Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 18:47 
 
Hardtraxxer

Dat Zatox - To The Top Free Track word :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Dat Zatox - To The Top Free Track word :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:



Release-topic.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dymonic een promofilmpje heeft upgeload

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
DjZany Zany
RT @djrandofficial Had a meeting with @bioweaponmusic & @djzany for hardbass. It's gonna be BAM!!Prepare for some serious speakerviolence ;)


Benieuwd, zullen ze wat met ze 3e gaan doen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Dat Zatox - To The Top Free Track word :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:



Die mid climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:40 
 
Artiest

Struikrover schreef:
Citaat:
DjZany Zany
RT @djrandofficial Had a meeting with @bioweaponmusic & @djzany for hardbass. It's gonna be BAM!!Prepare for some serious speakerviolence ;)


Benieuwd, zullen ze wat met ze 3e gaan doen? :cool:


Ze moeten gewoon de TL voor de set afstemmen denk ik.
Ik vind Bioweapon totaal niet in het rijtje passen, maar ze zullen wel snappen denk ik dat ze niet met platen aan moeten komen als Music Is Life of RAW >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Struikrover schreef:
Citaat:
DjZany Zany
RT @djrandofficial Had a meeting with @bioweaponmusic & @djzany for hardbass. It's gonna be BAM!!Prepare for some serious speakerviolence ;)


Benieuwd, zullen ze wat met ze 3e gaan doen? :cool:


Ze moeten gewoon de TL voor de set afstemmen denk ik.
Ik vind Bioweapon totaal niet in het rijtje passen, maar ze zullen wel snappen denk ik dat ze niet met platen aan moeten komen als Music Is Life of RAW >.<


Eensch. Sws gooien ze Death of The Night erop maar verder hebben ze niks. Misschien nieuw werk ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bioweapon is idd een beetje misplaatst. Ik hoop wel dat ze een beetje de beuk erop gooien halverwege de set. Met name van Zany hoop ik toch dat er wat dikke shit gedraaid gaat worden (Mean Machine, Psychedelic Trip, Frequency rmx enzo). Eerste helft van de set zal wel meer softere hardstyle zijn, aangezien Ran-D en Zany ook erg melodieus kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kweet zeker dat ze er wat vets van gaan maken zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bioweapon is idd een beetje misplaatst. Ik hoop wel dat ze een beetje de beuk erop gooien halverwege de set. Met name van Zany hoop ik toch dat er wat dikke shit gedraaid gaat worden (Mean Machine, Psychedelic Trip, Frequency rmx enzo). Eerste helft van de set zal wel meer softere hardstyle zijn, aangezien Ran-D en Zany ook erg melodieus kunnen zijn.


Hoop ik ook idd, maar dat zijn ze ook eigelijk wel verplicht gezien de tijd waarop ze staan. Als ze de meer softere hardstyle gaan draaien hadden ze hun net zo goed om kunne wisselen met Alphaverb of Luna ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:26 
 
Hardtraxx Elite

Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation

Olalaa, nieuwe tracks ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen. ^^


We worden allemaal verbrand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation

Yes :D :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Eensch. Sws gooien ze Death of The Night erop maar verder hebben ze niks. Misschien nieuw werk ofzo.


Jah, maar vergeet niet dat ze met een album bezig zijn, dus ze zullen wel met nieuw spul aan komen en aangezien ze dat nieuwe spul op hardbass gaan draaien voor het eerst moet het wel hard zijn lijkt mij. Met DOTN laten ze ingg zien dat z er toe in staat zijn dus ik ben benieuwd. Dit is allemaal speculatie en ik ben overgens (nog) geen BW fan en vind ze ook niet in het rijtje noch op het feest passen, maar wie weet komen ze ineens verassend uit de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:54 
 
Artiest

Misschien wel promo's, maar je kunt niet bij Zany en Ran-D, met als liveset Crypsis aan gaan komen met standaard Bioweapon plaatjes.
Ik ben geen fan van ze, maar ik weet dat ze best dikke plaatjes kunnen maken dus er zal op t album toch wel een flinke skijf staan (minimaal) die gewoon bij zo'n set past.
Wel mooi overigens dat Hardbass nu niet het hoogtepunt vroeg op de avond heeft (Zany & Beholder live @ Blue vorig jaar) maar gewoon rustig inkomen en 2 harde teams op het eind. Zo kan ik op t eind nog lekker beuken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:08 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Misschien wel promo's, maar je kunt niet bij Zany en Ran-D, met als liveset Crypsis aan gaan komen met standaard Bioweapon plaatjes.
Ik ben geen fan van ze, maar ik weet dat ze best dikke plaatjes kunnen maken dus er zal op t album toch wel een flinke skijf staan (minimaal) die gewoon bij zo'n set past.
Wel mooi overigens dat Hardbass nu niet het hoogtepunt vroeg op de avond heeft (Zany & Beholder live @ Blue vorig jaar) maar gewoon rustig inkomen en 2 harde teams op het eind. Zo kan ik op t eind nog lekker beuken ^^

ze hebben nog een 2de collab met TS gemaakt, misschien draaien ze ook wat TS plaatjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hhz twitter schreef:
Who wants to hear the new HHZ at Hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
hhz twitter schreef:
Who wants to hear the new HHZ at Hardbass?


Ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen. ^^

Ze komen niet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Digital Punk
Citaat:
Big big progress on track with @max_enforcer !!! I Hope its done before hardbass!!! XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
tommetjeuh schreef:
hhz twitter schreef:
Who wants to hear the new HHZ at Hardbass?


Ik niet.

Ahaaaahaaa hoort hem nou gewoon bang dat je weer nieuwe ringtone moet nemen :D

Ben wel benieuwd, hoop dat ie wat beter is dan From Within al begin ik die steeds leuker te vinden. Als er net zo'n zieke reverse in zit als in Make It Loud zal t al heel wat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2s TV is weer online :)

http://www.b2s.nl/#/b2s_TV
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Zatox schreef:
Dinner with my parents this evening.. Talking about The harbass. My mother : what Time u play ? Mum 6:30 till 7:00 ... Why so early ?mauah


:lol:
Vorige  1 ... 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen