Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Henk-Jan schreef:
Ben erg benieuwd, Son Of Torture heeft ze ook weer heel dik gedaan :)


Son Of Torture is gewoon 't standaard nikkita werk hoor, die schreeuwvocals komen van Ran-D zelf af ;)


Hoe hebben ze dat gedaan dan? Want die schreeuw klinkt wel als Nikkita.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat ik Loudness (B-Front remix) full heb? Hardbass album gekocht op Itunes en daar staan een paar tracks full op o.a. die dus :cool:


Welke nog meer dan?

Allemaal tracks die je wss al lang hebt... Ratata, Yellow Minute rmx, Discorecord, Dresspunk en nog een stuk of 5 die er niet echt toe doen. Hoewel je sommige edits best zou kunnen gebruiken om in te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 00:20 
 

Kwaliteit van de Hard Bass stream is erg goed! En je hoort de MC eigenlijk totaal niet. Maarja DV8 z'n leusen kunnen we er wel bij bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kwaliteit van de Hard Bass stream is erg goed! En je hoort de MC eigenlijk totaal niet. Maarja DV8 z'n leusen kunnen we er wel bij bedenken.


Ik ben ook aan het luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 01:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylez live nu is en wat een mashup er nu gedraaid wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Twitter B-Front
Citaat:
New B-Front allmost done! It's really hard!

:drool:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wist je dat ik vergeten was wie high voltage ook alweer zijn? ik dacht nosferatu en wildstylez of zit ik nu heel erg fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wildstylez heeft er niks mee te maken
Vroeger was t Endymion, Ruffneck en Nosferatu, ik weet alleen niet wie de platen met dbstf/b-front heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wildstylez heeft er niks mee te maken
Vroeger was t Endymion, Ruffneck en Nosferatu, ik weet alleen niet wie de platen met dbstf/b-front heeft gemaakt.


Volgens mij is het nu alleen nog Nosferatu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Team Blue de shit ge-owned heeft! de tering, wat ging da hard!
team yellow ook nii slegt, ma had t idee dat max-e en a² t tempo der telkes uit haalden...
wild motherfuckers daaraantegen ginge fokking hard, helaas geen energie meer
dus vanaf de tribune met een glimlach en kippenvel toegekeke, wat een show! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:45 
 

http://www.nu.nl/binnenland/2445930/pol ... feest.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:50 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
http://www.nu.nl/binnenland/2445930/politie-pakt-139-bezoekers-dancefeest.html

Citaat:
De politie inde bijna 1200 euro aan transacties.


Doen dan gewoon niets als politie zijnde :') Een hoop investering voor 1200 euro >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:52 
 

PhresiF schreef:
stefaneke schreef:
http://www.nu.nl/binnenland/2445930/politie-pakt-139-bezoekers-dancefeest.html

Citaat:
De politie inde bijna 1200 euro aan transacties.


Doen dan gewoon niets als politie zijnde :') Een hoop investering voor 1200 euro >.<


Ik denk dat het eerder erom draait dat het aangepakt moet worden volgens de regering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die maat vam Daniel had 10 pillen mee en kreeg een boete van €770,-
Ben benieuwd hoeveel je krijgt voor 40 pillen :/

Vals id opgeven was €190,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:02 
 

Chukkels schreef:
Ben benieuwd hoeveel je krijgt voor 40 pillen :/


Rechtzaakje?

Hoeveel moet je betalen als je bijv 2 pillen hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hangt van t gemeentebeleid af. Reken maar tussen de 150 en 200 e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

het was raar gister daar met de regels.

Maatje van mij, is 17 en die ging ook naar Hardbass. Die had dus zijn id vervalst zodat ie 18 was.
Maar ja hij had dus een controle op ze id, en ze kwamen er ook nog achter dat ie vervalst was. Werdt ie overgedragen aan de politie, is ie mee genomen naar het politiebureau . En daar moest ze vader hem ophalen midden in de nacht :huh:

Maar die is volgens mij ook best de lul, en heeft een beste boete
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:08 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
Ben benieuwd hoeveel je krijgt voor 40 pillen :/


Rechtzaakje?

Hoeveel moet je betalen als je bijv 2 pillen hebt?

Niets. Wordt tot een max van 2 pillen gesepareerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hangt van t gemeentebeleid af. Reken maar tussen de 150 en 200 e.

Zwolle is het 45 euro per pil. Bij 5 of meer nachtje cel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind 't wel stom je ID te vervalsen, eigen schuld zeg ik dan altijd maar.
ben zelf ook 17 en liep gewoon door, niet eens gecontroleerd gister, security was 'n vriend van me aan 't fouilleren, dus liep er gewoon achterlangs.

maar wat heb ik 'n zieke avond gehad :love:
kon zowat niet meer lopen naar me fiets de terugweg haha de tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:40 
 

MRTN schreef:
vind 't wel stom je ID te vervalsen, eigen schuld zeg ik dan altijd maar.
ben zelf ook 17 en liep gewoon door, niet eens gecontroleerd gister, security was 'n vriend van me aan 't fouilleren, dus liep er gewoon achterlangs.

maar wat heb ik 'n zieke avond gehad :love:
kon zowat niet meer lopen naar me fiets de terugweg haha de tering

ik moest ook nog 10 min fietsen door die vrieskou -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik een kleine 45 minuten.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
roberttt schreef:
Maar ja hij had dus een controle op ze id, en ze kwamen er ook nog achter dat ie vervalst was.


Beter photoshoppen :P

of beter printen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:10 
 
Hardtraxxer

Wist je dat ik het new tracks topic een beetje mis zoals het eerst was..
Voordat er wat aan veranderd is werd er veel actiever op gepost en kon je na ieder groot feest heel wat dikke nieuwe shit nog s terug luisteren! Het is maar n btje n dood topic geworden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

LNDRTJN schreef:
Wist je dat ik het new tracks topic een beetje mis zoals het eerst was..
Voordat er wat aan veranderd is werd er veel actiever op gepost en kon je na ieder groot feest heel wat dikke nieuwe shit nog s terug luisteren! Het is maar n btje n dood topic geworden!!

http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/

Staat genoeg lijkt me toch :)
Vorige  1 ... 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen