marsiascout schreef:
Refuze schreef:
Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar

Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum

Ohw zeker netjes man! Gefeliciteerd. Dat moet toch wel n soort van droom die uitkomt zijn.
haha ja hier in de regio begin ik steeds hoger te komen en kwa connecties heb ik geluk dat ik de juiste mensen ken. En jezelf veel inzetten en overal aanbieden.
Dus werd ik gebeld of ik wou draaien op een feest tijdens een evenement hier in de stad. En daar staan dus ook 2 Fusion artietsen in de line up. Dus zeker een droom ja

Is zeker super vet! Maar wat ook vet is, is dat ik met queensday in Groningen draai, bomvol!
Thx voor de positieve reacties
