Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:59 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ


Klinkt teveel als Give It Up van NC


en daarvoor had je de Showtek rmx van The Bottle... dus jah het lijkt weer op elkaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die outro is ook van Back To The Oldskool van Zany en hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:30 
 
Artiest

Klinkt als een hele sterke plaat van Zatox, vocals vet erbij gewerkt, fijne skijf hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:32 
 
Hardtraxxer

TiLLT! Black exist?

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijkbaar... vind nummers als Psycho en Killshot ook wel van een buitencategorie wat betreft harde hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:36 
 
Artiest

Weet ik niet, ik vind dat als je kijkt naar het kunnen van Beholder hij er op Black ook wel wat bij kunt doen.
Maar goed, je hebt hard en je hebt Psycho >.<
Psycho is pure moord, elke keer als ik op repeat druk sterft er een kind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Psycho is pure moord, elke keer als ik op repeat druk sterft er een kind.

Haha, wat een quote! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ


Die reactie er onder ook:

Not Bad at all Zatox ! But you should try to make some Dubstyle, you should use the same kick as in Zatox - Irreplacable , and make a banging Dubstyle track ! I'm sure you would be great in producing Dubstyle ! Maybe you could do a Collab with Pavelow !
Greetings,
Darkmission.

hahahahaha teee fuckk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ


Klinkt teveel als Give It Up van NC

Waardeloze reactie weer. :/ En Sleepwalker lijkt zeker op Psycho?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Twitter DJ Zatox
Citaat:
I'm trying to do something new than usual HS. In this trak i Used Nikkita Vocals In a Daft Punk way ahahaahah . http://snd.sc/gl6JEZ


Klinkt heel erg lekker.
Vooral het Daft Punk sfeertje spreekt me aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiLLT Black, geniaal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tilt Black, wat moet ik daar nou weer van vinden.

Gold - Melo
Tilt- Normale hardstyle???
Black- Beuk werk?? 'raw'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel releases hebben ze, 10? En nu al 2 'sub'-labels erbij. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoeveel releases hebben ze, 10? En nu al 2 'sub'-labels erbij. :/


kan geen kwaad lijkt me, zo blijft t een gevarieerd label en weetje wat je ongeveer te wachtten staat :)
ben tot nu toe ook nog erg te spreken over Tillt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar toen Tillt opgericht werd zeiden ze dat er alleen Rauw en beukwerk op kwam. Dus snap ook niet waarom er nou Black bij moet komen. Want dan had daar bijvoorbeeld Drop 2 Your Knees/Recruit ook wel op gekunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

daar heb je een punt. ma t staat nog in de kinderschoentjes.. moge ook nog wel wat artiesten bijkomen vind ik.
hopelijk ook mean machine releases op tillt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
daar heb je een punt. ma t staat nog in de kinderschoentjes.. moge ook nog wel wat artiesten bijkomen vind ik.
hopelijk ook mean machine releases op tillt!


Agh, komt er misschien ruimte voor Solutio/I's/Arboza.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Agh, komt er misschien ruimte voor Solutio/I's/Arboza.


Sounds gooooood! de tijd zal t leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

twitter TBY:

Citaat:
First Match Remix Contest Winners: -Geck-o; LubriKuntz vs Hard Kitty; Wavetrip; Superboyz_Blunder. More info tomorrow on FB! Thanx everybody
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Geck-O, ben benieuwt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar toen Tillt opgericht werd zeiden ze dat er alleen Rauw en beukwerk op kwam. Dus snap ook niet waarom er nou Black bij moet komen. Want dan had daar bijvoorbeeld Drop 2 Your Knees/Recruit ook wel op gekunnen.

Dat is nooit gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Who cares, TiLLT Black gaat m'n favo label worden, staat al vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:19 
 
Artiest

Citaat:
Het label ‘TILLT!’ zal zich vooral richten op de rauwere kant van de Hardstyle maar daarnaast ook ruimte bieden voor talenten en experimenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Gefeliciteerd Geck-O, ben benieuwt :thumbsup:


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
twitter TBY:

Citaat:
First Match Remix Contest Winners: -Geck-o; LubriKuntz vs Hard Kitty; Wavetrip; Superboyz_Blunder. More info tomorrow on FB! Thanx everybody

:clap:
Vorige  1 ... 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen