Haha, droog.wrote:We worden allemaal verbrand?wrote:Bioweapon gaat voor een grote verassing zorgen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Gelukkig word er niet TEVEEL verteldwrote:View on YouTube
Heb echt veel zin in Bioweapon, alleen al voor Dead of the Night.
Daar gaat de vloer gewoon echt naar de tering, is namelijk het nummer waar ik het meest naar uitkijk.
Godver, wat een nummer!

Daar gaat de vloer gewoon echt naar de tering, is namelijk het nummer waar ik het meest naar uitkijk.
Godver, wat een nummer!
B2S ons een leuk Valentijnscadeau geeft?
Namelijk de officiële vrijgeving van de line-up van Loudness.
Dus waarschijnlijk staat de lijn in het HB boekje
Namelijk de officiële vrijgeving van de line-up van Loudness.
Dus waarschijnlijk staat de lijn in het HB boekje
-
G
nice, maar weer lekker inhoudlooswrote:View on YouTube
http://www.djnitrouz.com
Vanonder staat zijn nieuwe februari mix, maar het is met wetransfer dus ik krijg 'm niet in de livesets gepleurd
Vanonder staat zijn nieuwe februari mix, maar het is met wetransfer dus ik krijg 'm niet in de livesets gepleurd
-
A
jupwrote:http://img823.imageshack.us/i/12313987235eiwe.jpg/
ziet eruit als de korte zijde dus.. thank god!
-
G
GODZIJDANK!!!!!wrote:http://img823.imageshack.us/i/12313987235eiwe.jpg/
ziet eruit als de korte zijde dus.. thank god!
-
A
Foto is trouwens van woensdag, want ze zijn veel verder
ja klinkt logisch, gegarandeerd dat t meer is dan dit atmwrote:Foto is trouwens van woensdag, want ze zijn veel verder
ma hij stond er vandaag pas op.. heb m verder ook nog nii gezien hier dusja..
voor de rest mag t ook een verassing blijve, dit wou ik gwn even weten
oeh benieuwd naar deze set...khoop op paar nieuwe trackswrote:We received a brand new set from @titandj @fusionrecords - More info about the broadcast will come later this week! @HardStation
Twitter Digital Punk
Citaat:
Big big progress on track with @max_enforcer !!! I Hope its done before hardbass!!! XD
Twitter Digital Punk
Big big progress on track with @max_enforcer !!! I Hope its done before hardbass!!! XD
kan ook zeker dikke track worden...khoop hem te horen op hardbass
Ik had het laatst in dit topic over dat ik samen met een Fusion artiest mocht draaien.
Hier vind je de info: Dance Hengelo OV - Fusion & Talents
Hier vind je de info: Dance Hengelo OV - Fusion & Talents
Ronduit schandalig. Q-dance geeft nu aan helemaal niet gecommuniceerd te hebben dat het eind januari in de bus lag.wrote:Ik wacht er ook nog steeds op..wrote:Dat ik nog altijd wacht op de Feestfabriek dvd.
Met die code kreeg je het volgens de mail eind januari binnen.
Dit stond wel in de mail die zij stuurden met de code erin.
Zatox
Working on something new.. Is not The usual track this is different ..
Wist je dat iemand zo zot is om een tribute van bijna alle DBSTF tracks te maken op zijn piano
View on YouTube
ZIEK goed wel!
View on YouTube
ZIEK goed wel!
Ja goed hewrote:Wist je dat iemand zo zot is om een tribute van bijna alle DBSTF tracks te maken op zijn piano![]()
View on YouTube
ZIEK goed wel!
Alleen speelt ie alles iets te snel.
Ja das waar. Hij Pitcht het mss graag ewrote:Ja goed hewrote:Wist je dat iemand zo zot is om een tribute van bijna alle DBSTF tracks te maken op zijn piano![]()
View on YouTube
ZIEK goed wel!
Alleen speelt ie alles iets te snel.
-
D
hoop dat die nu eens andere kick en sound doetwrote:ZatoxWorking on something new.. Is not The usual track this is different ..
Respect als je dat kan.wrote:Wist je dat iemand zo zot is om een tribute van bijna alle DBSTF tracks te maken op zijn piano![]()
View on YouTube
ZIEK goed wel!
wisten jullie dat Zentiments nu ook twitter hebben, @Zentiments 
Klinkt echt goedwrote:Wist je dat iemand zo zot is om een tribute van bijna alle DBSTF tracks te maken op zijn piano![]()
View on YouTube
ZIEK goed wel!