Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Twitter Crypsis
Citaat:
Still busy preparing live-act #HardBass It's going to be MASSIVE!! A lot of new track's [:-)

NICE! :D Ben benieuwd, hoop ook wel op een paar oude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
BadToTheBone schreef:
Geen idee of dit iemand al wist?
"Prophet-CD''

Bron: Twitter/Technoboy

:love:
1, 2, 5 en 6 zijn erg lekker. 3 en 4 ken ik volgens mij niet! Maar sowieso al een lekkere release dit hoor!

Ik denk niet dat dat 1 release is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
wootum schreef:
Twitter Crypsis
Citaat:
Still busy preparing live-act #HardBass It's going to be MASSIVE!! A lot of new track's [:-)

NICE! :D Ben benieuwd, hoop ook wel op een paar oude.

:thumbsup: nu al zin in :) gaat echt een heerlijke set worden :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar :P Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar :P Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum ^^

Gefeliciteerd man! Echt vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar :P Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum ^^

Goed bezig :)

Ook vet dat er gewoon een 6-tracker met voor zover ik ze ken alleen maar vette tracks op Scantraxx gaat uitkomen! Maakt voor mij al wat goed voor de mindere prestaties van vorig jaar :P
En ben erg benieuwd naar de nieuwe tracks van Crypsis! Helaas zal ik ze niet live horen maar op B2S Radio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar :P Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum ^^


Ohw zeker netjes man! Gefeliciteerd. Dat moet toch wel n soort van droom die uitkomt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Refuze schreef:
Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar :P Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum ^^


Ohw zeker netjes man! Gefeliciteerd. Dat moet toch wel n soort van droom die uitkomt zijn.


haha ja hier in de regio begin ik steeds hoger te komen en kwa connecties heb ik geluk dat ik de juiste mensen ken. En jezelf veel inzetten en overal aanbieden.
Dus werd ik gebeld of ik wou draaien op een feest tijdens een evenement hier in de stad. En daar staan dus ook 2 Fusion artietsen in de line up. Dus zeker een droom ja :P

Is zeker super vet! Maar wat ook vet is, is dat ik met queensday in Groningen draai, bomvol!

Thx voor de positieve reacties :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is echt tof!
Waar draai je op Koningendag in Groningen ben daar dan toch in de stad kan ik even een kijkje nemen. Vorige jaar werd er in Pand 48 lekkere muziek gedraaid.
Ben niet echt bekend in Groningen en wil wel wat hardstyle mee pakken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 09:11 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Ook vet dat er gewoon een 6-tracker met voor zover ik ze ken alleen maar vette tracks op Scantraxx gaat uitkomen!


Het is natuurlijk makkelijk om alle releases waar de prophet aan heeft gewerkt op 1 cd te zetten om die vervolgens naar de DJ Collega's te sturen. Maar als je goed kijkt staan er al 2 releases op die op Midify uitkomen.
Dus wat er op een CD staat geeft geen info mbt een uiteindelijke release. ;)


OT:

... er 26 weer een nieuwe RESET plaats vind :)

Main
Bioweapon
Chain Reaction
Noisecontrollers
The Prophet
The R3bels
Twilight Forces
Zatox
Live: Brennan Heart
MC: Tha Watcher

Future Reset
Demian
Devon K.
Lanoz
The DizZorder
Vantage Point
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
Geen idee of dit iemand al wist?
Afbeelding

Bron: Twitter/Technoboy


1 valt me tegen.
Tweede is Black Anthem :worship:
Smells like Hardstyle is met de vocals van Smells like teenage spirit. Ook al live gehoord. heel best!!!
4 ken ik niet.
5 en 6 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Twitter Crypsis
Citaat:
Still busy preparing live-act #HardBass It's going to be MASSIVE!! A lot of new track's [:-)

toch wel benieuwd naar die nieuwe tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:12 
 

Intervention schreef:
wootum schreef:
Twitter Crypsis
Citaat:
Still busy preparing live-act #HardBass It's going to be MASSIVE!! A lot of new track's [:-)

toch wel benieuwd naar die nieuwe tracks :woot:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nog geen nieuwtjes over hard bass sinds maandag...?

I'm a Wild Motherfucker and I dig Hard Bass! :bomb: nog 2 nachjes!!! AAAAAAH!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:40 
 

Wist je dat de nieuwe producties van Vyolet voor geen meter klinken?
http://www.vyolet.com/

Doel ik op Nummer 1 en 2 uit de playlist
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:44 
 
Organisator

Wist je dat ...

De line-up van WiSH Outdoor 2011 vanaf vanmiddag te vinden is op de WiSH Outdoor Facebook pagina !
Klik op "vind ik leuk" en jij weet als allerrr allerrrr eerste de complete line-up van WiSH Outdoor 2011

psssst: Enkele artiesten die afgelopen jaar op de Dedicated Stage te zien waren: D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Noize Suppresor, Showtek, Southstylers, Zany en Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wist je dat de nieuwe producties van Vyolet voor geen meter klinken?
http://www.vyolet.com/

Doel ik op Nummer 1 en 2 uit de playlist


Wist je dat deze 12 februari 2010 al uitgebracht zijn?

http://www.discogs.com/Vyolet-Feel-Free ... se/2154036
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:53 
 
Artiest

Almighty schreef:
Wist je dat de nieuwe producties van Vyolet voor geen meter klinken?
http://www.vyolet.com/

Doel ik op Nummer 1 en 2 uit de playlist



wist jij dat deze tracks vorig jaar februari al gereleased zijn ;) ... en dus niet nieuw zijn



shit, ... je was me voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wishevents schreef:
Wist je dat ...

De line-up van WiSH Outdoor 2011 vanaf vanmiddag te vinden is op de WiSH Outdoor Facebook pagina !
Klik op "vind ik leuk" en jij weet als allerrr allerrrr eerste de complete line-up van WiSH Outdoor 2011

psssst: Enkele artiesten die afgelopen jaar op de Dedicated Stage te zien waren: D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Noize Suppresor, Showtek, Southstylers, Zany en Zatox.


Ik ben er sowieso weer bij :D Dus kom maar op met die line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Almighty schreef:
Wist je dat de nieuwe producties van Vyolet voor geen meter klinken?
http://www.vyolet.com/

Doel ik op Nummer 1 en 2 uit de playlist



wist jij dat deze tracks vorig jaar februari al gereleased zijn ;) ... en dus niet nieuw zijn



shit, ... je was me voor xd


Kan gebeuren:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
Geen idee of dit iemand al wist?
Afbeelding

Bron: Twitter/Technoboy


Wie zegt dat dat een release word?

Is gewoon een CD'tje waar Technoboy de promo's van The Prophet van deze maand op gebrand heeft om te draaien, is geen bevestiging dat die tracks (deze maand) uitkomen.

Refuze schreef:
Ik binnenkort met een Fusion artiest mag draaien op een redelijk groot feest?
Mag alleen nog niet zeggen met wie, waneer en waar :P Maar als het zover is post ik het wel in het feest forum ^^


Gefeliciteerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
KickinAzz schreef:
Ook vet dat er gewoon een 6-tracker met voor zover ik ze ken alleen maar vette tracks op Scantraxx gaat uitkomen!


Het is natuurlijk makkelijk om alle releases waar de prophet aan heeft gewerkt op 1 cd te zetten om die vervolgens naar de DJ Collega's te sturen. Maar als je goed kijkt staan er al 2 releases op die op Midify uitkomen.
Dus wat er op een CD staat geeft geen info mbt een uiteindelijke release. ;)


OT:

... er 26 weer een nieuwe RESET plaats vind :)

Main
Bioweapon
Chain Reaction
Noisecontrollers
The Prophet
The R3bels
Twilight Forces
Zatox
Live: Brennan Heart
MC: Tha Watcher

Future Reset
Demian
Devon K.
Lanoz
The DizZorder
Vantage Point


Oke vet man, mischien wel anwezig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sound freakerz binnenkort met een nieuwe solo komen..... In ieder geval met 1 of 2 nieuwe tracks.

Bron Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Dat is echt tof!
Waar draai je op Koningendag in Groningen ben daar dan toch in de stad kan ik even een kijkje nemen. Vorige jaar werd er in Pand 48 lekkere muziek gedraaid.
Ben niet echt bekend in Groningen en wil wel wat hardstyle mee pakken dan.


In Klup. Maar is volgensmij wel in de avond/nacht hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RT @officialb2s: Tonight at 20:00 hrs on #b2sradio: #HardBass2011 Team Yellow mix by @djbfront !! Tune in at: http://www.b2s.nl/radio
Vorige  1 ... 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen