Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:39 
 
Artiest

Lol nu zelfs al zulke acties voor een preview >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 07:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pommer schreef:
wel een beroerde TL zeg, waarom geen Dial T for TnT :/ het enige wat me nog van Technoboy kan boeien de laatste tijd
en dan ook nog eens hardstyle dictionary erop zetten (wat zogenaamd een grap was) >.<

Dus? Als TBY hem in zijn bundel wil doen, wat is het probleem dan? Je bent toch niet verplicht tot aanschaf?

En Dail T For TNT zal hoogstwaarschijnlijk pas op dat TNT album te zien zijn. Dat duurt nog even, dus is het ook niet gek dat hij niet met zo'n bundeltje meekomt toch?


Zucht.

Gewoon een zaad tl. Deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 09:18 
 
Artiest

Berunda schreef:


volgens mij probeert zij op 0:47 ons iets duidelijk te maken ... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Berunda schreef:


volgens mij probeert zij op 0:47 ons iets duidelijk te maken ... :innocent:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dus? Als TBY hem in zijn bundel wil doen, wat is het probleem dan? Je bent toch niet verplicht tot aanschaf?


Dan moeten we dat dus ook denken als opeens elke artiest bouttracks zou gaan maken, dat het niet erg is omdat we niet verplicht zijn tot aanschaf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:43 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Khadber schreef:
Dus? Als TBY hem in zijn bundel wil doen, wat is het probleem dan? Je bent toch niet verplicht tot aanschaf?


Dan moeten we dat dus ook denken als opeens elke artiest bouttracks zou gaan maken, dat het niet erg is omdat we niet verplicht zijn tot aanschaf..


En wat als de artiest er zelf tevreden mee is? Ik zou zeggen, try it yourself als je denkt te weten hoe het hoort te klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Chris One: The new track is called "imaginary friend" !! preview?! maybe if I get 500 followers I'll think about it... ehehehe

oeh erg benieuwd naar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmm, zag het ook net. Niet echt mijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou zo bij digital age passen dat nr, alleen wat beter uitwerken. Maar ik vind het niet slecht! Climax is wel lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ

kvind juist wel vet klinken eigenlijk :) ...eens wat anders :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe me een beetje denken aan Noisemaker met wat Elektro-invloeden. Erg vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat van Zatox klinkt erg goed vind ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik krijg net een mailtje van Cloud 9 Music dat de dvd van Qlimax te bestellen is, maar dat was ie toch al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ik krijg net een mailtje van Cloud 9 Music dat de dvd van Qlimax te bestellen is, maar dat was ie toch al?


Ja al een tijdje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:28 
 
Artiest



Zit ook stukje van nieuwe plaat in, maar vond het toch meer iets voor wist je dat. Update uit Da tweekaz studio :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat van Zatox klinkt erg goed vind ik ^^


Ik vind totaal niks :thumbdown:
Zowiezo spreekt zatox mij niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe experimentele Zatox track is echt dodelijk saai :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind die vocalen van de experimentele track wel lekker, maar niet heel speciaal. en god ik erger em altijd kappot aan die zonnebrillen van da tweekaz doe eens normaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die experimentele zatox track is al 100x beter dan die standaard meuk wat hij vandaag de dag maakt, alleen zijn de lyrics een beetje vreemd. Het idee van die daft punk achtige vocals is wel vet en ook wel redelijk goed uitgewerkt uitgaande van deze vocals, maar het kan zoveel vetter zijn met andere vocals. En die synth in de climax is een beetje te simpel, maak dat wat complexer en hij heeft een fijne track staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Die experimentele zatox track is al 100x beter dan die standaard meuk wat hij vandaag de dag maakt, alleen zijn de lyrics een beetje vreemd. Het idee van die daft punk achtige vocals is wel vet en ook wel redelijk goed uitgewerkt uitgaande van deze vocals, maar het kan zoveel vetter zijn met andere vocals. En die synth in de climax is een beetje te simpel, maak dat wat complexer en hij heeft een fijne track staan ^^


Kan me hier wel in vinden :) Ookal vind ik z'n tracks vandaag de dag ook nog altijd wel vet met als uitschieter The Future :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
DJLuna1
I uploaded a YouTube video -- Preview Luna Bring that shit back 2011 refix http://youtu.be/rK_XbahHq6Q?a
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Citaat:
DJLuna1
I uploaded a YouTube video -- Preview Luna Bring that shit back 2011 refix http://youtu.be/rK_XbahHq6Q?a


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:45 
 
Artiest

heb die maar ff hier neer gezet:

nieuwe-tracks-hs/luna-bring-that-shit-back-2011-refix-t13689.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ


Klinkt teveel als Give It Up van NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ


Klinkt teveel als Give It Up van NC

Ik vind hem lekker ;)
Vorige  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen