Release-topic..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Last edited by Jorea88 on , edited 1 time in total.
Benieuwd, zullen ze wat met ze 3e gaan doen?DjZany Zany
RT @djrandofficial Had a meeting with @bioweaponmusic & @djzany for hardbass. It's gonna be BAM!!Prepare for some serious speakerviolence![]()
Die mid climax
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ze moeten gewoon de TL voor de set afstemmen denk ik.wrote:Benieuwd, zullen ze wat met ze 3e gaan doen?DjZany Zany
RT @djrandofficial Had a meeting with @bioweaponmusic & @djzany for hardbass. It's gonna be BAM!!Prepare for some serious speakerviolence![]()
Ik vind Bioweapon totaal niet in het rijtje passen, maar ze zullen wel snappen denk ik dat ze niet met platen aan moeten komen als Music Is Life of RAW
Eensch. Sws gooien ze Death of The Night erop maar verder hebben ze niks. Misschien nieuw werk ofzo.wrote:Ze moeten gewoon de TL voor de set afstemmen denk ik.wrote:Benieuwd, zullen ze wat met ze 3e gaan doen?DjZany Zany
Ik vind Bioweapon totaal niet in het rijtje passen, maar ze zullen wel snappen denk ik dat ze niet met platen aan moeten komen als Music Is Life of RAW
Bioweapon is idd een beetje misplaatst. Ik hoop wel dat ze een beetje de beuk erop gooien halverwege de set. Met name van Zany hoop ik toch dat er wat dikke shit gedraaid gaat worden (Mean Machine, Psychedelic Trip, Frequency rmx enzo). Eerste helft van de set zal wel meer softere hardstyle zijn, aangezien Ran-D en Zany ook erg melodieus kunnen zijn.
kweet zeker dat ze er wat vets van gaan maken zaterdag 
Hoop ik ook idd, maar dat zijn ze ook eigelijk wel verplicht gezien de tijd waarop ze staan. Als ze de meer softere hardstyle gaan draaien hadden ze hun net zo goed om kunne wisselen met Alphaverb of Luna ofzo.wrote:Bioweapon is idd een beetje misplaatst. Ik hoop wel dat ze een beetje de beuk erop gooien halverwege de set. Met name van Zany hoop ik toch dat er wat dikke shit gedraaid gaat worden (Mean Machine, Psychedelic Trip, Frequency rmx enzo). Eerste helft van de set zal wel meer softere hardstyle zijn, aangezien Ran-D en Zany ook erg melodieus kunnen zijn.
We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen. 
Olalaa, nieuwe tracks ?wrote:We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation
We worden allemaal verbrand?wrote:Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen.
Yeswrote:We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation
Jah, maar vergeet niet dat ze met een album bezig zijn, dus ze zullen wel met nieuw spul aan komen en aangezien ze dat nieuwe spul op hardbass gaan draaien voor het eerst moet het wel hard zijn lijkt mij. Met DOTN laten ze ingg zien dat z er toe in staat zijn dus ik ben benieuwd. Dit is allemaal speculatie en ik ben overgens (nog) geen BW fan en vind ze ook niet in het rijtje noch op het feest passen, maar wie weet komen ze ineens verassend uit de hoek.wrote:Eensch. Sws gooien ze Death of The Night erop maar verder hebben ze niks. Misschien nieuw werk ofzo.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Misschien wel promo's, maar je kunt niet bij Zany en Ran-D, met als liveset Crypsis aan gaan komen met standaard Bioweapon plaatjes.
Ik ben geen fan van ze, maar ik weet dat ze best dikke plaatjes kunnen maken dus er zal op t album toch wel een flinke skijf staan (minimaal) die gewoon bij zo'n set past.
Wel mooi overigens dat Hardbass nu niet het hoogtepunt vroeg op de avond heeft (Zany & Beholder live @ Blue vorig jaar) maar gewoon rustig inkomen en 2 harde teams op het eind. Zo kan ik op t eind nog lekker beuken
Ik ben geen fan van ze, maar ik weet dat ze best dikke plaatjes kunnen maken dus er zal op t album toch wel een flinke skijf staan (minimaal) die gewoon bij zo'n set past.
Wel mooi overigens dat Hardbass nu niet het hoogtepunt vroeg op de avond heeft (Zany & Beholder live @ Blue vorig jaar) maar gewoon rustig inkomen en 2 harde teams op het eind. Zo kan ik op t eind nog lekker beuken
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ze hebben nog een 2de collab met TS gemaakt, misschien draaien ze ook wat TS plaatjeswrote:Misschien wel promo's, maar je kunt niet bij Zany en Ran-D, met als liveset Crypsis aan gaan komen met standaard Bioweapon plaatjes.
wrote: Who wants to hear the new HHZ at Hardbass?
Ik niet.wrote:wrote: Who wants to hear the new HHZ at Hardbass?
Ze komen niet?wrote:Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen.
Twitter Digital Punk
Big big progress on track with @max_enforcer !!! I Hope its done before hardbass!!! XD
Ahaaaahaaa hoort hem nou gewoon bang dat je weer nieuwe ringtone moet nemenwrote:Ik niet.wrote:wrote: Who wants to hear the new HHZ at Hardbass?
Ben wel benieuwd, hoop dat ie wat beter is dan From Within al begin ik die steeds leuker te vinden. Als er net zo'n zieke reverse in zit als in Make It Loud zal t al heel wat zijn.