Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Khadber schreef:
Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!


Voor de mensen die Meneer Tita nog steeds niet voor 100% geloven:

Adaro Thijs @ Facebook schreef:
Just saw that an old track "Freeloader" I produced with 2 friends in '02 under our name Driftwood has over half a million Youtube views!! we're also in the video :-D

Oh Tita heeft zijn bronnen altijd wel voor elkaar en is zeker niet het type dat continu poep loopt te spuien. Het was meer dat ik het niet verwachtte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxxer

Staat gewoon op discogs ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Franske schreef:
Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)


Zou hem alleen maar willen voor Red little noisy thing :love:


die nieuwe ivan carsten klinkt anders ook niet verkeerd, en die amazed op het laatste klinkt ook goed hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:42 
 
Hardtraxxer

Facebook Headhunterz:

Headhunterz
Hard Is The Message is finished. Major improvements on the mix and structure really gave the final touch to it. Who would like a making of?


Ik zou graag een preview zien ipv een making of.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

lunatix schreef:
Facebook Headhunterz:

Headhunterz
Hard Is The Message is finished. Major improvements on the mix and structure really gave the final touch to it. Who would like a making of?


Ik zou graag een preview zien ipv een making of.

Bij een making off heb je ook vast wel samples van de track hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou graag willen zien hoe hij de hele track selecteert en op delete klikt :thumbsup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zou graag willen zien hoe hij de hele track selecteert en op delete klikt :thumbsup: xd

Haha. :P
Of dat hij zegt: "Geintje die track, dit is m'n nieuwe track." en dan een gruwelijk harde track opzetten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik zou graag willen zien hoe hij de hele track selecteert en op delete klikt :thumbsup: xd

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chain Reaction
Citaat:
Totally amazed by a new track....Keep your ears open this weekend!!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!

Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!


12 december al ooit geplaatst:
Markos schreef:
Adaro (Hardstyle), Driftwood (Trance) en Thice Santoro (House)

http://www.thicesantoro.com/
http://djadaro.com/
http://www.driftwood.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:07 
 
Hardtraxxer

Wist je dat q-dance weer wat info over Dominator Festival heeft vrijgegeven op hun site..

http://www.q-dance.nl/q/events/Dominato ... ages/12214
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franske schreef:
Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)


Mf Point of lento = een dj tool en die staat er op en ook HS Dictionary, wat een giller! En ik mis Dail T For TNT! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Franske schreef:
Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)


Mf Point of lento = een dj tool en die staat er op en ook HS Dictionary, wat een giller! En ik mis Dail T For TNT! :thumbdown:


Dat dus, hoe durf je ten eerste free releases op een cd te proppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maximum schreef:
Franske schreef:
Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)


Mf Point of lento = een dj tool en die staat er op en ook HS Dictionary, wat een giller! En ik mis Dail T For TNT! :thumbdown:


Dat dus, hoe durf je ten eerste free releases op een cd te proppen

Waar maak je je druk om? TBY Essentials was de vorige keer gewoon een downloadbundel op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wel een beroerde TL zeg, waarom geen Dial T for TnT :/ het enige wat me nog van Technoboy kan boeien de laatste tijd
en dan ook nog eens hardstyle dictionary erop zetten (wat zogenaamd een grap was) >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wel een beroerde TL zeg, waarom geen Dial T for TnT :/ het enige wat me nog van Technoboy kan boeien de laatste tijd
en dan ook nog eens hardstyle dictionary erop zetten (wat zogenaamd een grap was) >.<

Dus? Als TBY hem in zijn bundel wil doen, wat is het probleem dan? Je bent toch niet verplicht tot aanschaf?

En Dail T For TNT zal hoogstwaarschijnlijk pas op dat TNT album te zien zijn. Dat duurt nog even, dus is het ook niet gek dat hij niet met zo'n bundeltje meekomt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:42 
 
Hardtraxxer

Het artiestenalbum van Digital Punk in mei uitkomt.

Bron: Max Enforcer tijdens interview op Hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Get Hit edit is echt dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:


Was geweldig!
Ik vind het origineel van Get Hit alleen wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Berunda schreef:

Echt kippevel als ik dat stukje terugkijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Berunda schreef:

Held van de nacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Berunda schreef:

Held van de nacht :worship:

Dat was heel team blue
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Crypsis :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:06 
 
Hardtraxxer

Chris One: The new track is called "imaginary friend" !! preview?! maybe if I get 500 followers I'll think about it... ehehehe
Vorige  1 ... 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen