Moet je eigenlijk wel gelijk geven;)
Had nog niet goed gezien dat het nu zo ingedeeld was..
Ik had ook niet verwacht dat ze jouw ID zouden vragenwrote:Bij mij hebben ze helemaal niet naar mijn ID gekeken, ik heb gewoon wat tegen die security zitten buurten... En toen werd ik doorgestuurd omdat het eigenlijk niet de bedoeling was dat de andere achter mij zo lang moesten wachten, dus geen probleem
je heb t alsnog wel gelijk vind ik...wrote:Moet je eigenlijk wel gelijk geven;)
ID Controle ja? niks van gemerkt met mijn 17jarige blije bakkeswrote:het was raar gister daar met de regels.
Maatje van mij, is 17 en die ging ook naar Hardbass. Die had dus zijn id vervalst zodat ie 18 was.
Maar ja hij had dus een controle op ze id, en ze kwamen er ook nog achter dat ie vervalst was. Werdt ie overgedragen aan de politie, is ie mee genomen naar het politiebureau . En daar moest ze vader hem ophalen midden in de nacht![]()
Maar die is volgens mij ook best de lul, en heeft een beste boete
Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17)wrote:ID Controle ja? niks van gemerkt met mijn 17jarige blije bakkeswrote:het was raar gister daar met de regels.
Maatje van mij, is 17 en die ging ook naar Hardbass. Die had dus zijn id vervalst zodat ie 18 was.
Maar ja hij had dus een controle op ze id, en ze kwamen er ook nog achter dat ie vervalst was. Werdt ie overgedragen aan de politie, is ie mee genomen naar het politiebureau . En daar moest ze vader hem ophalen midden in de nacht![]()
Maar die is volgens mij ook best de lul, en heeft een beste boete
Haha volgens mij heb je dat ook tegen mij verteld ja, je bent alleen 20cm groter en ik 3 jaar ouder. Vind je het gek dat ik dat niet geloof..wrote: Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17)
Oja wel grappig iedereen schatte me 22-25, vertelde daarna dat ik 17 was. geloofde ze alleen niet
Haha ja klopt, kan me het zo niet zo snel herinneren paar gaatjes in 't geheugenwrote:Haha volgens mij heb je dat ook tegen mij verteld ja, je bent alleen 20cm groter en ik 3 jaar ouder. Vind je het gek dat ik dat niet geloof..wrote: Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17)
Oja wel grappig iedereen schatte me 22-25, vertelde daarna dat ik 17 was. geloofde ze alleen niet
idd, en volges mij ook best breedwrote:Haha volgens mij heb je dat ook tegen mij verteld ja, je bent alleen 20cm groter en ik 3 jaar ouder. Vind je het gek dat ik dat niet geloof..wrote: Ik ook niet, kon zo doorlopen (ook nog 17)
Vind hem zelf wel superdik!! lekker uitdagend!wrote:... dit de loundness line up is!
Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz
Haha ik liep met die debiele neptanden in iig ;-)wrote: Haha ja klopt, kan me het zo niet zo snel herinneren paar gaatjes in 't geheugen
Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!wrote:... dit de loundness line up is!
Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
Wat de boer niet ken.....wrote:Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!wrote:... dit de loundness line up is!
Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
HAHAHAHAHAHAwrote:Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!wrote:... dit de loundness line up is!
Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
Volgens mij heb je mijn reactie niet goed gelezen, ik heb nergens gezegd dat ze niet in de line-up passen, alleen dat ze van mij mogen thuisblijven. En dat komt omdat ik hun nummers over het algemeen niet vet vind. En @ Nego: jouw reactie is ook misplaatst, ik ken hun nummers uiteraard wel.wrote:hoe kun je in godsnaam zeggen dat een man als Beholder, die zowat het begrip raw IS en iemand als Kodex, die toch extreem harde en duistere shit maakt, niet in de line up passenwrote:Beholder en Kodex mogen van mij wel thuisblijven. De rest is zeker wel leuk. Denk dat ik aanwezig ben!wrote:... dit de loundness line up is!
Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
MC: Nolz![]()
Lachwekkend gewoon :')
HAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')wrote:Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..
Precies. Die 2 horen gewoon op Loudness.wrote:Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..
hele lekkere line-up ditwrote:... dit de loundness line up is!
Alpha²
B-Front (live)
Beholder
Chain Reaction
Kodex
Ran-D
Tatanka
Thera
Ik bepaal niks, maar dit is hetzelfde als ik zeg dat mensen als hhz beter thuis kunnen blijven bij XQ DBSTF.wrote:Fijn dat jij voor mij bepaalt of dat feest geschikt is voor mij :')wrote:Nummers als Who Wants this, Annihilating, Fear Reigns Today etc. zijn allemaal perfecte voorbeelden van de muziek waar Loudness voor staat, als jij dat niet mooi vind, dat kan, maar dan vraag ik me af of loudness wel het juiste feest voor je is..