Tel schreef:
Ik ben het met Lyst eens. De platen die hij opnoemde zijn juist DE platen waar Raw-Hardstyle voor staat. En of het nou wel of niet je plaat is oke, dat staat er buiten. Zo is Neophobia ook z'n plaat, ook typisch Raw-Hardstyle. Alleen dat ik hem een van de mindere vind, is wat anders

Duh. Skedoedelefloepskepurk legt mij woorden in de mond en dat moettie niet doen. Ik zeg alleen dat ik de stijl van The Beholder niet vet vind, niet dat het niet bij Loudness past. De stijl van Ran-D, B-Front, Zany, Crypsis etc staat me wel aan dus wat bazel je. Sorry Mods ik moet er gewoon effe op reageren.