Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee NRGizer, er draait veel meer dan dat, kijk maar naar MLG en XL ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nee NRGizer, er draait veel meer dan dat, kijk maar naar MLG en XL ;)

Waarom hebbe de Pro's op Cod op yt dan altijd v/D matche met 50 kills en 3 deaths bvb;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Kepro schreef:
Nee NRGizer, er draait veel meer dan dat, kijk maar naar MLG en XL ;)

Waarom hebbe de Pro's van Cod op yt dan altijd v/D matche met 50 kills en 3 deaths bvb;)?


Je speelt op de console zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar gaan we weer... Dit is NIET het wist-je-dat off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nrgizer schreef:
Kepro schreef:
Nee NRGizer, er draait veel meer dan dat, kijk maar naar MLG en XL ;)

Waarom hebbe de Pro's van Cod op yt dan altijd v/D matche met 50 kills en 3 deaths bvb;)?


Je speelt op de console zeker?

speelde:)Wrm?
We zulle maar OT houde:p
Stop discussie!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Daar gaan we weer... Dit is NIET het wist-je-dat off-topic

EENS! ;)
Ontopic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter B-Front
Citaat:
New B-Front allmost done! It's really hard!

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Twitter B-Front
Citaat:
New B-Front allmost done! It's really hard!


Knal m der maar in morge! :thumbsup:
nu nog een hele avond chillen met alleen maar t gevoel van: word zaterdag!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Wist je dat er tegenwoordig zelfs Reggeaton in hardstyle voor komt :x

Ik vind het wel wat hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

idd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe B-Front gaat Symphonic sound heten. Bron: Twitter.

Erg benieuwd! Hopelijk het niveau van Inner Creativity!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
tommetjeuh schreef:
suprise act op hardbass :x

Natte droom :D

Waarom adoreert iedereen hier die Chris One toch zo? Hij heeft op loudness keihard bewezen een zeer matige Dj te zijn. Oké Psycho is op een feest een vette track maar die kan max enforcer ook inmixen en dan issie tenminste wel goed gebeatmatched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Inno schreef:
tommetjeuh schreef:
suprise act op hardbass :x

Natte droom :D

Waarom adoreert iedereen hier die Chris One toch zo? Hij heeft op loudness keihard bewezen een zeer matige Dj te zijn. Oké Psycho is op een feest een vette track maar die kan max enforcer ook inmixen en dan issie tenminste wel goed gebeatmatched.

Give the guy a break, net 18 jaar oud en hij sloot voor het eerst een feest af van deze grootte.
Snap best dat je dan zenuwachtig bent, en dat het dan allemaal niet zo lekker loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 07:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Wist je dat er tegenwoordig zelfs Reggeaton in hardstyle voor komt :x

Ik vind het wel wat hebben. :P

klinkt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vreselijk nummer, die lyrics en de reggeaton beat, echt verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Inno schreef:
tommetjeuh schreef:
suprise act op hardbass :x

Natte droom :D

Waarom adoreert iedereen hier die Chris One toch zo? Hij heeft op loudness keihard bewezen een zeer matige Dj te zijn. Oké Psycho is op een feest een vette track maar die kan max enforcer ook inmixen en dan issie tenminste wel goed gebeatmatched.


Recruit, Drop 2 Your Knees, Killshot, Loudness Tool, Convictions. Met die nummers blaast die al 90% van de producers weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Inno schreef:
tommetjeuh schreef:
suprise act op hardbass :x

Natte droom :D

Waarom adoreert iedereen hier die Chris One toch zo? Hij heeft op loudness keihard bewezen een zeer matige Dj te zijn. Oké Psycho is op een feest een vette track maar die kan max enforcer ook inmixen en dan issie tenminste wel goed gebeatmatched.

Loudness was niet erg gelukkig. Op Hysteria heeft ie echt alles en iedereen weggeblazen. Het is echt een topper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat ik Loudness (B-Front remix) full heb? Hardbass album gekocht op Itunes en daar staan een paar tracks full op o.a. die dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat ik Loudness (B-Front remix) full heb? Hardbass album gekocht op Itunes en daar staan een paar tracks full op o.a. die dus :cool:

Chill.

Op Hardstyle the ultimate collection 2011 vol 1 staat Haunted :D. Niet full, maar toch vet :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DHHD - Funky Shit (Degos & Re-done's Skuimbek Mix) staat FULL op iTunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met vocals van Nikkita
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd, Son Of Torture heeft ze ook weer heel dik gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Henk-Jan schreef:
Ben erg benieuwd, Son Of Torture heeft ze ook weer heel dik gedaan :)


Son Of Torture is gewoon 't standaard nikkita werk hoor, die schreeuwvocals komen van Ran-D zelf af ;)

Neemt niet weg dat ze het heel dik gedaan heeft ;) De vocals van Ran-D zijn ook erg mooi inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat ik Loudness (B-Front remix) full heb? Hardbass album gekocht op Itunes en daar staan een paar tracks full op o.a. die dus :cool:


Welke nog meer dan?
Vorige  1 ... 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen