wrote:RT @officialb2s: Tonight at 20:00 hrs on #b2sradio: #HardBass2011 Team Yellow mix by @djbfront !! Tune in at: http://www.b2s.nl/radio
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
oeh dat wordt zeker dikke set...luisteren vanavondwrote:RT @officialb2s: Tonight at 20:00 hrs on #b2sradio: #HardBass2011 Team Yellow mix by @djbfront !! Tune in at: http://www.b2s.nl/radio
-
A
Woops, had nieuwste moeten zeggen. Dan klopte het welwrote:wrote:Wist je dat de nieuwe producties van Vyolet voor geen meter klinken?
http://www.vyolet.com/
Doel ik op Nummer 1 en 2 uit de playlist
wist jij dat deze tracks vorig jaar februari al gereleased zijn... en dus niet nieuw zijn
shit, ... je was me voor
Villain toch wel gewoon op de nederlandse Hardbasspsykopunkz Psyko Punkz
Special announcement: @villaineyez a.k.a. MC VILLAIN will support our liveact this saturday @ Hardbass in the Gelredome:)
Wel nice!
Misschien gaat ie later ook wel bij PP net als Renegade bij NC.
oh ik dacht dat PP al vaste mc hadden voor hun live-act??wrote:Wel nice!Misschien gaat ie later ook wel bij PP net als Renegade bij NC.
Is dat zo?
Volgens mij niet hoor, op Qlimax ook niet gemerkt.
Wordt het halfuur nog een stukje ondraaglijker. :')wrote:Villain toch wel gewoon op de nederlandse Hardbasspsykopunkz Psyko Punkz
Special announcement: @villaineyez a.k.a. MC VILLAIN will support our liveact this saturday @ Hardbass in the Gelredome:)
Hoe zo ik vind Villain beter dan DV8 hoor.wrote:Wordt het halfuur nog een stukje ondraaglijker. :')wrote:Villain toch wel gewoon op de nederlandse Hardbasspsykopunkz Psyko Punkz
Ik niet.wrote: Hoe zo ik vind Villain beter dan DV8 hoor.
Volgens mij was dat eerder altijd MC Jeff...wrote:oh ik dacht dat PP al vaste mc hadden voor hun live-act??
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Frontliner: Finished another track today... Only still thinking what to do with the outro ;-p... It will be unusual, that's for sure! Unusual track!!
ja want wie was die mc op mysteryland bij hun live-act dan??...en ze hadden toch ook op twitter gezegt dat ze mc voor hun lice-act hadden??wrote:Is dat zo?Volgens mij niet hoor, op Qlimax ook niet gemerkt.
Dat er een nieuwe Fusion labs online staat
nu maar is een oturo van 16 beats?wrote:Frontliner: Finished another track today... Only still thinking what to do with the outro ;-p... It will be unusual, that's for sure! Unusual track!!
:')
-
A
link?wrote:Dat er een nieuwe Fusion labs online staat
Mc Jeff was dat.wrote:ja want wie was die mc op mysteryland bij hun live-act dan??...en ze hadden toch ook op twitter gezegt dat ze mc voor hun lice-act hadden??wrote:Is dat zo?Volgens mij niet hoor, op Qlimax ook niet gemerkt.
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
View on YouTubewrote:link?wrote:Dat er een nieuwe Fusion labs online staat
oeh wordt echt vet hardbasswrote:Alpha Twins twitter:
Looking forward to #Hard Bass this saturday. Sold out Gelredome! Nice!! Team Yellow 05:00-07:00. You will hear our new collab with @djbfront
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Neeee geen pitchkickwrote:View on YouTubewrote:link?wrote:Dat er een nieuwe Fusion labs online staat
Wist je dat, ik nog steeds opzoek ben naar 1 Hard Bass ticket
Ikhadhemnooitmoetenverkopen
Let maar op, er stat nog zoveel AANBOD online, zaterdagmiddag gaan ze weg voor gewoon 50 euro of zelfs minderwrote:Wist je dat, ik nog steeds opzoek ben naar 1 Hard Bass ticket![]()
Ja dat geloof ik wel ja! Ga dat ook zeker proberenwrote:Let maar op, er stat nog zoveel AANBOD online, zaterdagmiddag gaan ze weg voor gewoon 50 euro of zelfs minderwrote:Wist je dat, ik nog steeds opzoek ben naar 1 Hard Bass ticket![]()
Had ik ook bij defqon gedaan
Je kan hem ook gewoon 1 keer onder de scanner leggen en 50 keer uitprinten hoor, dat kost minder moeite.. :') OF gewoon bij de printinstellingen van adobe het aantal kopieën op 50 zetten..wrote:Dalijk pleuren ze die ticket 50 keer onder de scannerwrote:Let maar op, er stat nog zoveel AANBOD online, zaterdagmiddag gaan ze weg voor gewoon 50 euro of zelfs minderwrote:Wist je dat, ik nog steeds opzoek ben naar 1 Hard Bass ticket![]()
Op partyflock zijn ze btw ook altijd nog wel 2e hands te koop..
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Zoek je er 1 in de buurt zodat je hem bij diegene thuis op kan halen.wrote:Ja dat geloof ik wel ja! Ga dat ook zeker proberenwrote:Let maar op, er stat nog zoveel AANBOD online, zaterdagmiddag gaan ze weg voor gewoon 50 euro of zelfs minderwrote:Wist je dat, ik nog steeds opzoek ben naar 1 Hard Bass ticket![]()
Maar ik vertrouw dat nooit zo om e-tickets online te kopen van derden
Dalijk pleuren ze die ticket 50 keer onder de scanner