Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was al bekend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

woeps, ik zag het te laat in het feest topic zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is en blijft voor mij nog steeds het vetste feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik ben het met Lyst eens. De platen die hij opnoemde zijn juist DE platen waar Raw-Hardstyle voor staat. En of het nou wel of niet je plaat is oke, dat staat er buiten. Zo is Neophobia ook z'n plaat, ook typisch Raw-Hardstyle. Alleen dat ik hem een van de mindere vind, is wat anders ;)


Duh. Skedoedelefloepskepurk legt mij woorden in de mond en dat moettie niet doen. Ik zeg alleen dat ik de stijl van The Beholder niet vet vind, niet dat het niet bij Loudness past. De stijl van Ran-D, B-Front, Zany, Crypsis etc staat me wel aan dus wat bazel je. Sorry Mods ik moet er gewoon effe op reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!

:oh: Had ik echt nooit verwacht!

Jeugdsentimenten :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Titatovenaar schreef:
Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!

:oh: Had ik echt nooit verwacht!

Jeugdsentimenten :D :worship:

Die heb ik grijs gedraaid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu word ik steeds meer fan van adaro, wat is die man goed zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Tel schreef:
Ik ben het met Lyst eens. De platen die hij opnoemde zijn juist DE platen waar Raw-Hardstyle voor staat. En of het nou wel of niet je plaat is oke, dat staat er buiten. Zo is Neophobia ook z'n plaat, ook typisch Raw-Hardstyle. Alleen dat ik hem een van de mindere vind, is wat anders ;)


Duh. Skedoedelefloepskepurk legt mij woorden in de mond en dat moettie niet doen. Ik zeg alleen dat ik de stijl van The Beholder niet vet vind, niet dat het niet bij Loudness past. De stijl van Ran-D, B-Front, Zany, Crypsis etc staat me wel aan dus wat bazel je. Sorry Mods ik moet er gewoon effe op reageren.

Dat zeg je idd, in onbegrijpelijke taal en met veel te weinig woorden, duidelijk zijn is zeker niet je sterkste kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow die Freeloader heb ik af en toe nog op staan! :thumbsup: Vet dat hij die gemaakt heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Freeloadert! :thumbup: Tijd voor een remix? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:46 
 

dj-rico01 schreef:
KickinAzz schreef:
Titatovenaar schreef:
Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!

:oh: Had ik echt nooit verwacht!

Jeugdsentimenten :D :worship:

Die heb ik grijs gedraaid :thumbsup:

hier nog een, wat een mooie herinnereingN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de timetable van reverze bekend is:

Main (Sportpaleis)

20.00 - 20.45 : Bestien
20.45 - 21.30 : Dr Phunk vs Royal S
21.30 - 22.15 : Demoniak vs Jones
22.15 - 23.00 : Davoodi
23.00 - 23.30 : Mark with a K Live
23.30 - 00.30 : Dr Rude
00.30 - 01.00 : Ambassador Inc Live
01.00 - 02.00 : D-Block & S-te-Fan
02.00 - 02.30 : Frontliner Live
02.30 - 03.15 : Reverze Flashback (Ruthless vs Lethal MG vs Q-IC)
03.15 - 04.00 : Psyko Punkz
04.00 - 04.30 : Noisecontrollers Live
04.30 - 05.30 : Zatox
05.30 - 06.00 : Evil Activities Live
06.00 - 07.00 : Partyraiser

Hosted by MC Chucky & MC Villain

Lotto Arena

20.00 - 21.00 : Abyss & Judge
21.00 - 22.00 : The Vision
22.00 - 22.30 : Da Tweekaz Live
22.30 - 23.30 : Coone
23.30 - 00.15 : Stephanie
00.15 - 01.00 : Bioweapon
01.00 - 02.00 : Wildstylez vs Isaac
02.00 - 02.30 : Second Identity Live
02.30 - 03.15 : Alpha² vs B-Front
03.15 - 04.00 : Ran-D
04.00 - 05.00 : Korsakoff vs Outblast
05.00 - 06.00 : Stunned Guys vs Amnesys
06.00 - 07.00 : Endymion vs Nosferatu

Hosted by MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Gangsterdwerg:
Mijn reacties was naar D-Ruz. Hij noemde het een mening over die platen. Maar goed, jij als mannetje waar alles kut op moet reageren het niet begrijpt kan ik niets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:14 
 
Hardtraxxer

Citaat:
scopedj
Finishing up @2ndidentity - 'The Reason' and also finishing 'Modified' this week. Reverze here we come!


Citaat:
djtechnoboy
TBY Essential Vol 2 - tracklist and previews! http://www.self.it/ita/details.php?nb=8032484058897
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staan toch ook wel wat leuke nummers op zoals Huh?, Soundflip, Malfunction, Little Red Noisy Thing, Evolution Beat, Cosmin Destenation 2010 en Dreamwalk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Tel: mijn reactie was ook niet op jou gericht maar op skedoedel. My bad, ik had hem moeten quoten. En @ Piaaa: wellicht was mijn 1e reactie niet duidelijk maar in mijn 2e reactie gaf ik aan dat ik gewoon niet zo van THE beholder hou. En skedoedel maakt daarvan dat ik THE beholder niet op loudness vind passen en dat klopt dus niet. Zo duidelijk dan ;)

Nu maar weer ontopic wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!

Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 17:22 
 
Hardtraxxer

Driftwood bestaat/bestond uit 3 man. Adaro is daar 1 van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franske schreef:
Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)


Zou hem alleen maar willen voor Red little noisy thing :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Franske schreef:
Wat een bagger tracklist die cd van Technoboy!

Al zijn nummers van de laatste tijd zijn ook gewoon niet goed. De nummer van TNT daar in tegen dan weer wel :-)


Zou hem alleen maar willen voor Red little noisy thing :love:


Ik ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:23 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Wist je dat... onze nieuwe resident Adaro in 2002 een superdikke trance hit heeft geproduceert?



En nee.. dat is geen grap!

Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!

Heeft al in het forum gestaan ergens! Maar zeker goed nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zonder dollen? Dat is een trance-klassieker! En wat voor 1 zeg!


Voor de mensen die Meneer Tita nog steeds niet voor 100% geloven:

Adaro Thijs @ Facebook schreef:
Just saw that an old track "Freeloader" I produced with 2 friends in '02 under our name Driftwood has over half a million Youtube views!! we're also in the video :-D
Vorige  1 ... 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen