Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:20 
 
Hardtraxxer

Moet je eigenlijk wel gelijk geven;)
Had nog niet goed gezien dat het nu zo ingedeeld was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mij hebben ze helemaal niet naar mijn ID gekeken, ik heb gewoon wat tegen die security zitten buurten... En toen werd ik doorgestuurd omdat het eigenlijk niet de bedoeling was dat de andere achter mij zo lang moesten wachten, dus geen probleem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:56 
 

Timmer schreef:
Bij mij hebben ze helemaal niet naar mijn ID gekeken, ik heb gewoon wat tegen die security zitten buurten... En toen werd ik doorgestuurd omdat het eigenlijk niet de bedoeling was dat de andere achter mij zo lang moesten wachten, dus geen probleem :thumbup:


Ik had ook niet verwacht dat ze jouw ID zouden vragen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat Gold toch wel een hele dikke plaat blijft :yes: (Fokking zin aan zomer :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LNDRTJN schreef:
Moet je eigenlijk wel gelijk geven;)
Had nog niet goed gezien dat het nu zo ingedeeld was..


je heb t alsnog wel gelijk vind ik...
zo is t ook wel chill, vooral als je geen regelmatige bezoeker bent
een stuk overzichtelijker dat wel..
ma voor de regelmatige bezoeker vond ik t ouwe wel beter
dat t nog bij 'nu in t forum' kwam te staan waardoor t idd actiever is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:28 
 

roberttt schreef:
het was raar gister daar met de regels.

Maatje van mij, is 17 en die ging ook naar Hardbass. Die had dus zijn id vervalst zodat ie 18 was.
Maar ja hij had dus een controle op ze id, en ze kwamen er ook nog achter dat ie vervalst was. Werdt ie overgedragen aan de politie, is ie mee genomen naar het politiebureau . En daar moest ze vader hem ophalen midden in de nacht :huh:

Maar die is volgens mij ook best de lul, en heeft een beste boete

ID Controle ja? niks van gemerkt met mijn 17jarige blije bakkes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:47 
 

Almighty schreef:
roberttt schreef:
het was raar gister daar met de regels.

Maatje van mij, is 17 en die ging ook naar Hardbass. Die had dus zijn id vervalst zodat ie 18 was.
Maar ja hij had dus een controle op ze id, en ze kwamen er ook nog achter dat ie vervalst was. Werdt ie overgedragen aan de politie, is ie mee genomen naar het politiebureau . En daar moest ze vader hem ophalen midden in de nacht :huh:

Maar die is volgens mij ook best de lul, en heeft een beste boete

ID Controle ja? niks van gemerkt met mijn 17jarige blije bakkes :D

Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17) :clap:
Oja wel grappig iedereen schatte me 22-25, vertelde daarna dat ik 17 was. geloofde ze alleen niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was zelf redelijk aan de schijt dat ik niet binnen zou komen, maar liep zo simpel door.
Heb z'n dikke avond gehad :drool:

had op 'n gegeven moment me zooltje van me school vooraan bij m'n teen zitten, was niet bepaald prettig stampen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 02:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17) :clap:
Oja wel grappig iedereen schatte me 22-25, vertelde daarna dat ik 17 was. geloofde ze alleen niet :P

Haha volgens mij heb je dat ook tegen mij verteld ja, je bent alleen 20cm groter en ik 3 jaar ouder. Vind je het gek dat ik dat niet geloof..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:03 
 

TiMOTHYb schreef:
MovingMadness schreef:
Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17) :clap:
Oja wel grappig iedereen schatte me 22-25, vertelde daarna dat ik 17 was. geloofde ze alleen niet :P

Haha volgens mij heb je dat ook tegen mij verteld ja, je bent alleen 20cm groter en ik 3 jaar ouder. Vind je het gek dat ik dat niet geloof..

Haha ja klopt, kan me het zo niet zo snel herinneren paar gaatjes in 't geheugen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:14 
 

TiMOTHYb schreef:
MovingMadness schreef:
Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17) :clap:
Oja wel grappig iedereen schatte me 22-25, vertelde daarna dat ik 17 was. geloofde ze alleen niet :P

Haha volgens mij heb je dat ook tegen mij verteld ja, je bent alleen 20cm groter en ik 3 jaar ouder. Vind je het gek dat ik dat niet geloof..

idd, en volges mij ook best breed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:23 
 
Artiest

... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz


Vind hem zelf wel superdik!! lekker uitdagend!
Ben benieuwd naar Kodex, en ook wat Tatanka gaat neerzetten.
En natuurlijk de primeur voor B-front Live :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Haha ja klopt, kan me het zo niet zo snel herinneren paar gaatjes in 't geheugen :yawn:

Haha ik liep met die debiele neptanden in iig ;-)

Loudness lineup ziet er zeker lekker uit, wil ook zeker Ran-D weer zien na het setje dat hij neerzette zaterdag. Ging lekker tekeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz


Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:22 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
TheDizZorder schreef:
... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz


Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!


Wat de boer niet ken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop ook aanwezig te zijn :). Ik was overigens 1 van de eerste binnen bij Hardstyle. Stond bijna een uur te wachten voordat de poortjes losgingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:23 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:24 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
TheDizZorder schreef:
... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz


Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!


HAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:
hoe kun je in godsnaam zeggen dat een man als Beholder, die zowat het begrip raw IS en iemand als Kodex, die toch extreem harde en duistere shit maakt, niet in de line up passen :/
Lachwekkend gewoon :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
TheDizZorder schreef:
... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz


Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!

hoe kun je in godsnaam zeggen dat een man als Beholder, die zowat het begrip raw IS en iemand als Kodex, die toch extreem harde en duistere shit maakt, niet in de line up passen :/
Lachwekkend gewoon :')
HAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:


Volgens mij heb je mijn reactie niet goed gelezen, ik heb nergens gezegd dat ze niet in de line-up passen, alleen dat ze van mij mogen thuisblijven. En dat komt omdat ik hun nummers over het algemeen niet vet vind. En @ Nego: jouw reactie is ook misplaatst, ik ken hun nummers uiteraard wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Precies. Die 2 horen gewoon op Loudness.

Hun tracks zijn gewoon echt rauw en ik neem aan dat je die plaatjes wel kan waarderen (ik zeg niet top vinden) als je naar Loudness gaat. En ze zullen allebei niet alleen hun eigen platen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
... dit de loundness line up is!

Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz


hele lekkere line-up dit :drool:
ook zeker benieuwd naar B-Front live :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..


Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')

Ik bepaal niks, maar dit is hetzelfde als ik zeg dat mensen als hhz beter thuis kunnen blijven bij XQ DBSTF.
Vorige  1 ... 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen