ik nu live draai @ http://www.razorfm.nl


Je draait Scrap Attack :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Antraxus schreef:
Festuca schreef:
Ik nu live draai @ http://www.razorfm.nl


Je draait Scrap Attack :/


Crap Attack xd
Vorige  1 ... 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen