Oh Tita heeft zijn bronnen altijd wel voor elkaar en is zeker niet het type dat continu poep loopt te spuien. Het was meer dat ik het niet verwachtte.wrote:Voor de mensen die Meneer Tita nog steeds niet voor 100% geloven:wrote: Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!
wrote: Just saw that an old track "Freeloader" I produced with 2 friends in '02 under our name Driftwood has over half a million Youtube views!! we're also in the video :-D
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Staat gewoon op discogs ook 
die nieuwe ivan carsten klinkt anders ook niet verkeerd, en die amazed op het laatste klinkt ook goed hoorwrote:Zou hem alleen maar willen voor Red little noisy thingwrote:Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!
Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Facebook Headhunterz:
Headhunterz
Hard Is The Message is finished. Major improvements on the mix and structure really gave the final touch to it. Who would like a making of?
Ik zou graag een preview zien ipv een making of.
Headhunterz
Hard Is The Message is finished. Major improvements on the mix and structure really gave the final touch to it. Who would like a making of?
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Bij een making off heb je ook vast wel samples van de track hoorwrote:Facebook Headhunterz:
Headhunterz
Ik zou graag willen zien hoe hij de hele track selecteert en op delete klikt

Haha.wrote:Ik zou graag willen zien hoe hij de hele track selecteert en op delete klikt![]()
Of dat hij zegt: "Geintje die track, dit is m'n nieuwe track." en dan een gruwelijk harde track opzetten.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Inderdaadwrote:Ik zou graag willen zien hoe hij de hele track selecteert en op delete klikt![]()
Chain Reaction
Totally amazed by a new track....Keep your ears open this weekend!!.
12 december al ooit geplaatst:wrote:Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!wrote:Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?
View on YouTube
En nee.. dat is geen grap!
wrote:Adaro (Hardstyle), Driftwood (Trance) en Thice Santoro (House)
http://www.thicesantoro.com/
http://djadaro.com/
http://www.driftwood.nl/
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Wist je dat q-dance weer wat info over Dominator Festival heeft vrijgegeven op hun site..
http://www.q-dance.nl/q/events/Dominato ... ages/12214
http://www.q-dance.nl/q/events/Dominato ... ages/12214
Mf Point of lento = een dj tool en die staat er op en ook HS Dictionary, wat een giller! En ik mis Dail T For TNT!wrote:Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!
Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)
Dat dus, hoe durf je ten eerste free releases op een cd te proppenwrote:Mf Point of lento = een dj tool en die staat er op en ook HS Dictionary, wat een giller! En ik mis Dail T For TNT!wrote:Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!
Waar maak je je druk om? TBY Essentials was de vorige keer gewoon een downloadbundel op internet.wrote:Dat dus, hoe durf je ten eerste free releases op een cd te proppenwrote:Mf Point of lento = een dj tool en die staat er op en ook HS Dictionary, wat een giller! En ik mis Dail T For TNT!wrote:Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!
wel een beroerde TL zeg, waarom geen Dial T for TnT
het enige wat me nog van Technoboy kan boeien de laatste tijd
en dan ook nog eens hardstyle dictionary erop zetten (wat zogenaamd een grap was)
en dan ook nog eens hardstyle dictionary erop zetten (wat zogenaamd een grap was)
Dus? Als TBY hem in zijn bundel wil doen, wat is het probleem dan? Je bent toch niet verplicht tot aanschaf?wrote:wel een beroerde TL zeg, waarom geen Dial T for TnThet enige wat me nog van Technoboy kan boeien de laatste tijd
En Dail T For TNT zal hoogstwaarschijnlijk pas op dat TNT album te zien zijn. Dat duurt nog even, dus is het ook niet gek dat hij niet met zo'n bundeltje meekomt toch?
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Het artiestenalbum van Digital Punk in mei uitkomt.
Bron: Max Enforcer tijdens interview op Hardbass
Bron: Max Enforcer tijdens interview op Hardbass
Was geweldig!wrote:View on YouTube
Ik vind het origineel van Get Hit alleen wel beter.
Echt kippevel als ik dat stukje terugkijk!wrote:View on YouTube
Held van de nachtwrote:View on YouTube
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Dat was heel team bluewrote:Held van de nachtwrote:View on YouTube
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Chris One: The new track is called "imaginary friend" !! preview?! maybe if I get 500 followers I'll think about it... ehehehe