Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelijk die vooroordelen die gezegt worden over artiesten die niet thuis worden op dat feest :/
Vorige editie werd ook gezegd over Frontliner , van wat moet die daar nou tussen die rauwe artiesten.
En toch zette frontliner voor mij persoonlijk een gruwelijke dikke harde set neer!!!! :woot:
Dus ik ga pas oordelen na het feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')

ze bepaalt helemaal niks voor je..ze vraagt het zich alleen af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')

ze bepaalt helemaal niks voor je..ze vraagt het zich alleen af ;)


Is Lyst een dame? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')

ze bepaalt helemaal niks voor je..ze vraagt het zich alleen af ;)

Wat the fuck :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Dat is jou mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')

ze bepaalt helemaal niks voor je..ze vraagt het zich alleen af ;)

haha ja srry verkeerd getypt..mij excuses ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Dat is jou mening.

Dat is de mening van de raw-hardstyle liefhebbers, het zijn de mainstream liefhebbers die vinden dat zatox etc. daar ook bij horen. Maar goed ik zal binnenkort eens een enquete opzetten om te zien hoe de scene er nu uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
D-Ruz schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Dat is jou mening.

Dat is de mening van de raw-hardstyle liefhebbers, het zijn de mainstream liefhebbers die vinden dat zatox etc. daar ook bij horen. Maar goed ik zal binnenkort eens een enquete opzetten om te zien hoe de scene er nu uit ziet.

Ik vind dat je nu de mening beslist van een grote groep mensen. Maar dat is dan weer mijn mening :P.
Ik ben ook een liefhebber van de rauwere kant, maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet zou zijn wanneer ik tracks van een bepaalde artiest niet mooi vind (toevalig vind ik beholder zijn tracks dat wel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Dat is jou mening.

Klopt dat is zijn mening, en wat betreft zijn mening over de platen van the beholder vind ik hem ook gelijk hebben. Die platen zijn allemaal duister en hard en dan heb je ook nog de mean machine platen, precies waar loudness voor staat lijkt mij.
Alleen heb ik hem niet vaak mogen zien draaien, laatste keer was hardbass en dat was samen met Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
D-Ruz schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Dat is jou mening.

Dat is de mening van de raw-hardstyle liefhebbers, het zijn de mainstream liefhebbers die vinden dat zatox etc. daar ook bij horen. Maar goed ik zal binnenkort eens een enquete opzetten om te zien hoe de scene er nu uit ziet.


Volgens mij bestaat er niet zoiets als "de mening van de raw hardstyle liefhebbers'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Altijd dezelfde discussies maar. Kunnen jullie dit aub in het betreffende topic doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Altijd dezelfde discussies maar. Kunnen jullie dit aub in het betreffende topic doen...

Ik gaf gewoon mijn mening over de line up en vervolgens begonnen er een paar mensen bijdehand te doen. Kan ik niks aan doen maar dan reageer ik daar wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat is de mening van de raw-hardstyle liefhebbers, het zijn de mainstream liefhebbers die vinden dat zatox etc. daar ook bij horen. Maar goed ik zal binnenkort eens een enquete opzetten om te zien hoe de scene er nu uit ziet.

Ik vind dat je nu de mening beslist van een grote groep mensen. [/quote]

Idd! Doe dan eerst de enquĂȘte en ga dan pas van daaruit dingen aankondigen van "dit is mening van", want nu heb je geen voet om op te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:51 
 
Artiest

Met alle respect, maar misschien voor het eerst in de Hardtraxx geschiedenis ben ik het met Lyst eens.
Ik vind dat als je jezelf een raw hardstyle liefhebber vind en tracks als fear reigns today, who wants this, midnight, fear reigns today etc. etc. niet op Loudness thuis vind horen je geen raw hardstyle liefhebber bent.

Zulke platen zijn perfect voor dat concept, ik snap niet hoe je zoiets als raw liefhebber niet vet kunt vinden.
Wil degene die dat NIET op Loudness thuis vind horen of er niks aan vindt en zichzelf raw liefhebber noemt even duidelijk uitleggen waarom? Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Met alle respect, maar misschien voor het eerst in de Hardtraxx geschiedenis ben ik het met Lyst eens.
Ik vind dat als je jezelf een raw hardstyle liefhebber vind en tracks als fear reigns today, who wants this, midnight, fear reigns today etc. etc. niet op Loudness thuis vind horen je geen raw hardstyle liefhebber bent.

Zulke platen zijn perfect voor dat concept, ik snap niet hoe je zoiets als raw liefhebber niet vet kunt vinden.
Wil degene die dat NIET op Loudness thuis vind horen of er niks aan vindt en zichzelf raw liefhebber noemt even duidelijk uitleggen waarom? Alvast bedankt.


En dit graag niet hier doen, maar in het discussie topic ofso!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. dat Edward van de Beat Providers bezig is met een nieuw project genaamt E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:33 
 
Hardtraxx Addict

AFCA schreef:
.. dat Edward van de Beat Providers bezig is met een nieuw project genaamt G-Force

E-Force toch :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben het met Lyst eens. De platen die hij opnoemde zijn juist DE platen waar Raw-Hardstyle voor staat. En of het nou wel of niet je plaat is oke, dat staat er buiten. Zo is Neophobia ook z'n plaat, ook typisch Raw-Hardstyle. Alleen dat ik hem een van de mindere vind, is wat anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
AFCA schreef:
.. dat Edward van de Beat Providers bezig is met een nieuw project genaamt G-Force

E-Force toch :huh:

Typfout :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WZY schreef:
AFCA schreef:
.. dat Edward van de Beat Providers bezig is met een nieuw project genaamt G-Force

E-Force toch :huh:


en dat nr 13 van team red ze eerste nr'tje is en die er al een stuk of 6 heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.b2s.nl/#/Hardbass

Aftermovie hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
http://www.b2s.nl/#/Hardbass

Aftermovie hardbass



Zo snel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de hardbass aftermovie op b2s.nl staat :woot:

edit: staat er al zie ik nu :$

http://www.youtube.com/watch?v=i4oGAH1i ... ture=feedu
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:12 
 
Artiest

Mr. Monster schreef:
de hardbass aftermovie op b2s.nl staat :woot:

edit: staat er al zie ik nu :$

http://www.youtube.com/watch?v=i4oGAH1i ... ture=feedu


post boven je ook gewoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... line up intents festival online staat:

Fusion Mainstage:
- Live: D-Block & S-te-Fan
- Live: Donkey Rollers
- Noisecontrollers
- Deepack
- DJ Isaac
- Zatox
- B-Front
- Live: Crypsis
- Psyko Punkz
- Avio Live
- Coone
- Dark-E
Mc Villain

Scantraxx swat:
- The Prophet
- Brennan Heart
- Live: Second Identity
- Bioweapon (AU)
- Frontliner
- Wildstylez
- Ran-D
- Bass Modulators
- Wasted Penguinz (SE)
- Scope DJ
- Krusaders
Mc Da Syndrome

Outrageous:
- Paul Elstak
- Darkraver
- Dr. Rude
- Yves
- Bass D
- Vince
- Francois
- Franky Dux
- Devon K.
Mc Ruffian

T-Town Masters:
Noize Suppressor
- Korsakoff
- Partyraiser
- Neophyte
- Tommyknocker
- Evil Activities
- Live: T-Town Dreamteam
- Live: Art of Fighters
- Amnesys vs. Mad Dog
- Unexist
- Xardio vs System Overload
- Trypsin vs. Repeater
Mc Syco & Mc Apster
Vorige  1 ... 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen